Na poti težko pričakovane filmske uspešnice
V prvih štirih mesecih letošnjega leta je prodaja kino vstopnic še vedno za približno 40 odstotkov nižja v primerjavi z letom 2019, vendar so kinematografi v primerjavi z lanskim letom zabeležili precejšen porast.
Blagajne so nad gladino letos ohranili »superherojski« filmi, kot so Spider-Man: Ni poti domov, Sonic2 in Batman, kar nakazuje, da so se gledalci pripravljeni množično vrniti v kinodvorane. Po podatkih družbe Comscore so tovrstni filmi povzročili 365-odstotno rast prodaje vstopnic.
V kratkem obdobju se bo zvrstilo več težko pričakovanih filmov
Lastniki kinematografov upajo, da se bo prodaja vstopnic v prihodnjih tednih še naprej povečevala, zlasti po izidu Marvelovega filma Doktor Strange v multivesolju norosti, ki začenja sezono poletnih uspešnic.
Zadnji dve leti ustvarjalci filmov niso želeli izdajati filmov, saj so se bali, da njihovi novi filmi ne bodo prinesli dobička, zato so se številni odločili, da premiere prestavijo na leto 2022, navaja CNBC.
Po izidu filma Doktor Strange 6. maja bodo kinematografi deležni stalnega toka vroče pričakovanih filmov. Na velika platna bodo v devettedenskem obdobju v hitrem zaporedju prispeli filmi: Top Gun: Maverick, Jurski svet: Dominion, Lightyear, Minioni: Grujev vzpon in Thor: Ljubezen in grom.
Upe polagajo tudi na družinske filme
»Povsem primerno je, da bo Marvelov film začel poletno filmsko sezono leta 2022 in s tem sprožil prvi 'normalni' koridor po skoraj treh letih,« je dejal Paul Dergarabedian, višji medijski analitik pri družbi Comscore.
Dergarabedian je opozoril, da je poletje, ki traja 18 tednov, v industriji tradicionalno odgovorno za približno 40 odstotkov domače blagajne.
Uspeh filmov Batman in Spider-Man: Ni poti domov, ki sta pokazala, da se bodo odrasli gledalci vračali po franšizne filme, je poskrbel za optimistične napovedi letošnje poletne sezone, pravijo poznavalci.
Obisk filma Sonic 2, ki je od 8. aprila na ameriškem trgu ustvaril več kot 145,8 milijona dolarjev, prav tako daje kinematografom upanje, da bosta Zgodbe o igračah in naslednji film iz franšize Minions lahko privabila družine.
Prodaja vstopnic lahko prinese osem milijard dolarjev
Poleg tega so povratniki v kinematografe v zadnjem letu okrepili tudi koncesijsko dejavnost, je razvidno iz novega poročila, ki ga je v četrtek objavila spletna stran za prodajo filmskih vstopnic Fandango.
V raziskavi, v kateri je sodelovalo 6000 obiskovalcev kinematografov, je 67 odstotkov anketirancev izjavilo, da so za pokovko, sladkarije in gazirane pijače porabili 20 dolarjev, ali več. Kar je dobra novica za lastnike kinematografov, ki si prodaje koncesij ne delijo s studii, kot to počnejo pri prodaji vstopnic za filme.
Analitiki blagajn in lastniki kinematografov se trenutno strinjajo, da leta 2022 ne bodo mogli preseči 11,4 milijarde dolarjev, ustvarjenih leta 2019, vendar pravijo, da bi lahko zabeležili skoraj dvakrat več kot lani, ko so zbrali 4,4 milijarde dolarjev. Večina ocenjuje, da bo prodaja vstopnic znašala okoli osem milijard dolarjev, pri čemer bodo kot katalizator delovali franšizni filmi, še navaja CNBC.
Več iz rubrike
Nova razkošna nepremičnina Jennifer Anniston
Zvezdnica serije Prijatelji Jennifer Anniston je nedavno kupila razkošno nepremičnino od Oprah Winfrey.
Kaj možgane ohranja aktivne in zmanjšuje tveganje za demenco?
Strokovnjaki so 11 let analizirali podatke o zdravstvenem stanju več kot 500.000 ljudi, ki ob zaposlitvi niso imeli demence.