trendi

»Brand love« – dražje plačana ljubezen

Globoka, čustvena povezanost z blagovno znamko je bila predmet številnih raziskovalnih študij v zadnjih 25 letih. Najmočnejša takšna povezava se v angleščini opisuje kot »Brand love«, ljubezen do blagovne znamke, včasih kot strast do blagovne znamke (»Brand passion«).

»Brand love« – dražje plačana ljubezen

Globoka, čustvena povezanost z blagovno znamko je bila predmet številnih raziskovalnih študij v zadnjih 25 letih. Najmočnejša takšna povezava se v angleščini opisuje kot »Brand love«, lju…

trendi

Študija kaže, da je danes sreča bolj povezana z dohodkom

Raziskava Univerze v San Diegu v ZDA kažejo, da se odnos med blaginjo in vodilnimi kazalniki družbenoekonomskega statusa, kot sta izobraževanje in dohodek, nenehno krepi.

trendi

Cameron Diaz se je lotila ekološkega kmetovanja; za začetek novih vin

Igralka se je združila z modno podjetnico Katherine Power in ustvarila francosko roze in špansko belo Avaline, s poudarkom na preglednosti sestavin in zelenih praks.

trendi

V poslu je včasih težko, a spanec potrebujemo vsi

Odlaganje spanja ni produktivno, saj se pogosto maščuje z večjo zmotljivostjo.

trendi

Čustva so novo vroče blago - izkoriščajo jih sodobni oglaševalci

Že pred pandemijo covid-19 smo se vedno bolj zanašali na naše digitalne naprave, tudi zato, da nam pomagajo obvladovati naša čustva. Danes so čustva najnovejše vroče blago za oglaševalce.

trendi

Tudi zaposleni pri Nasi v vesolje

trendi

Devet kozmetičnih podjetij, ki bodo preživela krizo

Več milijard evrov vredna lepotna industrija lahko vzdrži hude gospodarske krize, a slednje preživijo le najboljši akterji.

trendi

Cena rasti modnih oblačil je previsoka

Modna industrija ne more v nedogled rasti po trenutnem poslovnem modelu. V prihodnosti bo treba rast zmanjšati.

trendi

Kako se prepletata budizem in znanost

Znanstveniki vse bolj uporabljajo budistično modrost za razumevanje različnih raziskovalnih tem in človeškega stanja. Menihi in redovnice pa zavzeto srkajo najnovejše raziskave. Njihova vprašanja so …

trendi

Blagoslov in prekletstvo à la Michelin

O tem, kako podjetje, ki prodaja gume, odloča o usodi svetovne kulinarike.

trendi

Ženske se manj ličijo. Posledice se že čutijo

Japonsko luksuzno kozmetično podjetje Shiseido se spogleduje s kitajskim spletnim modelom, ki bi podjetju zagotovil rast po pandemiji. Trenutno časi niso rožnati.

trendi

Na dnu oceana poteka lov na minerale, vredne več bilijonov

Najzanimivejša prihodnost tehnologije za drone morda ne bo v zraku, po katerem bi dostavljali pakete za Amazon, ampak pod vodo, kjer bi pomagali odkrivati ogromno bogastvo.

trendi

Vse poti vodijo v RIMske…terme

Rimske terme, zelena oaza sredi neokrnjene narave, le 15 minut oddaljena od Celja, so ponovno odprle svoja vrata.

trendi

Zakaj teorije zarot o 5G v času pandemije cvetijo?

Ena izmed teorij za izbruh koronavirusa krivi nedavno vzpostavitev omrežij s tehnologijo 5G.

trendi

Ne pozabimo … dihati

Novak Đoković in Win Hof, svetovna legenda tenisa in lastnik 20 Guinessovih svetovnih rekordov v preživljanju na ekstremnih temperaturah, znan kot Iceman, sta preko Zooma razglabljala o načinu preživ…

trendi

Dober oglas, ki ni videti kot oglas, ampak kot film

Eduardo Marques je kreativno zasnoval Airbnb »Birds«, »Views« – prva globalna kampanja Airbnb.

trendi

Smo depresivni zaradi nenehnega iskanja sreče?

Življenjski cilj slehernika: najti srečo, ali z drugimi besedami, razmeroma trajno stanje velikega duševnega ugodja. Zakaj se zdi, da smo pri sledenju temu nesrečni bolj kot kadarkoli prej?

trendi

Želite živeti dolgo in dobro življenje?

Obstajata dve vrsti ljudi; tisti, ki so večino časa zadovoljni in točno vedo, kaj hočejo, ter tisti, ki zgolj capljajo na mestu in ne vedo, kaj bi radi.