Ta vikend: Slovenci obožujejo pivo in burgerje
Na Pogačarjevem trgu bo v soboto in nedeljo potekal prvi letošnji, sicer pa že 12. Pivo & Burger Fest.
Odpri galerijo
Obiskovalcem bo eden najbolj priljubljenih kulinaričnih dogodkov v širši regiji ponudil več kot 200 različnih vrst piva, večinoma domačega, s strani 24 pivovarn in pivskih trgovin.
Slovenski craft pivovarji imajo v Sloveniji manj kot dvoodstotni tržni delež v Sloveniji, a vztrajno raste.
Živimo namreč v Evropi, kontinentu piva, ki je dom okoli 80 vrstam piva in približno 50.000 različnih pivom. In pivci piva si čedalje pogosteje izbirajo drugačne okuse, za katere so pripravljeni plačati več.
Ni več dolgo stran dan, ko bomo lahko namesto vina v elitnih restavracijah naročali pivo.
Osrednji kulinarični del bo pripadel burgerjem, ki jih bo peklo 15 ponudnikov.
Hamburgerji še vedno vladajo svetu, globalna industrija hitre prehrane se še povečuje. Do konca letošnjega leta naj bi dosegla že 617,6 milijarde dolarjev, kar je 130 milijard več kot leta 2013. Med letoma 2018 in 2022 naj bi svetovni trg rasel za povprečno slabih pet odstotkov na leto. Apetit ljudi po hamburgerjih, sendvičih, picah in drugi hitri hrani se še povečuje in se bo tudi v prihodnje, tudi na polnem ameriškem in evropskem trgu.
Ker bo tokratni festival osredotočen na trend spajanja piva in hrane, pa bo gurmansko ponudbo tokrat obogatilo še 7 ponudnikov drugačne hrane.
Ulična hrana pri nas doživlja prerod. V kioskih in kulinaričnih festivalih čedalje pogosteje najdemo kulinarične specialitete, in ne več zgolj nečesa, kar nam zgolj na hitro poteši najhujšo lakoto. Hitro namreč ne pomeni nezdravo, ulično pa ne neugledno in nikakor neokusno, zgolj za silo.
Slovenski craft pivovarji imajo v Sloveniji manj kot dvoodstotni tržni delež v Sloveniji, a vztrajno raste.
Živimo namreč v Evropi, kontinentu piva, ki je dom okoli 80 vrstam piva in približno 50.000 različnih pivom. In pivci piva si čedalje pogosteje izbirajo drugačne okuse, za katere so pripravljeni plačati več.
Ni več dolgo stran dan, ko bomo lahko namesto vina v elitnih restavracijah naročali pivo.
Osrednji kulinarični del bo pripadel burgerjem, ki jih bo peklo 15 ponudnikov.
Hamburgerji še vedno vladajo svetu, globalna industrija hitre prehrane se še povečuje. Do konca letošnjega leta naj bi dosegla že 617,6 milijarde dolarjev, kar je 130 milijard več kot leta 2013. Med letoma 2018 in 2022 naj bi svetovni trg rasel za povprečno slabih pet odstotkov na leto. Apetit ljudi po hamburgerjih, sendvičih, picah in drugi hitri hrani se še povečuje in se bo tudi v prihodnje, tudi na polnem ameriškem in evropskem trgu.
Ker bo tokratni festival osredotočen na trend spajanja piva in hrane, pa bo gurmansko ponudbo tokrat obogatilo še 7 ponudnikov drugačne hrane.
Ulična hrana pri nas doživlja prerod. V kioskih in kulinaričnih festivalih čedalje pogosteje najdemo kulinarične specialitete, in ne več zgolj nečesa, kar nam zgolj na hitro poteši najhujšo lakoto. Hitro namreč ne pomeni nezdravo, ulično pa ne neugledno in nikakor neokusno, zgolj za silo.
Več iz rubrike
Nova razkošna nepremičnina Jennifer Anniston
Zvezdnica serije Prijatelji Jennifer Anniston je nedavno kupila razkošno nepremičnino od Oprah Winfrey.
Kaj možgane ohranja aktivne in zmanjšuje tveganje za demenco?
Strokovnjaki so 11 let analizirali podatke o zdravstvenem stanju več kot 500.000 ljudi, ki ob zaposlitvi niso imeli demence.