Večini nepoznana spletna modna trgovina izpodriva Zaro in H&M
Kitajska spletna modna trgovina Shein dosega izjemno rast. Glede na prodajo se približuje celo že dolga leta uveljavljenima Zari in H&M.
Odpri galerijo
Kitajska modna trgovina Shein, ki je bila ustanovljena med zadnjo finančno krizo leta 2008, izjemno rast. Shein je postalo največje, izključno spletno modno podjetje na svetu, merjeno s prodajo izdelkov z lastno blagovno znamko, ugotavlja Euromonitor.
Oblačila, ki jih ponuja Shein, so na voljo po precej ugodnih cenah. Po podatkih Societe Generale so cene izdelkov v primerjavi z Zarinimi – polovične. Tudi izbira med izdelki je precejšnja; na spletni strani se vsak teden znajde več kot sto novih dizajnov.
V zadnjih mesecih je epidemija covid-19 precej spremenila nakupovalne navade potrošnikov. Ker so bile fizične trgovine nekaj časa zaprte ali pa je veljalo priporočilo, da se fizičnim kontaktom izognemo, če je to mogoče, je to vplivalo na razcvet prodaje prek spleta. Na račun spletne prodaje so izjemne rezultate beležile modne trgovine kot so Shein, Asos, Zalando in Zara.
V letošnjem septembru je aplikacijo Shein na svoj mobilni telefon naložilo 10,3 milijonov ljudi, aplikacijo H&M 2,5 milijonov in Zarino 2 milijona ljudi. Opazna je prevlada Sheina na tem področju.
Shein je sicer zasebno podjetje, ki svoje izdelke med drugim prodaja tudi na Amazonu. Je pa veliko stvari v zvezi z njihovim poslovanjem skrivnost, saj podatki niso javno dostopni. Prav tako trgovina na domačem trgu skoraj ne posluje. Kitajci se namreč pri spletnem nakupovanju poslužujejo drugih trgovin.
Po drugi strani ima denimo Zara bolj transparenten odnos do svojih kupcev. Ti lahko na njihovih spletnih straneh najdejo podatke o izvoru oblačil, finančne podatke ter podatke o delovnih pogojih zaposlenih v podjetju.
Ena izmed Sheinovih promotork, 22-letna študentka Laura Illanes, je povedala, da od podjetja vsak mesec prejme šest kosov oblačil, ki jih mora promovirati na svojih družbenih omrežjih, nato pa jih lahko obdrži. Vsem, ki se za nakup odločijo na podlagi ogleda slik, pripada 15 odstotni popust na nakup.
V zadnjih mesecih je delež spletne prodaje precej narastel tudi pri podjetju H&M, vendar pa sicer ta predstavlja le manjši delež prihodkov. Veliko večino izdelkov namreč prodajo v fizičnih trgovinah, a so se zaradi pandemijske situacije vseeno odločili zapreti približno 250 trgovin.
Nagovarja predvsem najmlajšo Z generacijo
Shein se skuša s ponudbo in pristopom do strank približati predvsem generaciji Z. Publiko nagovarja prek vplivnežev, ki kolekcijo oblačil predstavljajo na družbenih omrežij Instagram in TikTok. V sklopu oglaševanja ponuja številne kode za popuste.
Oblačila, ki jih ponuja Shein, so na voljo po precej ugodnih cenah. Po podatkih Societe Generale so cene izdelkov v primerjavi z Zarinimi – polovične. Tudi izbira med izdelki je precejšnja; na spletni strani se vsak teden znajde več kot sto novih dizajnov.
Zaradi epidemije razcvet spletnega nakupovanja
V zadnjih mesecih je epidemija covid-19 precej spremenila nakupovalne navade potrošnikov. Ker so bile fizične trgovine nekaj časa zaprte ali pa je veljalo priporočilo, da se fizičnim kontaktom izognemo, če je to mogoče, je to vplivalo na razcvet prodaje prek spleta. Na račun spletne prodaje so izjemne rezultate beležile modne trgovine kot so Shein, Asos, Zalando in Zara.
PREBERITE TUDI:
V letošnjem septembru je aplikacijo Shein na svoj mobilni telefon naložilo 10,3 milijonov ljudi, aplikacijo H&M 2,5 milijonov in Zarino 2 milijona ljudi. Opazna je prevlada Sheina na tem področju.
Številni podatki podjetja Shein niso javno dostopni
Shein je sicer zasebno podjetje, ki svoje izdelke med drugim prodaja tudi na Amazonu. Je pa veliko stvari v zvezi z njihovim poslovanjem skrivnost, saj podatki niso javno dostopni. Prav tako trgovina na domačem trgu skoraj ne posluje. Kitajci se namreč pri spletnem nakupovanju poslužujejo drugih trgovin.
Za hitrorastoče kitajsko podjetje so nekateri kupci dejali, da je kakovost izdelkov spremenljiva, precej pa variirajo dobavni roki.
Po drugi strani ima denimo Zara bolj transparenten odnos do svojih kupcev. Ti lahko na njihovih spletnih straneh najdejo podatke o izvoru oblačil, finančne podatke ter podatke o delovnih pogojih zaposlenih v podjetju.
Promoviranje prek družbenih omrežij v zameno za šest kosov oblačil mesečno
Ena izmed Sheinovih promotork, 22-letna študentka Laura Illanes, je povedala, da od podjetja vsak mesec prejme šest kosov oblačil, ki jih mora promovirati na svojih družbenih omrežjih, nato pa jih lahko obdrži. Vsem, ki se za nakup odločijo na podlagi ogleda slik, pripada 15 odstotni popust na nakup.
V zadnjih mesecih je delež spletne prodaje precej narastel tudi pri podjetju H&M, vendar pa sicer ta predstavlja le manjši delež prihodkov. Veliko večino izdelkov namreč prodajo v fizičnih trgovinah, a so se zaradi pandemijske situacije vseeno odločili zapreti približno 250 trgovin.
Več iz rubrike
Nova razkošna nepremičnina Jennifer Anniston
Zvezdnica serije Prijatelji Jennifer Anniston je nedavno kupila razkošno nepremičnino od Oprah Winfrey.
Kaj možgane ohranja aktivne in zmanjšuje tveganje za demenco?
Strokovnjaki so 11 let analizirali podatke o zdravstvenem stanju več kot 500.000 ljudi, ki ob zaposlitvi niso imeli demence.