Ikea namerava postati družba brez škodljivih izpustov
Zeleni cilji so po mnenju nizkocenovnega ponudnika pohištva dosegljivi do leta 2030. Posvetili se bodo pametni uporabi električnih izdelkov in pogozdovanju.
Odpri galerijo
Ikea bo investirala dodatnih 200 milijonov evrov, da do leta 2030 doseže zastavljeni cilj - postati podjetje brez ogljičnega odtisa. Švedski ponudnik nizkocenovnega pohištva Ikea, ki predvidoma naslednje leto odpira svoja vrata tudi v Ljubljani, bo investirala dodatnih 200 milijonov evrov v zeleno energijo in pogozdovanje, da bi do leta 2030 dosegala popolnoma brezogljično poslovanje.
Investicijo bo v dveh fazah izvedla Inter Ikea Group, ki ima v lastni blagovno znamko Ikea, s katero upravlja franšiza Ingka Group. Prva faza bo zajemala še strumnejši vstop v zeleno energijo, drugi del investicije pa je namenjen predvsem pogozdovanju. V podjetju se zavedajo, da imajo tudi sami velik vpliv na gospodarstvo, zato se bodo še posebej posvetili trajnostnim projektom, ki vključujejo gretje, hlajenje v smislu pametnih domov, manj pa bodo imeli vpliva, tako britanski Guardian, na dobavitelje tekstila, keramike in stekla. Druga faza, prav tako pomembna, zatrjujejo v podejtju, pa bo skrbno načrtovanje in odgovorno ravnanje z gozdovi. »Prav z njimi lahko vrednost ogljika v ozračju še najbolj uravnavamo. Najverjetneje bomo dali večji poudarek projektom v tropskih in subtropskih regijah, saj je tam ogromno poškodovane zemlje, ki jo je potrebno ustrezno obdelati, pogozdovati. Poleg tega v teh regijah gozdovi rastejo hitreje, kar bi lahko iz ozračja hitreje izničilo večje količine ogljika,« so prepričani v korporaciji.
V zadnjem desetletju je Ingka Group, ki upravlja tudi z blagovno znamko Ikea, v zelene cilje namenila več kot 2,5 milijard evrov, zdaj pa so se načrti za bolj okoljsko ozaveščeno poslovanje še okrepili in dobili dejanska navodila za prestop k bolj trajnostnemu razvoju.
Že zdaj ima Ingka Group v svoji lasti 534 vetrnih elektrarn, 715.000 sončnih elektrarn v 14 državah in nadaljnjih 920.000 kvadratov sončnih celic na strehah lastnih trgovin in tovarn. V petih državah pa družba že poseduje več kot 208.000 hektarjev gozdov.
V družbi se prav tako zavedajo težav, ki jih prinašajo odpadki, pa naj nastajajo na poti do končnega proizvoda, ali pa so to končni proizvodi sami. V Ikei so prepričani, da so že veliko naredili na področju recikliranja tekstilnih odpadkov, kjer je velika težava odpadna vzmetnica, investirali pa so tudi že v proizvodnjo bolj trajnostno usmerjene plastike, se pravi, plastike za večkratno uporabo, in tudi njeno reciklažo. S temu ukrepi je Ingka Group stopila na bolj zeleno poslovno pot.
»Verjamemo, da je najboljši način za zmanjšanje vpliva na podnebje in prispevanje k omejitvi podnebnih sprememb predvsem z zmanjšanjem emisij toplogrednih plinov, a iz ozračja moramo tudi odstraniti obstoječi ogljik. Z integrirano oskrbovalno verigo, globalno prisotnostjo in strokovnim znanjem o gozdovih in podnebnih spremembah lahko pozitivno vplivamo na okolje in prostor,« je dejala Lena Pripp-Kovač, glavna direktorica za trajnostno poslovanje skupine Inter Ikea.
Investicijo bo v dveh fazah izvedla Inter Ikea Group, ki ima v lastni blagovno znamko Ikea, s katero upravlja franšiza Ingka Group. Prva faza bo zajemala še strumnejši vstop v zeleno energijo, drugi del investicije pa je namenjen predvsem pogozdovanju. V podjetju se zavedajo, da imajo tudi sami velik vpliv na gospodarstvo, zato se bodo še posebej posvetili trajnostnim projektom, ki vključujejo gretje, hlajenje v smislu pametnih domov, manj pa bodo imeli vpliva, tako britanski Guardian, na dobavitelje tekstila, keramike in stekla. Druga faza, prav tako pomembna, zatrjujejo v podejtju, pa bo skrbno načrtovanje in odgovorno ravnanje z gozdovi. »Prav z njimi lahko vrednost ogljika v ozračju še najbolj uravnavamo. Najverjetneje bomo dali večji poudarek projektom v tropskih in subtropskih regijah, saj je tam ogromno poškodovane zemlje, ki jo je potrebno ustrezno obdelati, pogozdovati. Poleg tega v teh regijah gozdovi rastejo hitreje, kar bi lahko iz ozračja hitreje izničilo večje količine ogljika,« so prepričani v korporaciji.
V zadnjem desetletju je Ingka Group, ki upravlja tudi z blagovno znamko Ikea, v zelene cilje namenila več kot 2,5 milijard evrov, zdaj pa so se načrti za bolj okoljsko ozaveščeno poslovanje še okrepili in dobili dejanska navodila za prestop k bolj trajnostnemu razvoju.
Že zdaj ima Ingka Group v svoji lasti 534 vetrnih elektrarn, 715.000 sončnih elektrarn v 14 državah in nadaljnjih 920.000 kvadratov sončnih celic na strehah lastnih trgovin in tovarn. V petih državah pa družba že poseduje več kot 208.000 hektarjev gozdov.
Lotili so se že recikliranja plastike
V družbi se prav tako zavedajo težav, ki jih prinašajo odpadki, pa naj nastajajo na poti do končnega proizvoda, ali pa so to končni proizvodi sami. V Ikei so prepričani, da so že veliko naredili na področju recikliranja tekstilnih odpadkov, kjer je velika težava odpadna vzmetnica, investirali pa so tudi že v proizvodnjo bolj trajnostno usmerjene plastike, se pravi, plastike za večkratno uporabo, in tudi njeno reciklažo. S temu ukrepi je Ingka Group stopila na bolj zeleno poslovno pot.
»Verjamemo, da je najboljši način za zmanjšanje vpliva na podnebje in prispevanje k omejitvi podnebnih sprememb predvsem z zmanjšanjem emisij toplogrednih plinov, a iz ozračja moramo tudi odstraniti obstoječi ogljik. Z integrirano oskrbovalno verigo, globalno prisotnostjo in strokovnim znanjem o gozdovih in podnebnih spremembah lahko pozitivno vplivamo na okolje in prostor,« je dejala Lena Pripp-Kovač, glavna direktorica za trajnostno poslovanje skupine Inter Ikea.
Več iz rubrike
Nova razkošna nepremičnina Jennifer Anniston
Zvezdnica serije Prijatelji Jennifer Anniston je nedavno kupila razkošno nepremičnino od Oprah Winfrey.
Kaj možgane ohranja aktivne in zmanjšuje tveganje za demenco?
Strokovnjaki so 11 let analizirali podatke o zdravstvenem stanju več kot 500.000 ljudi, ki ob zaposlitvi niso imeli demence.