Trend se obrača: Ozke kavbojke se poslavljajo
V času karantene je naraslo povpraševanje po udobnih oblačilih. Levi's je zasnoval linijo udobnih hlač.
Odpri galerijo
Kot poroča CNN se povpraševanje v zadnjih mesecih vse bolj nagiba k nakupu udobnih oblačil. Ob porastu dela od doma klasična pisarniška oblačila niso več potrebna. Temu trendu se prilagaja tudi Levi's, ki je zasnoval kolekcijo udobnih in širokih hlač.
Chip Bergh, direktor podjetja Levi Strauss, je dejal, da po njihovem opažanju vodijo na tem področju. Povedal je, da so v prejšnji sezoni zasnovali ohlapno linijo, ki je zdaj za oba spola na voljo v njihovih poslovalnicah.
Vsesplošen upad potrošnje, ki smo mu priča v zadnjih mesecih, je sicer povezan s popolnim ali delnim zaprtjem trgovin, ki ga je pozročila pandemija. Kupci so se bili primorani od nakupov v fizičnih trgovinah preusmeriti k spletnim nakupom.
Ob vprašanju, kakšen trend nošenja hlač lahko pričakujemo v letu 2021, je Bergh dejal, da bodo v trendu udobna oblačila.
Sicer pa Levi's ni edina blagovna znamka, ki se je v zadnjem času usmerila na udobna oblačila. Tudi JNCO s sedežem v Los Angelesu je v letu 2019 spremenil slog svojih kavbojk. Cene zanje se sicer gibljejo med 100 in 160 evrov.
Camilla Revah, podpredsednica za prodajo in trženje podjetja JNCO, je povedala, da se je ob vsesplošnem upadu prodaje oblačil v zadnjem letu povpraševanje po njihovih izdelkih povečalo.
»Naše kavbojke so trendovske in udobne. To je tisto, kar ljudje trenutno iščejo,« je zaključila.
Chip Bergh, direktor podjetja Levi Strauss, je dejal, da po njihovem opažanju vodijo na tem področju. Povedal je, da so v prejšnji sezoni zasnovali ohlapno linijo, ki je zdaj za oba spola na voljo v njihovih poslovalnicah.
Bergh je opozoril, da se tudi na splošno v prihodnje kaže trend bolj ohlapnih hlač, kot smo jih bili vajeni do sedaj. Ta sprememba v ponudbi sicer še vedno ni dovolj za dvig prodaje. Predstavniki podjetja Levi's so pred kratkim poročali o prodaji v zadnjem četrtletju prejšnjega leta. Obdobje vključuje tudi sezono prazničnih nakupov, ko prodaja običajno najbolj poskoči. Za obdobje do 29. novembra so zabeležili 12 odstotkov nižje prihodke kot v enakem obdobju lani.
Vsesplošen upad potrošnje, ki smo mu priča v zadnjih mesecih, je sicer povezan s popolnim ali delnim zaprtjem trgovin, ki ga je pozročila pandemija. Kupci so se bili primorani od nakupov v fizičnih trgovinah preusmeriti k spletnim nakupom.
PREBERITE TUDI:
Ob vprašanju, kakšen trend nošenja hlač lahko pričakujemo v letu 2021, je Bergh dejal, da bodo v trendu udobna oblačila.
Sicer pa Levi's ni edina blagovna znamka, ki se je v zadnjem času usmerila na udobna oblačila. Tudi JNCO s sedežem v Los Angelesu je v letu 2019 spremenil slog svojih kavbojk. Cene zanje se sicer gibljejo med 100 in 160 evrov.
Camilla Revah, podpredsednica za prodajo in trženje podjetja JNCO, je povedala, da se je ob vsesplošnem upadu prodaje oblačil v zadnjem letu povpraševanje po njihovih izdelkih povečalo.
»Naše kavbojke so trendovske in udobne. To je tisto, kar ljudje trenutno iščejo,« je zaključila.
Več iz rubrike
Nova razkošna nepremičnina Jennifer Anniston
Zvezdnica serije Prijatelji Jennifer Anniston je nedavno kupila razkošno nepremičnino od Oprah Winfrey.
Kaj možgane ohranja aktivne in zmanjšuje tveganje za demenco?
Strokovnjaki so 11 let analizirali podatke o zdravstvenem stanju več kot 500.000 ljudi, ki ob zaposlitvi niso imeli demence.