Blagovna znamka Pandora tik pred totalno spremembo

Dansko podjetje, ki slovi kot en največjih proizvajalcev nakita na svetu, je v Los Angelesu predstavilo popolnoma prenovljeno podobo. Zakaj? Njihova rast je bila hitra, sedaj pa se je ustavila.
Fotografija: Pandorina legendarna zapestnica. Foto: Shutterstock
Odpri galerijo
Pandorina legendarna zapestnica. Foto: Shutterstock

Kar 2700 prodajalen nakita Pandora bo kmalu dobilo novo zasnovo, podjetje bo spremenilo logotip, povečali bodo trženjske kampanje in predstavili dve dodatni tematski kolekciji – Frozen in Harry Potter.

K sodelovanju bodo povabili slavne osebnosti (npr. kolumbijsko pevko Shakiro) ter vplivneže, ki bodo pozitivno vplivali na prodajo prikupnega srebrnega nakita.

V Los Angelesu se je zgodila velika predstavitev nove celostne podobe proizvajalca nakita, s katero želijo lastniki predvsem pritegniti kupce srednjega razreda, ki iščejo žepu prijazno razkošje.

Slavnostni dogodek v Los Angelesu, na katerem so predstavili novo podobo blagovne znamke Pandora. Foto: Reuters
Slavnostni dogodek v Los Angelesu, na katerem so predstavili novo podobo blagovne znamke Pandora. Foto: Reuters


Njihova prodaja je v desetletju leta 2017 povečala za 10-krat, saj so dobro targetirali ciljno publiko in našli tržno nišo, nekje med modnimi dodatki, ranga H&M, ter dražjim nakitom, kot je Tiffany & Co., opišejo Pandorine produkte na Reutersu.

Pomanjkanje inovacij in povečevanje razlik med revnejši in bogatimi sta Pandoro pripeljala do stagnacije. »Naš nakit so kupci imeli radi, ker je videti kot izjemno drag, cena pa je bila prijazna. Danes očitno ni več tako, blagovna znamka se je oddaljila od svojega prvotnega položaja na trgu,« pove za Reuters izvršni direktor Alexander Lacik. »Okrepiti moramo položaj cenovno ugodne blagovne znamke nakita,« doda.

Lacik je prevzel vodstvo pri Pandori leta 2018, ker je bil nekdanji direktor odpuščen zaradi opozoril o dobičku s strani delničarjev.



Slednji so pozdravili zgoraj opisane strategije novega direktorja, ki se bodo osredotočale na prihranke stroškov ter izboljšanje pozicioniranja znamke. Vrednost delnic je v letu 2019 zrastla za 10 odstotkov, še vedno pa znaša le tretjino vrednosti izpred 3 let.

Foto: Reuters
Foto: Reuters

Več iz rubrike