Zakaj je PepsiCo epidemija koronavirusa prizadela manj kot Coca Colo

PepsiCo preseglo pričakovanja analitikov tako glede rasti dobička kot tudi prihodkov.
Fotografija: PepsiCo je v primerjavi s prvim četrtletjem lani prihodke povečal za 7,7 odstotka na 13,9 milijarde dolarjev. FOTO: Reuters
Odpri galerijo
PepsiCo je v primerjavi s prvim četrtletjem lani prihodke povečal za 7,7 odstotka na 13,9 milijarde dolarjev. FOTO: Reuters

Podjetje za proizvodnjo pijač in hrane PepsiCo je v prvem četrtletju letošnjega leta s poslovnimi izidi preseglo pričakovanja analitikov tako glede rasti dobička kot tudi prihodkov. Njegove delnice so se posledično po objavi rezultatov podražile za 1,10 odstotka na 135,94 dolarja.

PepsiCo ima zaradi pandemije novega koronavirusa manj težav kot konkurenčna Coca Cola, saj nima tako velikega deleža prodaje izven trgovin z živili, to je v restavracijah, kinodvoranah, gledališčih in športnih objektih. PepsiCo proda izven trgovin deset odstotkov svojih pijač, Coca Cola pa 40 odstotkov.



PepsiCo je v primerjavi s prvim četrtletjem lani prihodke povečal za 7,7 odstotka na 13,9 milijarde dolarjev, analitiki pa so napovedovali, da bodo nanesli okrog 13,2 milijarde. Prilagojeni dobiček brez enkratnih stroškov in prihodkov je dosegel 1,07 dolarja na delnico, pričakovanja pa so se gibala okrog 1,03 dolarja na delnico.

Izbruh pandemije koronavirusa je sprožil vrsto ukrepov zveznih držav glede omejitve gibanja, ker so ljudje doma, pa v trgovinah kupujejo pijače in prigrizke. Prodaja čipsov in drugih prigrizkov, ki jih proizvaja enota PepsiCo Frito-Lay, je v Severni Ameriki porasla za sedem odstotkov.

Rast cen delnic je zagotovo tudi posledica tega, da PepsiCo še vedno namerava letos izplačati za 5,5 milijarde dolarjev dividend in odkupiti lastne delnice v vrednosti dveh milijard dolarjev.

Več iz rubrike