Vinilke še niso za odpad, rekord so podrle tudi v letu 2018
Leta 2018 je s prodajo glasbe zabeležila 9,8 milijarde dolarjev prihodkov, kar je 17 odstotkov več kot leta 2017, delež pa se je povečal tudi na račun prodaje vinilnih plošč.
Odpri galerijo
Glasbena industrija je enajst let zapored, vse do leta 2016, beležila padec prihodkov. Razlogi so bili predvsem v nizki prodaji zgoščenk zaradi spletnega piratstva. Tri leta nazaj je končno dosegla rast, predvsem na račun platform za pretakanje vsebin, kot so YouTube, Spotify, Apple Music in Amazon Music, ki predstavljajo že 40 odstotkov celotnih prihodkov.
Leta 2018 je s prodajo glasbe zabeležila 9,8 milijarde dolarjev prihodkov, kar je 17 odstotkov več kot leta 2017, delež pa se je povečal tudi na račun prodaje vinilnih plošč. Prodaja teh je v letu 2018, prvič v novem tisočletju, v skupnem znesku dosegla že milijardo dolarjev, navaja analitična družba Marketline.
Padec prihodkov od prodaje albumov je v novem tisočletju vodil k temu, da so glasbeni izvajalci začeli dajati prednost nastopom v živo. Čeprav tudi od teh po nekaterih ocenah prejmejo le 15 odstotkov cene, ki jo organizatorji plačajo njihovim rezervacijskim agentom in menedžerjem. Industrija koncertov v zadnjem desetletju beleži konstantno rast s približno 3,3 odstotka na leto, navaja omenjena družba, ki tudi omenja, da rast poganjajo predvsem milenijci s svojimi potrebami po doživetjih. Zaradi njih se je, mimogrede, uveljavil izraz »ekonomija doživetij«, ki naj bi pomembno preoblikovala tudi marsikatere druge panoge. Razumljivo je, da so se festivali po letu 2000 začeli množiti kot gobe po dežju.
Leta 2018 je s prodajo glasbe zabeležila 9,8 milijarde dolarjev prihodkov, kar je 17 odstotkov več kot leta 2017, delež pa se je povečal tudi na račun prodaje vinilnih plošč. Prodaja teh je v letu 2018, prvič v novem tisočletju, v skupnem znesku dosegla že milijardo dolarjev, navaja analitična družba Marketline.
Padec prihodkov od prodaje albumov je v novem tisočletju vodil k temu, da so glasbeni izvajalci začeli dajati prednost nastopom v živo. Čeprav tudi od teh po nekaterih ocenah prejmejo le 15 odstotkov cene, ki jo organizatorji plačajo njihovim rezervacijskim agentom in menedžerjem. Industrija koncertov v zadnjem desetletju beleži konstantno rast s približno 3,3 odstotka na leto, navaja omenjena družba, ki tudi omenja, da rast poganjajo predvsem milenijci s svojimi potrebami po doživetjih. Zaradi njih se je, mimogrede, uveljavil izraz »ekonomija doživetij«, ki naj bi pomembno preoblikovala tudi marsikatere druge panoge. Razumljivo je, da so se festivali po letu 2000 začeli množiti kot gobe po dežju.
- Fyre: Zabava desetletja z instagrama, ki se nikoli ni zgodila
- »Tolmin obiščejo izključno zaradi festivala«
- Za glasbo na festivalih nikomur ni več mar
- Na kosilu: Slobodan Milunović, lastnik in organizator festivalov MetalDays, Punk Rock Holidays, Overjam, Bluesland …
- Koliko festivali ekonomsko doprinesejo Tolminu?
- Balkanski festivali: Ko majhna vasica privabi milijone
- Fyre: Zabava desetletja z instagrama, ki se nikoli ni zgodila
- Od ozaveščanja o pitni vodi do druženja s Placidom Domingom
- Bodi kulturen in lokalci bomo veseli
- Za kulturo v Ljubljani letno 27 milijonov evrov
- Kako je jazz prebudil Cerkno in Novo mesto
- Z imenskimi vstopnicami v boj proti prekupčevalcem
- Vsakdanje navade uspešnih ljudi: Tomi Meglič, pevec skupine Siddharta
- Burning Man: Utopija sredi nevadske puščave
Več iz rubrike
Nova razkošna nepremičnina Jennifer Anniston
Zvezdnica serije Prijatelji Jennifer Anniston je nedavno kupila razkošno nepremičnino od Oprah Winfrey.
Kaj možgane ohranja aktivne in zmanjšuje tveganje za demenco?
Strokovnjaki so 11 let analizirali podatke o zdravstvenem stanju več kot 500.000 ljudi, ki ob zaposlitvi niso imeli demence.