Vegeta - vodilna znamka za suhe dodatke jedem v Evropi

Tržni uspeh Vegete temelji na vrhunskih okusih, ki obogatijo vsakodnevne jedi njenih potrošnikov.
Fotografija: Foto: Cropix
Odpri galerijo
Foto: Cropix

Družba Nielsen je Vegeto nedavno razglasila za vodilno blagovno znamko v količinski prodaji v kategoriji dehidriranih dodatkov jedem v Evropi, poročajo hrvaški mediji.

Ustvarjena, da obogati vsakodnevne jedi

Izvirno začimbno mešanico je leta 1959 v Podravkinem laboratoriju s svojo ekipo zasnoval Zlata Bartl. Začimbna mešanica Vegeta temelji predvsem na soli z ojačevalci okusov, začimbah in različni zelenjavi ter je nepogrešljiva skoraj v vsaki kuhinji.

image_alt
Gault&Millau: Osem slovenskih restavracij prejelo naziv najboljših

»V več kot šestih desetletjih od nastanka je Vegeta začinila nešteto jedi, navdušila milijone potrošnikov in prinesla nova kulinarična doživetja ter osvojila srca po vsej Evropi in svetu,« so zapisali na spletni strani Podravke.

V Podravki uspeh pripisujejo predvsem kakovosti

Agencija Nielsen je podatke o prodaji začimb zbirala od avgusta 2019 do julija 2020. Rezultati raziskave, v kateri je sodelovalo 31 evropskih držav (Avstrija, Belorusija, Belgija, BiH, Bolgarija, Češka, Danska, Estonija, Francija, Grčija, Hrvaška, Irska, Italija, Latvija, Litva, Nizozemska, Norveška, Nemčija, Madžarska, Poljska, Portugalska, Romunija, Rusija, Severna Makedonija, Slovaška, Slovenija, Srbija, Španija, Švedska, Švica in Ukrajina) so pokazali, da je Vegeta najbolje prodajana blagovna znamka suhih začimb na evropskih tleh.

Vegeta obogati vsako jed. Foto: Krištof Koman/Delo
Vegeta obogati vsako jed. Foto: Krištof Koman/Delo

Blagovna znamka Vegeta sicer vključuje več izdelkov: Vegeta Original, Vegeta Natur, dehidrirane posebne začimbe za hrano Vegeta Natur in druge posamezne začimbe.

V Podravki njej uspeh pripisujejo kakovosti, odličnemu trženju in prilagajanju novim tržnim trendom pri oblikovanju, embalaži in razvoju izdelkov.

image_alt
Najdražje restavracije z Michelinovimi zvezdicami

Med številnimi kopijami original izstopa po okusu in kakovosti

»V skladu s prehranskimi potrebami in prioritetami sodobnih potrošnikov ponuja Vegeta nove rešitve in sledi najbolj vročim prehranskim trendom. Prisotna je na več kot 60 trgih po vsem svetu, kjer daje navdih milijonom potrošnikov pri njihovem vsakodnevnem kuhanju in pri številnih receptih postreže s kulinaričnimi idejami,« navaja Podravka.

Vegeta je bila ob nastanku popolna novost na trgu, a hkrati tako pomembna za potrošnike, da so jo kmalu začele kopirati svetovne kulinarične znamke. Original izstopa po kakovosti in okusu, kar dokazuje nedavno pridobljeni naziv najbolje prodajane blagovne znamke za začimbe v Evropi.

Poleg Vegete v okviru Podravke delujejo še druge evropsko priznane blagovne znamke, kot so: Lino, Dolcela, Fant, Eva, Kviki, Čokolešnik, Zlato Polje, Šumi, Maestro, 1001 cvet, Natura in Gorenjka.

image_alt
Najboljše kulinarične destinacije na svetu

Več iz rubrike

Komentarji: