Slovenci na Kickstarter z inovativnim otroškim poganjalcem

»Bixie je najbolj naraven poganjalec za otroke,« zatrjujejo njegovi snovalci in poudarjajo izdelavo iz slovenskega lesa.
Fotografija: Bixie - slovenski poganjalec za vse otroke sveta. Foto: Arhiv proizvajalca
Odpri galerijo
Bixie - slovenski poganjalec za vse otroke sveta. Foto: Arhiv proizvajalca

Da poganjalci bistveno prispevajo k učenju vožnje otrok s pravim kolesom in tako otroke pri zelo nizkih hitrostih naučijo ravnotežja, lahko zatrdi marsikateri starš. Od danes naprej pa je na tržišču, za zdaj na platformi Kickstarter, dosegljiv čisto slovenski - po obliki in izključno iz domačega lesa.

»Poganjalec je v celoti oblikovan in izdelan v Sloveniji v sodelovanju s slovenskimi dobavitelji iz slovenskega lesa. Dovršenega videza pa ne definira le slovenski bukov les, ampak tudi dodelan sedež in ročke iz naravnega usnja,« je povedal Andrej Kregar, idejni vodja in kreator kampanje, ki je v prvih 14 urah na Kickstarterju zbrala že 20 odstotkov željenih sredstev.

V podjetju še poudarjajo, da so prav tako vsi sestavni deli naravni, med njimi tudi premaz za les, ki ga ščiti pred vremenskimi vplivi. Premaz sestavlja naravni vosek in olja, ki ga otroci lahko brez težav tudi poližejo. Bixie je tudi oblikovan z mislijo na želje otrok, ki si predvsem želijo posnemati svoje starše. Zato je oblika poganjavca nadvse enostavna in očitno spominja na obliko pravega kolesa. Tudi višina sedeža je prilagodljiva, tako da je izdelek primeren za otroke stare od leta in pol do štirih let.

Slovenski poganjalec iz masivnega lesa je strogo ekološko orientiran, zato je vse sestavne dele tudi možno reciklirati. »Zdi se mi pomembno, da Slovenci poudarimo to, kar imamo, saj je naša tradicija neprecenljiva. Vsekakor se Slovenci lahko pohvalimo z najdbo najstarejšega lesenega kolesa starega več kot 5000 let. Torej to nas opominja, da je les lahko zelo trajnosten material in ohranja našo tradicijo njegove obdelave še za prihodnje rodove,« pove Kregar, ki je prvega naredil prav za svojo hči.

Več iz rubrike

trendi

Kako se prepletata budizem in znanost

Znanstveniki vse bolj uporabljajo budistično modrost za razumevanje različnih raziskovalnih tem in človeškega stanja. Menihi in redovnice pa zavzeto srkajo najnovejše raziskave. Njihova vprašanja so …

trendi

Blagoslov in prekletstvo à la Michelin

O tem, kako podjetje, ki prodaja gume, odloča o usodi svetovne kulinarike.

trendi

Ženske se manj ličijo. Posledice se že čutijo

Japonsko luksuzno kozmetično podjetje Shiseido se spogleduje s kitajskim spletnim modelom, ki bi podjetju zagotovil rast po pandemiji. Trenutno časi niso rožnati.

trendi

Na dnu oceana poteka lov na minerale, vredne več bilijonov

Najzanimivejša prihodnost tehnologije za drone morda ne bo v zraku, po katerem bi dostavljali pakete za Amazon, ampak pod vodo, kjer bi pomagali odkrivati ogromno bogastvo.

Komentarji: