Wolt razkriva trende naročanja na dom
V letu 2020 se je veliko Slovencev prvič srečalo z dostavo hrane, do danes pa je postala že nepogrešljiva storitev, saj smo več časa namenili naročanju hrane na dom ter kuhanju.
Odpri galerijo
Wolt, mobilna in spletna aplikacija, ki svojim uporabnikom zagotavlja hitro dostavo hrane in drugih izdelkov, je na podlagi podatkov o naročilih v minulem letu, ko smo Slovenci zgolj prek omenjene aplikacije naročili več kot 10.000 različnih jedi, razkril trende naročanja hrane na dom. In h katerim jedem se torej najpogosteje nagibamo in kaj najraje naročamo?
Na začetku tedna Slovenci najraje naročamo azijske jedi, med katerimi je najbolj priljubljena jed pad thai (12,2 %), radi pa imamo tudi kitajsko hrano (3,3 %) in suši (2,8 %). Vse bolj priljubljene postajajo tudi veganske jedi (3,3 %), po katerih zelo radi posegamo med delovniki. Septembra lani smo kar šest zdi zapored najraje naročali dnevne veganske/zelenjavne sklede. K temu nedvomno pripomore tudi vse širši nabor ponudnikov veganskih jedi, saj je na Woltu trenutno aktivnih kar 11 restavracij s pestro vegansko ponudbo.
Večina uporabnikov še vedno najraje naroča burgerje (45,1 %) in pice (13 %). Naročanje teh jedi vsekakor poraste konec delovnega tedna in med vikendom. Takrat zelo radi naročamo tudi balkansko hrano, torej čevapčiče (2,1 %), prav tako pa tudi pomfri (10,9 %), falafel (5,9 %) in sladice. Pri teh si najraje privoščimo palačinke in tortice na kos. Zanimanje za zelenjavne sklede, suši in veganske jedi takrat upade.
Pozimi po priljubljenosti prvi dve mesti zasedata burger in pica, sledi krompirček. Poleti pa se vrstni red spremeni, saj raje posežemo po lahkotnejši hrani. Tako smo takrat burgerje in pice zamenjali za pad thai, saj smo ga avgusta pojedli kar dvakrat več kot maja, ter za zelenjavne sklede in piščančje zavitke.
Med karanteno smo najpogosteje naročali azijsko hrano in prav tako burgerje, pice ter pekovske izdelke, medtem ko smo med velikonočnimi in božičnimi prazniki naročali veliko več slaščic. V tem času se je povečalo tudi povpraševanje po slavnostnih menijih in ponudnikih vrhunske kulinarike. Skladno z našimi novimi zaobljubami, pa so na začetku leta vedno v ospredju zdrave in lahkotne jedi, kot so zelenjavne sklede, solate, juhe in smutiji.
Pica in burger sta zagotovo bila sinonim za dostavo hrane na dom, vendar zdaj lahko ljudje naročijo zelenjavne sklede, suši, vegansko hrano ter vrhunsko kulinariko nad dom. Čeprav večina uporabnikov sicer še vedno najraje naroča burgerje, azijsko hrano in pice, lahko v tem letu pričakujemo spremembe na lestvici prvih treh.
Že lani smo zaznali velik porast priljubljenosti pad tahija (12,3 %), ki se je skoraj približal pici (13 %). Prav tako so lani porastla naročila veganskih jedi, že vsako 11. naročilo na Woltu je namreč vegansko. Vsak mesec veganske restavracije zabeležijo 30 % novih uporabnikov, 70 % pa se jih vrača. Narašča tudi povpraševanje po restavracijah, ki ponujajo vrhunsko kulinariko, v prihodnosti pa lahko pričakujemo porast naročil zdravih in lahkotnih jedi.
Lani se je razširil tudi portfelj dostave, saj so se Woltu pridružile številne živilske trgovine in maloprodajni ponudniki, ki uporabnikom dostavijo moko, žarnice, izdelke za nego otrok, elektroniko, čistila, igrače, rože, knjige, kozmetiko, oblačila ter darila, ki jih uporabniki potrebujejo v roku 30 minut. Tako pričakujejo, da se bodo tudi na tem področju navade uporabnikov spremenile in bo možno zaznati večji porast naročil izdelkov, ki jih ponujajo trgovine.
Na začetku tedna zelenjavne sklede, konec tedna burgerji in pice
Na začetku tedna Slovenci najraje naročamo azijske jedi, med katerimi je najbolj priljubljena jed pad thai (12,2 %), radi pa imamo tudi kitajsko hrano (3,3 %) in suši (2,8 %). Vse bolj priljubljene postajajo tudi veganske jedi (3,3 %), po katerih zelo radi posegamo med delovniki. Septembra lani smo kar šest zdi zapored najraje naročali dnevne veganske/zelenjavne sklede. K temu nedvomno pripomore tudi vse širši nabor ponudnikov veganskih jedi, saj je na Woltu trenutno aktivnih kar 11 restavracij s pestro vegansko ponudbo.
Večina uporabnikov še vedno najraje naroča burgerje (45,1 %) in pice (13 %). Naročanje teh jedi vsekakor poraste konec delovnega tedna in med vikendom. Takrat zelo radi naročamo tudi balkansko hrano, torej čevapčiče (2,1 %), prav tako pa tudi pomfri (10,9 %), falafel (5,9 %) in sladice. Pri teh si najraje privoščimo palačinke in tortice na kos. Zanimanje za zelenjavne sklede, suši in veganske jedi takrat upade.
Kako letni čas vpliva na izbiro jedi?
Pozimi po priljubljenosti prvi dve mesti zasedata burger in pica, sledi krompirček. Poleti pa se vrstni red spremeni, saj raje posežemo po lahkotnejši hrani. Tako smo takrat burgerje in pice zamenjali za pad thai, saj smo ga avgusta pojedli kar dvakrat več kot maja, ter za zelenjavne sklede in piščančje zavitke.
Med karanteno smo najpogosteje naročali azijsko hrano in prav tako burgerje, pice ter pekovske izdelke, medtem ko smo med velikonočnimi in božičnimi prazniki naročali veliko več slaščic. V tem času se je povečalo tudi povpraševanje po slavnostnih menijih in ponudnikih vrhunske kulinarike. Skladno z našimi novimi zaobljubami, pa so na začetku leta vedno v ospredju zdrave in lahkotne jedi, kot so zelenjavne sklede, solate, juhe in smutiji.
Kaj lahko pričakujemo?
Pica in burger sta zagotovo bila sinonim za dostavo hrane na dom, vendar zdaj lahko ljudje naročijo zelenjavne sklede, suši, vegansko hrano ter vrhunsko kulinariko nad dom. Čeprav večina uporabnikov sicer še vedno najraje naroča burgerje, azijsko hrano in pice, lahko v tem letu pričakujemo spremembe na lestvici prvih treh.
Že lani smo zaznali velik porast priljubljenosti pad tahija (12,3 %), ki se je skoraj približal pici (13 %). Prav tako so lani porastla naročila veganskih jedi, že vsako 11. naročilo na Woltu je namreč vegansko. Vsak mesec veganske restavracije zabeležijo 30 % novih uporabnikov, 70 % pa se jih vrača. Narašča tudi povpraševanje po restavracijah, ki ponujajo vrhunsko kulinariko, v prihodnosti pa lahko pričakujemo porast naročil zdravih in lahkotnih jedi.
PREBERITE TUDI:
Lani se je razširil tudi portfelj dostave, saj so se Woltu pridružile številne živilske trgovine in maloprodajni ponudniki, ki uporabnikom dostavijo moko, žarnice, izdelke za nego otrok, elektroniko, čistila, igrače, rože, knjige, kozmetiko, oblačila ter darila, ki jih uporabniki potrebujejo v roku 30 minut. Tako pričakujejo, da se bodo tudi na tem področju navade uporabnikov spremenile in bo možno zaznati večji porast naročil izdelkov, ki jih ponujajo trgovine.
Več iz rubrike
Nova razkošna nepremičnina Jennifer Anniston
Zvezdnica serije Prijatelji Jennifer Anniston je nedavno kupila razkošno nepremičnino od Oprah Winfrey.
Kaj možgane ohranja aktivne in zmanjšuje tveganje za demenco?
Strokovnjaki so 11 let analizirali podatke o zdravstvenem stanju več kot 500.000 ljudi, ki ob zaposlitvi niso imeli demence.