Nejc Boljka

O avtorju

Nejc Boljka je kreator družbenih potencialov pri Inštitutu Most. S pomočjo sociloške in zgodovinske izobrazbe, ter študija komplementarnih ved, pri družinskih podjetjih in siceršnjih pomaga ugotoviti primarno motivacijo za neko stališče. Iskrena motivacija za prevzem posla oziromo odgovornosti je v večini primerov prekrita. Zato je njegov namen, da jo skozi različne tehnike ozavesti. Integriteta namena je osnoven pogoj za zdravo komunikacijo in dobro finančne temelje podjetja.

b2b

Družinsko podjetništvo: Izjemna kombinacija za dobičkonosen posel

Če imajo prevzemniki družinskega podjetja ustrezne sposobnosti za vodenje in tehnično poznavanje lastne panoge, je to izjemna kombinacija za dobičkonosen posel

mnenja

Družinsko podjetje: »Dobil je firmo iz katere bo le vlekel denar«

Ljudje smo takšni, da vidimo samo končni rezultat. Redko nas zanima, koliko dela, časa in truda je bilo v nekaj vloženo. Smo družba hipne zadovoljitve, ki nas zanima vse, včeraj!

mnenja

Družinsko podjetje: Najprej podedujem, nato me nadzirajo

Ko pride do problematike dedovanja, so družinski odnosi, ki so vpeti v dinamiko skupnega podjetja, še bolj na udaru.

mnenja

Pravi vodja ne potrebuje naziva

Krize zgodovinsko gledano vedno prinesejo spremembe, vprašanje je le, kako jih osebno sprejemamo.

mnenja

Zakaj hčerke dedujejo glavnino premoženja, le če je to nuja

Čeravno neradi govorimo o tem kot družba, se veliko tega še vedno pojavlja v praksi.

b2b

(Ne)sodelovanje boljše polovice v družinskem poslu

Pozitivna plat družinskega podjetja je zaposlovanje družinskih članov v podjetju. Zelo pogost pojav, ki se velikokrat razvije v perečo težavo pri družinskih podjetjih, pa je vmešavanje partnerjev ozi…