b2b

[INTERVJU] Jelica Zdolšek, Novartis: ključno bo postalo to, kako podjetja načrtujejo nenačrtovano

Celotna oskrbna veriga bi se lahko popolnoma zaustavila, bolniki pa bi ostali brez življenjsko pomembnih zdravil.

[INTERVJU] Jelica Zdolšek, Novartis: ključno bo postalo to, kako podjetja načrt…

Celotna oskrbna veriga bi se lahko popolnoma zaustavila, bolniki pa bi ostali brez življenjsko pomembnih zdravil.

b2b

Gibanje Black Lives Matter spreminja oglaševanje kot ga poznamo

Prebivalci ameriških mest običajno vidijo pet tisoč oglasov na dan in veliko jih vsebuje sporočila, ki spodbujajo kolonialno razmišljanje.

b2b

Kako voditi podjetje v krizi - nasveti

David Cote, nekdanji izvršni direktor podjetja Honeywell v svoji novi knjžnji uspešnici svetuje kako voditi podjetje v času krize.

b2b

Voditelj prihodnosti - coach in trener svojih zaposlenih

Kako izkušnje vrhunskih športnih trenerjev uporabiti v poslovnem svetu?

b2b

Dr. Maja Makovec Brenčič: Ne rezati tam, kjer se to morda stori najlažje

Ker nas covid-19 vedno bolj vleče v spodnje ravni lestvice Maslowa, je še kako pomembno razmisliti o trženjskih praksah in spodbudah.

b2b

Kako nam je tehnologija v krizi pomagala premikati meje

McKinsey izpostavlja pomen direktorja za podatke (CDO – Chief Data officers) kot ključnega pri oblikovanju odzivov na krizne razmere.

b2b

Dr. Dejan Verčič : Ne splača se izstradati do smrti

V krizi, ko so okoljski šumi glasnejši, je treba prej skrbeti za večjo kot manjšo vidnost, vendar sporočila odgovorno prilagoditi okoliščinam.

b2b

Osebna blagovna znamka postaja pomembnejša od znamke podjetja

V času milenijske generacije je izjemno pomemebno, kaj o vas kot vodji govorijo, ko vas ni v sobi.

b2b

Dr. Klement Podnar, FDV: Nezadostno komuniciranje v fazi krize pogosto povzroči…

V pretekli krizi skoraj ni bilo panoge, v kateri ne bi bilo krčenja oglaševalskih proračunov, v neredki so to obžalovali.

b2b

Marketing lahko pomaga pri iskanju novih poslovnih modelov

Tanja Kavran, izvršna direktorica DMS: Marketinški oddelki morajo prilagoditi svoj način dela in se strateško usmeriti predvsem na digitalne kanale.

b2b

Vital Verlič, partner v Futuri DDB: Oglasi bi morali zdaj iti za med

Je oglaševanje v krizi: a) nepotreben strošek b) odlična naložba? »Ko gospodarstvo crkuje, oglaševanje ne more/mora cveteti.«

b2b

Kaj storiti, če moja družba postane insolventna?

Vsaka kriza prinaša priložnosti, vsaka gospodarska kriza pa s seboj prinese tudi tegobe in propade številnih gospodarskih družb.

b2b

Kupna moč se skriva na internetu

Inovatorji in zgodnji sledilci pravijo, da je »internet« z več kot 70-odstotnim deležem kanal, ki najbolj vpliva na njihove nakupne odločitve.

b2b

Kako kriza vpliva na lastnike in investitorje

Zdaj je tudi čas za vprašanje, ali je bolje podjetje prodati. A kako oceniti njegovo vrednost?

b2b

Švicarski nož podjetništva

Pripravljeni na krizo? v Sloveniji ni več kot 20% podjetij, ki bi resno načrtovala politiko nemotenega poslovanja podjetja.

b2b

Gospodarski obeti in digitalna evolucija onstran Covid-19

Ob tej krizi bodo številna podjetja spoznala, da so podcenjevala hitrost razvoja tehnologije in premalo vlagala.

b2b

Motivacija zaposlenih na daljavo

Poti nazaj ni več; v času krize se bomo naučili kulture dela od doma, online druženja in ohranjanja povezanosti ...

b2b

Splet v tem trenutku ni križarka, ampak rešilni čoln

Na rešilnem čolnu ni udobno, premočen si in ves čas te zebe, valovi pa te mečejo sem in tja.