Goat Story navdušuje: Ko je trg kave v krizi, je čas za inovacije

Kaja Kovič
Specialty kava je najbolj kakovostna kava na svetu. Goat Story

Ekipa slovenske blagovne znamke GOAT STORY je predstavila novost na kavnem trgu, Cold Brew Kit. Čas je ravno pravšnji, ker je celoten trg kave v močni krizi. Kolumbijski kmetovalci že danes raje pridelujejo koko kot kavo.

Cold Brew Kit je sistem, s katerim so močno poenostavili pripravo vedno bolj priljubljene cold brew kave, s tem pa so širši javnosti omogočili vstop v svet okusov, ki jih ponuja svet najbolj kakovostne specialty kave (razlaga pomena se nahaja spodaj).

»Naša vizija je narediti kavo zanimivo in včasih malce avanturistično,« pove Anže Miklavec, direktor in soustanovitelj podjetja ZkotZ, v katerem deluje blagovna znamka GOAT STORY.


Ali veste, da 5 skodelic kave na dan enako škoduje zdravju kot ena? VEČ O TEM TU.

 
Iskali so način, kako specialty kavo čim enostavneje približati množici in tako prišli do zgoraj omenjene inovacije.

image
Cold brew je poseben način priprave kave, ki traja med 12 in 24 ur. Goat Story

 
»Cold Brew Kit močno poenostavi pripravo cold brew kave (razlaga pomena se nahaja spodaj). Zmleto kavo smo kot eni prvih na svetu zapakirali v filter vrečke, ki jih v stilsko dovršenem kozarcu zgolj prelijemo s hladno vodo,« je razložil Miklavec. Kot je dodal Matičič, je Cold Brew Kit dejansko najenostavnejši način priprave cold brew kave: »Samo namočimo, počakamo in uživamo v raznovrstnosti okusov, ki jih ponuja specialty kava. Ta je prvič tudi spražena v naši novi pražarni.«



Ekipa želi poleg vrhunske priprave kave pokazati tudi skrb za planet in tako zastopajo transparentnost cene kavnih zrn. Miklavec in Matičič razložita, da je cena funta kave (približno 0,45 kilograma) padla na 81 ameriških centov, sprejemljiva pa znaša okoli 1,20 dolarja. Kmetovalci dobivajo vedno manj denarja za svoje delo in tako se obračajo k pridelovanju koke, v Kolumbiji ta preusmeritev postaja pravi trend.

image
»Naša vizija je narediti kavo zanimivo in včasih malce avanturistično,« pove Anže Miklavec, direktor in soustanovitelj podjetja ZkotZ, v katerem deluje blagovna znamka GOAT STORY. Goat Story

 


GOAT STORY je na globalni trg že poslal dva uspešna izdelka s področja kave. Prvi je bil GOAT Mug, edinstveni lonček za kavo, s katerim so leta 2014 na platformi za množično financiranje Kickstarter zbrali preko 458 tisoč ameriških dolarjev in so jih prodali že preko 150 tisoč. Leta 2016 so na Kickstarterju predstavili pametno napravo za ročno pripravo filter kave, s katero so zbrali preko pol milijona dolarjev, danes pa napravo, ki je bila nagrajena s prestižno nagrado Red Dot Product Design, po vsem svetu uporablja skoraj deset tisoč uporabnikov. 

Cold Brew Kit je tako že njihov tretji inovativni izdelek na trgu specialty kave in hkrati prvi tovrstni na trgu, načrti za prihodnost pa so veliki, pravi Miklavec.

image
Iskali so način, kako specialty kavo čim enostavneje približati množici. Goat Story

 

KAJ JE SPECIALTY KAVA?

Specialty kava je najbolj kakovostna kava na svetu, ki na lestvici ocenjevanja kave dosega oceno vsaj 80 od možnih 100 točk, to je manj kot 10 % najbolj kakovostne kave na svetu. Kava je ročno pridelana, procesirana in nežno pražena, zato so v njej jasno izraženi okusi in arome, ki se močno razlikujejo glede na regijo, kjer je bila pridelana, način procesiranja ter seveda tudi praženja.
 

KAJ JE COLD BREW KAVA?

Cold brew je poseben način priprave kave, ki traja med 12 in 24 ur, saj se za pripravo uporablja hladna voda, zato se sprostijo okusi in arome, ki pri klasični pripravi z vročo vodo ne pridejo do izraza. Takšno kavo lahko pijemo samo ali pa jo mešamo z drugimi pijačami in si tako pripravimo zanimive napitke.


Preberite še: Medtem, ko se v Sloveniji vedno pogosteje pije specialty kava, se Italija odpira Starbucksu.
Več iz rubrike