Mark Kalin

O avtorju

Mag. Mark Kalin je direktor v Švedskem investicijskem skladu 1337Works AB. Sklad povezuje dve velesili, Evropo in Azijo, saj ima sedeže na Švedskem, Sloveniji in v Arabskih Emiratih. Ima štiri magisterije in je strokovnjak za vzpostavljanje inovacijskih ekosistemov in transformacij kultur in organizacij, podjetnik, predavatelj, ter ustanovitelj prve socialne platforme - Beyond Leadership -, ki združuje gospodarstvenike in akademijo in je s strani Narodne in univerzitetne knjižnice (NUK) prejela mednarodno standardno številko za serijske publikacije ISSN.

b2b

Kako voditi virtualno ekipo zaposlenih

Vodenje je danes umetnost! Veliko se govori, da se vodja rodi, a sam menim, da se vodja s pravim orodjem lahko razvije.

mnenja

Bitcoin: Kaj narekuje potencial kralja med kriptovalutami

Ocenjuje se, da je šele nekje med 2 in 3 % svetovnega prebivalstva vpletenih v kriptovalute.

mnenja

Kupci ljubijo blagovne znamke. Tiste, dobre...

Večina inovativnih podjetij se zaveda pomembnosti močne blagovne znamke.

mnenja

Slovenija je dežela samorogov

Slovenija je izjemna dežela, saj imamo ogromno podjetnikov z izjemnimi idejami, kot tudi startupov, naš ekosistem pa je iz leta v leto močnejši.

trendi

Generacija Z ustvarja svet, ki ga prej nismo poznali

Generacija Z bo zelo vplivala na naše navade in kreirala nove trende.

trendi

Digitalne streaming platforme so nova zasvojenost

Netflix je lepo izkoristil svoj položaj prvega in primarnega ponudnika digitalnih videoposnetkov. Za leto 2021 napovedali več kot 70 svojih, izvirnih filmov.

mnenja

Izgorelost naših vodij in motivacija

Kaj se zgodi, ko pride do izgorelosti? Ko naši vodje pregorijo, saj ogromno stoji na njihovih ramenih?

mnenja

Ste vi lastnik telefona, ali si telefon lasti vas?

Koliko aplikacij je pravzaprav na voljo? Koliko uporabnikov imajo največja socialna omrežja kot so Facebook, Instagram, LinkedIn ter mnoga druga?

mnenja

Jaz, najboljša blagovna znamka

Živimo v času digitalizacije, globalizacije in novih disruptivnih tehnologij. Blagovne znamke tako podjetij in nas samih so čedalje bolj pomembne.

ikonomija

Blockchain za preprečevanje goljufij in zaščito blagovne znamke ter sledljivost…

Nove tehnologije spreminjajo naš način življenja.Blockchain je ena izmed njih.