Urša Milavec

O avtorju

Diplomantka fakultete za šport je ustanoviteljica Master Change Traininga, ki se ciljno ukvarja z obvladovanjem stresa in gradnjo ravnovesja na področju uma, telesa in duha. S svojim znanjem pomaga do večje učinkovitosti, mentalne trdnosti, dobrega obvladovanja stresa in harmonije številnim podjetjem kot tudi posameznikom.

trendi

Nedualnost in višji smisel

Svet bi bil lepši, če bi ostali ostredotočeni na višji smisel, kot je naše življenje in življenja ljudi okoli nas.

trendi

Transhumanizem postaja vse bolj priljubljen

Modrost pravi, da je najbolj nevaren tisti virus, ki ga sprejmemo kot napačno idejo in jo potem razvijamo naprej.

mnenja

Zakaj je hvaležnost izvor naše notranje moči

S hvaležnostjo, ki ne ostane le pri besedah, ampak pri dejanjih in resničnemu občutenju, ščitimo notranjo moč. Kako?

b2b

Nasvet za uspešen začetek novega tedna

Kaj je skupnega uspešnim ljudem, kadar se soočajo z odločitvami, ki so zelo stresne in odgovorne..

mnenja

Vprašanja, ki si jih postavljamo, določijo smer mislim

Katero primarno vprašanje si postavljate kadar ste v stresu?

mnenja

Razcepljena med delom in družino

Ženske smo pogosto razpete med dvema zelo pomembnima vlogama, ki od nas terjata veliko časa in energije; vloga mame in vloga zaposlene.

mnenja

Proti ali proč od skrbi

Ste že slišali misel, ki pripada enemu največjih mislecev vseh časov Thomasu Jeffersonu, nekdanjemu predsedniku ZDA, ki je bil med drugim tudi politični filozof, agronom, vrtnar, arhitekt, etimolog, …

mnenja

Smo več, kot smo sposobni videti

Raziskovanje duševnosti in miselnih procesov, kot so spomin, zaznavanje in doumevanje (kako razmišljamo), čustveno življenje in odnosi, so predmet raziskovanja sodobne vede – psihologije.

mnenja

Dobro zmeraj premaga zlo

Nikola Tesla je nekoč dejal: »Potrebno je delati dobra dela do onemoglosti. Univerzum je potrebno zmesti s takšno količino dobrote, kot smo mi sami zmedeni s količino zla na svetu.

mnenja

Umirite se, vse bo v redu

Namesto »delam, da bom imel/a in bom miren/na«, zasukajte sistem v »sem miren/na, ker delam in bom imel/a«.