b2b

Pravni nasvet: Kdaj pomoč pri delu ni delo na črno

Primeri, v katerih neplačano delo ne predstavlja dela na črno.

Pravni nasvet: Kdaj pomoč pri delu ni delo na črno

Primeri, v katerih neplačano delo ne predstavlja dela na črno.

b2b

Raziskava: Delo na lokaciji organizacije ali na daljavo?

Oblikovanje dela za preprečevanje izgorelosti in spodbujanje zadovoljstva ter uspešnosti zaposlenih.

b2b

Kdo požira naša življenja – korporacije, slabo stanje v delovnih okoljih …

Splošno znano je, da »novodobne« pisarne lahko izboljšajo kakovost življenja zaposlenih, pomagajo privabiti zaposlene in jih ohranjati angažirane, a kakšno delovno okolje ponuditi zdaj, v…

b2b

Pravni nasvet: Kdaj družbeniki v d.o.o. odgovarjajo z osebnim premoženjem

V določenih primerih za obveznosti d.o.o. odgovarjajo tudi družbeniki osebno.

b2b

10 pravih korakov do uspešne digitalne poslovne preobrazbe

Iz serije prispevkov »10 pravih korakov do uspešne digitalne poslovne preobrazbe« objavljamo Korak 1 - pravilno razumevanje kaj zares je digitalna poslovna preobrazba.

b2b

Že imate online persono?

Ali se kot vodilni manager zavedate, kako pomembno je, da ustvarite tudi svojo osebno blagovno znamko?

b2b

Vodenje v sobivanju človeške in umetne inteligence

»Cesarstva prihodnosti so cesarstva našega uma.« Winston Churchill

b2b

Mark Cuban: Če kdaj, potem je zdaj pravi čas za zagon novega podjetja

Milijonar in podjetnik Mark Cuban je prepričan, da je zdaj čas za nova podjetja, pri tem pa svetuje originalnost, transparentnost, odkritost in komunikativnost.

b2b

Vsak odgovor od potencialnega delodajalca je boljši od tistega, ki ga nikoli ne…

Ključno je, da oseba na drugi strani prejme informacijo, ki ji jo dolgujemo. Ki si jo zasluži. Tudi, če ne odgovorimo, v bistvu odgovorimo.

b2b

Tudi če bi me izbrali, bi ponudbo za delo zavrnila

»Neodzivnost, izjemno skopa komunikacija, dolgotrajni postopki, povrhu vsega pa še popolnoma neosebni odnos. Tudi če bi bila izbrana, bi ponudbo zavrnila.«

b2b

[INTERVJU] Jelica Zdolšek, Novartis: ključno bo postalo to, kako podjetja načrt…

Celotna oskrbna veriga bi se lahko popolnoma zaustavila, bolniki pa bi ostali brez življenjsko pomembnih zdravil.

b2b

Gibanje Black Lives Matter spreminja oglaševanje kot ga poznamo

Prebivalci ameriških mest običajno vidijo pet tisoč oglasov na dan in veliko jih vsebuje sporočila, ki spodbujajo kolonialno razmišljanje.

b2b

Kako voditi podjetje v krizi - nasveti

David Cote, nekdanji izvršni direktor podjetja Honeywell v svoji novi knjžnji uspešnici svetuje kako voditi podjetje v času krize.

b2b

Zakaj so dobri ljudje slabi vodje

Ideologija klasičnega upravljanja povzroča preveč stresa in škoduje človekovemu zdravju. Namenja tudi preveč sredstev neproduktivni dejavnosti in ovira človekov napredek.

b2b

Shujšati definicijo, ožeti brisačo in se znebiti smeti

Vitko poslovanje – filozofija, ki v podjetju usklajuje vsa poslovna področja za zagotavljanje večje vrednosti za kupca in zmanjšuje stroške, ali kako iz manj narediti več.

b2b

Voditelj prihodnosti - coach in trener svojih zaposlenih

Kako izkušnje vrhunskih športnih trenerjev uporabiti v poslovnem svetu?

b2b

Dr. Maja Makovec Brenčič: Ne rezati tam, kjer se to morda stori najlažje

Ker nas covid-19 vedno bolj vleče v spodnje ravni lestvice Maslowa, je še kako pomembno razmisliti o trženjskih praksah in spodbudah.

b2b

Kako nam je tehnologija v krizi pomagala premikati meje

McKinsey izpostavlja pomen direktorja za podatke (CDO – Chief Data officers) kot ključnega pri oblikovanju odzivov na krizne razmere.