Italija, dežela opojnega espressa, se odpira Starbucksu

Po tem, ko se je septembra odprla Starbucksova poslovalnica v Milanu, je italijanske medije preplavila novica, da že načrtujejo odprtje nove kavarne konec leta v Rimu. Po letih odklanjanja prisotnosti ameriške verige kavarn so tudi naši zahodni sosedi podlegli ameriškemu načinu priprave poživljajočega napitka.
Fotografija: Pexels
Odpri galerijo
Pexels

Drugo poslovalnico Starbucks v Italiji bo kupec verige Antonio Percassi odprl v Rimu, blizu Vatikana. Tam naj bi bila pretočnost turistov in potemtakem tudi želja po »kavi za na pot« največja. Mimo vatikanskih muzejev se namreč letno sprehodi več kot šest milijonov turistov. Če bo lobistom uspelo, pa bodo po tem odprli poslovalnici tudi blizu glavne železniške postaje Termini in turistični atrakciji Španske stopnice.

Italijanski poslovnež, ki je med drugim tudi lastnik trgovin KIKO, načrtuje tudi razširitev verige v Italiji po mestih kot so Firence, Bologna, Padova, Verona, Benetke in Torino. Italijani so seveda zaprepadeni in temu nasprotujejo. Njihova tradicija pitja esspressa, capuccina ipd. se namreč precej razlikuje od pitja kav, ki jih strežejo v kavarnah Starbucks, pa čeprav je milanska poslovalnica veliko bolj italijanska kot ostale kavarne po svetu. Videti je kot muzej ali tovarna kave, poleg tipične ponudbe pa v njej strežejo še različne koktejle in italijanske pice. (VIDEO spodaj)


Ameriška veriga kavarn je bila ustanovljena leta 1971 v Seattlu, ima zaposlenih okoli 200 tisoč ljudi in več kot 28 tisoč poslovalnic po celem svetu. Njihov način priprave in uživanja kave je precej drugačen od italijanskega, slednji trdijo, da njihova kava ni prava kava, definitivno pa ima podjetje odličen marketing, ki bo pritegnil milenjice, turiste in tiste, ki bodo iskali brezžično povezavo, pišejo mediji.

 

Več iz rubrike