Kako se Lamborghini podaja v prihodnost inovacij?
Italijanski proizvajalec športnih avtomobilov Lamborghini je že od začetka leta 1963 na edinstveni poti. Vsak vidik podjetja, od stila upravljanja do filozofije oblikovanja, je služil temu, da je Lamborghini prešel v razred nad konkurenco in ga naredil za ikono luksuznih hitrih avtomobilov.
Za predsednika in izvršnega direktorja Lamborghinija, Stephana Winkelmanna je to dirka brez ciljne črte. »Lamborghini je pogumna, pristna in nepričakovana znamka,« je povedal za The CEO Magazine. »Pogumna, ker smo pogumno raziskovali nekonvencionalne poti, ter avtentični, ker nikoli ne sledimo trendom ter kršimo pravila in presegamo konvencije, saj je to edini način za spreminjanje perspektiv in postavljanje novih standardov.
Nove generacije so veliko bolj okoljsko ozaveščene
Vendar obstaja še ena tekma, v kateri so se znašli svetovni proizvajalci avtomobilov in vložki so neverjetno visoki. Proizvajalci avtomobilov hitijo z doseganjem novih emisijskih ciljev in uvajanjem električnih vozil.
»Mislim, da smo v zadnjih nekaj letih vsi prilagodili svojo miselnost in življenjski slog,« pravi Stephan. »Nova generacija odrašča veliko bolj ozaveščena o okoljskih vprašanjih, s katerimi se soočamo, zato je potrebno, da vsak izmed nas ter vsako podjetje naredi korak naprej.«
Za vrhunskega proizvajalca športnih avtomobilov je treba najti dobro ravnovesje med zmanjšanjem emisij in zagotavljanjem še večje zmogljivosti kot prejšnji modeli, saj stranke to pričakujejo. Verjetno je tudi to eden izmed razlogov, da so Stephana ponovno postavili na mesto generalnega direktorja Lamborginija. Na tem področju ima že veliko izkušanj, med drugim je kot predsednik in izvršni direktor vodil rekordno prodajo iz leta v leto do njegovega odhoda leta 2016.
Uspeh je posledica tega, da smo dovzetni, pravi. »Verjamem, da je najpomembnejše vedno prisluhniti moji ekipi, njihovim idejam ter vsem pomislekom ali izzivom, s katerimi se srečujejo. »Za uspeh je potrebna disciplina,« pravi. »Poleg tega sta strast in predanost moje ekipe ter zaupanje naših deležnikov tisto, kar prispeva k temu, kjer smo danes.«
Lamborghinijeva nova smer
Konec leta 2020, ko se je Stephan vrnil, je podjetje usmeril v električno prihodnost. Maja 2021 je Lamborghini objavil svoj načrt preobrazbe »Direzione Cor Tauri« in pot do trajnosti. »Trenutno smo v prvi fazi načrta,« pojasnjuje. Ta faza, ki slavi motor z notranjim izgorevanjem, je naklon vsemu, kar je bilo prej. V drugi fazi podjetje začne s prehodom na hibridne motorje, postopek, za katerega upa, da bo dokončan do konca leta 2024.
Naslednja faza je prvi popolnoma električni Lamborghini, ki naj bi debitiral v drugi polovici desetletja. »Vsekakor je še nekaj dela, a od elektrifikacije izdelkov do lokacije Sant'Agata Bolognese bomo vedno ostali zvesti Lamborghinijevim vrednotam in DNK.«
Vrača pa se tudi Lamborghini Countach, eden od ikoničnih športnih avtomobilov sedemdesetih let prejšnjega stoletja. »Ko je bil predstavljen leta 1974, je Countach na novo opredelil sektor visokozmogljivih avtomobilov in postavil lestvico v smislu sloga in lastnosti,« pravi Stephan. »Še danes ta slog vodi ustvarjanje sodobnih Lamborghinijev.«
To bi vključevalo tudi novi Countach LPI 800-4, futuristično omejeno izdajo, ki se poklanja revolucionarnemu dizajnu in naboru funkcij, ki kršijo pravila, njegovega slavnega predhodnika. »Vse omenjeno je čisto praznovanje 50. obletnice avtomobila, ki je rodil Lamborghinijev oblikovalski DNK,« pravi Stephan. Kljub prikimavanju preteklosti je novi Countach zelo v skladu z Lamborghinijevo trenutno strategijo. »Vedno gledamo v prihodnost in tako bomo tudi nadaljevali.«
Več iz rubrike
Nova razkošna nepremičnina Jennifer Anniston
Zvezdnica serije Prijatelji Jennifer Anniston je nedavno kupila razkošno nepremičnino od Oprah Winfrey.
Kaj možgane ohranja aktivne in zmanjšuje tveganje za demenco?
Strokovnjaki so 11 let analizirali podatke o zdravstvenem stanju več kot 500.000 ljudi, ki ob zaposlitvi niso imeli demence.