Denar pomotoma nakazal tujcu in ga z velikim trudom dobil nazaj
Roberto Guardado iz Ontaria v Kanadi je pri prenosu denarja med svojimi bančnimi računi pomotoma navedel napačno številko računa in za dva meseca izgubil 19.000 dolarjev oziroma skoraj 17.000 evrov. Pravi, da je bil ta denar sicer namenjen začetnemu pologu za novo hišo, toda ker ga ni imel, je bil prisiljen odstopiti od posla. Meni, da bi moral biti postopek reševanja takšnih napak veliko enostavnejši, saj mu je banka denar vrnila šele, ko se je obrnil na medije.
Majhna napaka in velike težave
Guardado je za CTV News Toronto pojasnil, da je nedavno kupil novo hišo in da je septembra skušal prenesti denar z računa banke Bank of Montreal (BMO) na račun banke Canadian Imperial Bank of Commerce (CIBC), da bi lahko plačal začetno plačilo. »Opazil sem, da je denar odšel, vendar ni šel na moj račun CIBC. Tisti dan sem šel domov in začel preverjati na računalniku, potem pa sem ugotovil, da sem dal napačno tranzitno številko,« je dejal nesrečni Kanadčan.
Povedal je, da je poklical banko BMO, da bi uredil bančni prenos, saj je menil, da bo to najlažji način za prenos sredstev na banko CIBC. Guardado je dejal, da ima pri banki CIBC dva bančna računa, enega za osebne prihranke in enega za poslovanje. Denar je poskušal prenesti na varčevalni račun. Za CTV News Toronto je pojasnil, da je med prenosom pravilno prebral številko svojega varčevalnega računa CIBC, vendar je pomotoma navedel tranzitno številko svojega poslovnega računa CIBC.
Nič ne moremo storiti
Na banki so mu povedali, da je bilo njegovih 17.000 evrov nakazanih na račun nekoga drugega in da jih je ta oseba dvignila. Guardado je dejal, da sta mu tako banka BMO kot banka CIBC povedali, da ni mogoče storiti ničesar več, da bi dobil nazaj svoj denar. »Nisem mogel verjeti, da sem naredil napako.«
Nato je poklical policijo kjer so mu prav tako rekli, da ne morejo ničesar storiti, ker je sam sprožil prenos denarja. »Na policiji so mi rekli, da se to dejanje ne šteje za goljufijo in da ne morejo storiti ničesar.« Dejal je še, da popolnoma priznava svojo napako, vendar ne razume, zakaj mu banka ni mogla pomagati hitro preklicati nakazila.
»Bila je le preprosta napaka in moj denar je končal na računu nekoga drugega,« je dejal Guardado. Zaradi izgubljenega denarja ni imel druge izbire kot, da odstopi od nakupa svojega novega doma.
Kmalu po tem, ko je televizijska mreža CTV News Toronto o Guardadovi situaciji kontaktirala banki CIBC in BMO, je Kanadčan dejal, da je prejel klic z bank, v katerem so mu sporočili, da bodo njegovih 17.000 evrov vrnili na njegov račun. Tiskovna predstavnica banke CIBC Trish Tervit je nedavno potrdila, da so z Guardadom rešili težavo.
»Pomembno je, da pošiljatelj pri prenosu sredstev med finančnimi institucijami zagotovi, da je številka računa prejemnika pravilna, saj je napačno usmerjena sredstva težko izterjati,« je dodala Tervitova. Guardado je dejal, da so mu pri CIBC povedali, da gre za »edinstveno situacijo«, ki se rešuje enkratno. Tiskovni predstavnik banke BMO dejal, da so imeli »dober pogovor« z Guardadom, vendar zadeve niso mogli podrobneje komentirati.
Čeprav je to stresno dvomesečno obdobje za Guardada zdaj končano, je dejal, da morajo banke imeti boljši sistem za primere, ko ljudje naredijo takšne napake. »To je bila moja neumna napaka, vendar mora biti postopek za njeno odpravo lažji. Bil sem tako pod stresom, da sem shujšal in nisem mogel spati.«
Več iz rubrike
Javnofinančna gibanja ugodna, a z negativnimi tveganji
Novi podatki Fiskalnega sveta na voljo. In kakšna je projekcija prihodnosti?
Kateri so 4 razlogi zakaj imajo samski višje denarne stroške?
Samski stan ima svoje prednosti, toda med njimi v večini ni tistih, ki so denarne narave.