b2b

Marketing lahko pomaga pri iskanju novih poslovnih modelov

Tanja Kavran, izvršna direktorica DMS: Marketinški oddelki morajo prilagoditi svoj način dela in se strateško usmeriti predvsem na digitalne kanale.

b2b

Vital Verlič, partner v Futuri DDB: Oglasi bi morali zdaj iti za med

Je oglaševanje v krizi: a) nepotreben strošek b) odlična naložba? »Ko gospodarstvo crkuje, oglaševanje ne more/mora cveteti.«

b2b

Kaj storiti, če moja družba postane insolventna?

Vsaka kriza prinaša priložnosti, vsaka gospodarska kriza pa s seboj prinese tudi tegobe in propade številnih gospodarskih družb.

b2b

Kupna moč se skriva na internetu

Inovatorji in zgodnji sledilci pravijo, da je »internet« z več kot 70-odstotnim deležem kanal, ki najbolj vpliva na njihove nakupne odločitve.

b2b

Kako kriza vpliva na lastnike in investitorje

Zdaj je tudi čas za vprašanje, ali je bolje podjetje prodati. A kako oceniti njegovo vrednost?

b2b

Švicarski nož podjetništva

Pripravljeni na krizo? v Sloveniji ni več kot 20% podjetij, ki bi resno načrtovala politiko nemotenega poslovanja podjetja.

b2b

Gospodarski obeti in digitalna evolucija onstran Covid-19

Ob tej krizi bodo številna podjetja spoznala, da so podcenjevala hitrost razvoja tehnologije in premalo vlagala.

b2b

Motivacija zaposlenih na daljavo

Poti nazaj ni več; v času krize se bomo naučili kulture dela od doma, online druženja in ohranjanja povezanosti ...

b2b

Splet v tem trenutku ni križarka, ampak rešilni čoln

Na rešilnem čolnu ni udobno, premočen si in ves čas te zebe, valovi pa te mečejo sem in tja.

b2b

Tudi v teh časih ne pozabimo na poslovno mreženje

Ali vemo, kaj je naš trenutni kapital iz vidika obstoječih kontaktov?

b2b

Kaj storiti, če ne morem več izpolnjevati svojih pogodbenih obveznosti

Ali moram poravnati recimo najemnino za poslovni prostor, če zaradi višje sile tega ne zmorem?

b2b

EY-Parthenon z nasveti za podjetja: Pravila igre se spreminjajo

Vzpostavite skupino za krizno upravljanje, ki naj se sestaja in razpravlja vsak dan.

b2b

Vem, kdo sem in kam grem

Če vemo, kaj naša znamka v konkurenčnem prostoru pomeni in komu je namenjena, ji bomo znali določiti pot.

b2b

Zakaj bi gospodarstveniki selili podjetja v tujino?

Več o razlogih in pomislekih bo znano v izsledkih nove davčne raziskave Deloitte Slovenija.

b2b

Robotska avtomatizacija kot orodje za izboljšanje procesov

Orodja za robotsko avtomatizacijo procesov lahko organizacijam pomagajo pri izboljšanju storitev, saj naloge opravljajo hitreje in ceneje. Obenem odpravljajo tveganje človeških napak. Robotizacija pi…