Vplivneži, ki so postali uspešni podjetniki

Družbeni mediji omogočajo najbolj podjetnim vplivnežem, da izkoristijo podporo skupnosti za gradnjo uspešnega imperija.
Fotografija: Foto: Instagram/Chiara Ferragni
Odpri galerijo
Foto: Instagram/Chiara Ferragni

Pomen družbenih medijev je vse bolj pomemben, kar še najbolje izkoriščajo njihovi nekronani vladarji - vplivneži. Veliko število sledilcev jim namreč omogoča, da za uresničitev poslovne ideje ne potrebujejo posebnega oglaševanja, ampak prejmejo vso podporo od skupnosti, ki so si jo ustvarili.

image_alt
Do finančne varnosti po upokojitvi

Spletna stran Luxury Launches navaja nekaj najbolj priljubljenih influencerjev, ki so s pomočjo priljubljenosti na Instagramu in velikim številom privržencev ustanovili uspešen poslovni imperij.

Freddie Harrel

Freddie Harrel je leta 2017 ustanovila linijo sintetičnih podaljškov in lasulj pod blagovno znamko Big Hair No Care. Podjetje se je leta 2019 preoblikovalo in spremenilo ime. RadSwan je postal prva lepotna znamka, osredotočena na inovacije in z mislijo na afriško diasporo.

image_alt
Najljubše davčne oaze bogatašev

Preden je Harrel ustanovila podjetje, je bila uspešna Influencerka. Leta 2018 je bila celo razglašena za vplivnico leta. Veliko število njenih sledilcev je pripomoglo k temu, da je za lansiranje linije etičnih in realističnih sintetičnih podaljškov zbrala dva milijona dolarjev sredstev, predvsem s strani ženskih vlagateljic.

Alex Cannon

Kot uspešen vplivnež je Alex Cannon zgradil velik krog sledilcev, kar je pripomoglo k temu, da je postal uspešen podjetnik. Leta 2018 je predstavil blagovno znamko Craftd, pod katero prodaja nakit. Lansiranje prvega izdelka se je izkazalo za izjemen uspeh, saj je bilo prodanih več kot 1000 kosov. Craftd velja za eno najhitreje rastočih blagovnih znamk nakita na svetu, navaja Luxury Launches.

image_alt
Odraščala v revščini, danes zasluži 10 milijonov dolarjev letno

Marianna Hewitt

Marianna Hewitt je skupaj z Lauren Gore ustanovila podjetje Summer Fridays z izdelki za nego kože. Podjetje je poželo velik uspeh predvsem zaradi najbolj prodajanega izdelka Jet Lag Mask, ki ima oboževalke po celem svetu. Marianna z več kot milijonom sledilcev na Instagramu še vedno velja za eno najpomembnejših vplivnic.

Chiara Ferragni

Chiara Ferragni je uspešna blogerka, influencerka, uspešna manekenka in poslovna ženska. Prek svojega modnega bloga »The Blonde Salad« sodeluje s številnimi uspešnimi blagovnimi znamkami, kot so Louis Vuitton, Max Mara, Chanel, Christian Dior in drugi. Leta 2014 je predstavila svojo linijo čevljev, ki se še danes zelo dobro prodaja.

image_alt
Pustila redno službo, zdaj s hobijem zasluži 10.000 dolarjev mesečno

Njene butične trgovine lahko oboževalci najdejo v Parizu, Firencah, Londonu, Dubaju, Los Angelesu in Tajvanu. Chiarina neverjetno uspešna poslovna pot je tako navdihujoča, da je postala študija primera na poslovni šoli Harvard. Vplivnica ima danes na Instagramu več kot 3,2 milijona sledilcev.

Kayla Itsines

Kayla Itsines je leta 2015 lansirala Sweat. Platforma za vadbo je izredno popularna, vsako leto je namreč zabeleženih več kot milijon treningov. V prvih petih letih je podjetje zaslužilo 100 milijonov dolarjev. Kot navaja Luxury Launches, je bila priljubljena aplikacija nedavno prodana podjetju iFit za 400 milijonov dolarjev.

image_alt
Zaradi opozorila na nevarnost Hyundaievih vozil prejel milijone

Michelle Phan

Michelle Phan je še eno ime, ki je uspelo s pomočjo bloga. Michele je skozi pisanje podajala nasvete predvsem glede ličenja in pravilne uporabe kozmetike. Leta 2011 je ustanovila naročniški paket za lepoto, znan pod imenom Ipsy.

Foto: Instagram/Michelle Phan
Foto: Instagram/Michelle Phan

Takrat je bilo podjetje ocenjeno na 500 milijonov dolarjev, k čemur je veliko pripomoglo tudi sodelovanje z blagovno znamko Loreal. Michelle ima na Instagramu skoraj dva milijona sledilcev.

Huda Kattan

Huda Kattan je že vrsto let uspešna vplivnica za ličenje. Leta 2013 je ustanovila podjetje Huda Beauty, ki ji prinaša skoraj 200 milijonov dolarjev letnega prihodka. Luxury Launches navaja, da je podjetje danes vredno 1,2 milijarde dolarjev. Najbolj osupljivo je to, da Huda v vsej svoji karieri ni porabila niti centa za oglaševanje, za kar se ima zahvaliti 50 milijonom sledilcem na Instagramu.

image_alt
Najdena največja zbirka kovancev iz anglosaškega obdobja

V Sloveniji je ena najuspešnejših Influencerk Teja Jugovic, bolj znana pod imenom Cool Mamacita. Svojih več kot 90.000 sledilcev vsakodnevno razveseljuje z raznimi življenjskimi nasveti, izdala pa je tudi lastno serijo oblačil, kozmetike, nakita itd.

Sicer pa po številu sledilcev med Slovenci vodi nekdanja ameriška prva dama Melania Trump, ki ima teh več kot 5,4 milijona.

image_alt
Indijski startup v manj kot dveh letih do milijarde dolarjev

Več iz rubrike