Pošta Slovenije uvaja kartično plačevanje na terenu

Dvig gotovine pred prejemom paketa, ki bi ga plačali po prevzetju, zdaj ni več glavna skrb uporabnikov stortev Pošte Slovenije.
Fotografija: Plačilo po povzetju je med Slovenci, v primerjavi z drugimi evropskimi uporabniki, nadpovprečno pogost način plačevanja. FOTO: Pošta Slovenije
Odpri galerijo
Plačilo po povzetju je med Slovenci, v primerjavi z drugimi evropskimi uporabniki, nadpovprečno pogost način plačevanja. FOTO: Pošta Slovenije

»Pošta Slovenije pospešeno posodablja upravljanje s pošiljkami. V kratkem bo vzpostavljena spletna stran moja.posta.si, ki bo enotna vstopna točka za uporabnika, na kateri bo med drugim upravljal s svojimi pošiljkami, sledil pošiljkam ter shranil nastavitve za priljubljene pošiljke,« napovedujejo pri državni pošti. Pošta Slovenije hkrati opremlja tudi pismonoše, ki dostavljajo paketne pošiljke, in poštna okenca poslovalnic z dodatnimi POS-terminali za plačila s kartico, kar pa ne velja za pogodbene pošte.

image_alt
Pošta Slovenije preizkusila dostavo pošiljke z dronom

Kot nadaljujejo pri Pošti Slovenije, z zagotavljanjem dodatnih POS-terminalov širi možnost plačevanja blaga in storitev ter odkupnih zneskov za pakete po povzetju s kartico na dodatna poštna okenca in dodatnim pismonošem. Plačilo po povzetju je namreč med Slovenci, v primerjavi z drugimi evropskimi uporabniki, nadpovprečno pogost način plačevanja. Ob prevzemu pošilje, izdekle plača več kot 40 odstotkov kupcev, ki naročajo pri slovenskih spletnih trgovcih.

Pošta Slovenije v kratkem uvaja še enotno vstopno točko na spletu. FOTO: Jure Eržen/Delo
Pošta Slovenije v kratkem uvaja še enotno vstopno točko na spletu. FOTO: Jure Eržen/Delo

V kratkem tudi enotna vstopna točka na spletu

Dvig gotovine pred prejemom paketa, ki bi ga plačali po prevzetju, zdaj ni več glavna skrb uporabnikov stortev Pošte Slovenije. Prvi bodo s POS-terminali opremljeni pismonoše, ki dostavljajo paketne pošiljke, ter poštna okenca poslovalnic, izjema so pogodbene pošte, ki bodo opremljene kasneje.

Pošta Slovenije pa v kratkem uvaja še enotno vstopno točko na spletu. »Vse informacije in podrobnosti o pošiljkah bodo odslej shranjene na uporabnikovem profilu. S klikom bo tako omogočeno celovito upravljanje s pošiljkami, med drugim urejanje naslovnikovega naročila. Pošta Slovenije na ta način izboljšuje uporabniško izkušnjo, saj je upravljanje preglednejše in enostavnejše. Moja.posta.si bo na klik dosegljiva tudi neregistriranim uporabnikom,« pravijo na pošti.

Sledi še mobilna aplikacija

Opisani spletni vstopni točki bo sledila tudi mobilna aplikacija in ostale možnosti, denimo nastavitev priljubljenega mesta prevzema (PS Paketomat, paketnik, dogovorjeno mesto ipd.), pooblastilo drugim uporabnikom za prevzem pošte (stalno ali enkratno) in digitalno obvestilo o prispeli pošiljki. Pri Pošti Slovenije pravijo, da uporabnik ne bo več prejel tiskanega sporočila o prispeli pošiljki v nabiralnik, to bo opravila aplikacija s SMS-om.

Pri Pošti Slovenije izpostavljajo raziskavo zadovoljstva strank, kjer navajajo, da 94 odstotkov uporabnikov paketnih storitev njihovo dostavo ocenjuje z oceno odlično. Ob tem dodajajo, da uporabnikom zagotavljajo več rešitev, sedem različnih načinov dostave in prevzem pošiljk na več kot 1.100 prevzemnih mestih.

Več iz rubrike