Kako se Lamborghini podaja v prihodnost inovacij?

Predsednik in izvršni direktor Stephan Winkelmann pravi, da je proizvajalec luksuznih avtomobilov šele na začetku.
Fotografija: Italijanski proizvajalec športnih avtomobilov Lamborghini je že od svojega začetka na edinstveni poti. Foto: Pierre Albouy/Reuters
Odpri galerijo
Italijanski proizvajalec športnih avtomobilov Lamborghini je že od svojega začetka na edinstveni poti. Foto: Pierre Albouy/Reuters

Italijanski proizvajalec športnih avtomobilov Lamborghini je že od začetka leta 1963 na edinstveni poti. Vsak vidik podjetja, od stila upravljanja do filozofije oblikovanja, je služil temu, da je Lamborghini prešel v razred nad konkurenco in ga naredil za ikono luksuznih hitrih avtomobilov.

image_alt
Ferrari Daytona SP3: Nova ikona je rojena

Za predsednika in izvršnega direktorja Lamborghinija, Stephana Winkelmanna je to dirka brez ciljne črte. »Lamborghini je pogumna, pristna in nepričakovana znamka,« je povedal za The CEO Magazine. »Pogumna, ker smo pogumno raziskovali nekonvencionalne poti, ter avtentični, ker nikoli ne sledimo trendom ter kršimo pravila in presegamo konvencije, saj je to edini način za spreminjanje perspektiv in postavljanje novih standardov.

Nove generacije so veliko bolj okoljsko ozaveščene

Vendar obstaja še ena tekma, v kateri so se znašli svetovni proizvajalci avtomobilov in vložki so neverjetno visoki. Proizvajalci avtomobilov hitijo z doseganjem novih emisijskih ciljev in uvajanjem električnih vozil.

»Mislim, da smo v zadnjih nekaj letih vsi prilagodili svojo miselnost in življenjski slog,« pravi Stephan. »Nova generacija odrašča veliko bolj ozaveščena o okoljskih vprašanjih, s katerimi se soočamo, zato je potrebno, da vsak izmed nas ter vsako podjetje naredi korak naprej.«

Proizvajalci avtomobilov vse bolj sledijo okoljskim trendom. Foto: Ceo Magazine
Proizvajalci avtomobilov vse bolj sledijo okoljskim trendom. Foto: Ceo Magazine

Za vrhunskega proizvajalca športnih avtomobilov je treba najti dobro ravnovesje med zmanjšanjem emisij in zagotavljanjem še večje zmogljivosti kot prejšnji modeli, saj stranke to pričakujejo. Verjetno je tudi to eden izmed razlogov, da so Stephana ponovno postavili na mesto generalnega direktorja Lamborginija. Na tem področju ima že veliko izkušanj, med drugim je  kot predsednik in izvršni direktor vodil rekordno prodajo iz leta v leto do njegovega odhoda leta 2016.

image_alt
Teslin kibernetski tovornjak naletel na nove ovire

Uspeh je posledica tega, da smo dovzetni, pravi. »Verjamem, da je najpomembnejše vedno prisluhniti moji ekipi, njihovim idejam ter vsem pomislekom ali izzivom, s katerimi se srečujejo. »Za uspeh je potrebna disciplina,« pravi. »Poleg tega sta strast in predanost moje ekipe ter zaupanje naših deležnikov tisto, kar prispeva k temu, kjer smo danes.«

Lamborghinijeva nova smer

Konec leta 2020, ko se je Stephan vrnil, je podjetje usmeril v električno prihodnost. Maja 2021 je Lamborghini objavil svoj načrt preobrazbe »Direzione Cor Tauri« in pot do trajnosti. »Trenutno smo v prvi fazi načrta,« pojasnjuje. Ta faza, ki slavi motor z notranjim izgorevanjem, je naklon vsemu, kar je bilo prej. V drugi fazi podjetje začne s prehodom na hibridne motorje, postopek, za katerega upa, da bo dokončan do konca leta 2024.

Izvršni direktor Stephan Winkelmann pravi, da je proizvajalec luksuznih avtomobilov šele na začetku. Foto: Ceo Magazine
Izvršni direktor Stephan Winkelmann pravi, da je proizvajalec luksuznih avtomobilov šele na začetku. Foto: Ceo Magazine

Naslednja faza je prvi popolnoma električni Lamborghini, ki naj bi debitiral v drugi polovici desetletja. »Vsekakor je še nekaj dela, a od elektrifikacije izdelkov do lokacije Sant'Agata Bolognese bomo vedno ostali zvesti Lamborghinijevim vrednotam in DNK.«

Vrača pa se tudi Lamborghini Countach, eden od ikoničnih športnih avtomobilov sedemdesetih let prejšnjega stoletja. »Ko je bil predstavljen leta 1974, je Countach na novo opredelil sektor visokozmogljivih avtomobilov in postavil lestvico v smislu sloga in lastnosti,« pravi Stephan. »Še danes ta slog vodi ustvarjanje sodobnih Lamborghinijev.«

To bi vključevalo tudi novi Countach LPI 800-4, futuristično omejeno izdajo, ki se poklanja revolucionarnemu dizajnu in naboru funkcij, ki kršijo pravila, njegovega slavnega predhodnika. »Vse omenjeno je čisto praznovanje 50. obletnice avtomobila, ki je rodil Lamborghinijev oblikovalski DNK,« pravi Stephan. Kljub prikimavanju preteklosti je novi Countach zelo v skladu z Lamborghinijevo trenutno strategijo. »Vedno gledamo v prihodnost in tako bomo tudi nadaljevali.« 

image_alt
Avtomobil, ki se ponaša z nazivom najdaljšega na svetu

Več iz rubrike