Razkrit koncept 35-metrske podmornice, namenjene za prestižne zabave
Prihodnost preživljanja razkošnega življenja na morju se počasi premika pod vodo. Podjetje U-Boat Worx razkriva prvi koncept 35-metrske podmornice na svetu, ki bo namenjena zabavnim dogodkom pod vodo. Upodobitev novega avtonomnega podvodnega koncepta Under Water Entertainment Platform (UWEP), bo predstavljala novi razred tovrstnih podmornic, ki bo prvi na svetu.
Podvodni luksuzni prostor
Podmornica bo lahko dosegla do 200 metrov globine. Na njej se bodo med drugim gostili gala dogodki, saj bo prostorna podmornica lahko sprejela 120 potnikov željnih podvodne dogodivščine. Skozi okna podmornice bodo lahko uživali v čudežih življenja pod vodo.
Koncept je zasnovan tako, da ima podmornica 14 oken, ki nudijo dodatne razglede za potnike. Podmornici so dodane tudi zunanje luči, ki bodo osvetljevale zunanjost in okolico, da bodo nočni potopi še bolj čarobni.
Podmornica se lahko spremeni tudi v telovadnico ali casino igralnico
Med drugim bo podmornico mogoče uporabiti kot podvodno restavracijo s 64 sedeži, telovadnico ali casino igralnico. Gostila bo lahko mnoge različne dogodke, kot so zabave, poroke, nastopi na odru in konference, ki se bodo odvijale v enem izmed najbolj edinstvenih okolij.
Ustanovitelj in izvršni direktor U-Boat Worx, Bert Houtman glede novega izuma pravi: »UWEP bo pretresel tako podmorniško kot turistično industrijo ter vodil pot v podvodne dogodke po meri. Ne bomo predstavili le odlične izkušnje za najbolj zahtevne stranke, ampak tudi poslovno priložnost, ki bo koristila podjetnikom in prispevala tudi k našemu razumevanju oceanov.«
Podvodna zabava traja izključno na baterije
Podvodna zabavna platforma podmornice lahko deluje neprekinjeno 24 ur, toda samo na baterijo. Med križarjenji je mogoče podmornico napolniti v pristanišču, kjer se lahko gostje izkrcajo in vkrcajo na podmornico preko dveh dostopnih loput.
V podjetju U-Boat Worx trenutno preučujejo priložnosti s pionirskimi podjetniki in vodilnimi turističnimi skupinami za izbiro najustreznejših lokacij kjer bi idejo realizirali. Vodja marketinga pri U-Boat Worx, Roy Heijdra pravi, da je cilj podjetja vedno bil oceane narediti bolj dostopne za vsakogar. To jim lahko z inovativno podmornico tudi dobro uspe.
Več iz rubrike
Nova razkošna nepremičnina Jennifer Anniston
Zvezdnica serije Prijatelji Jennifer Anniston je nedavno kupila razkošno nepremičnino od Oprah Winfrey.
Kaj možgane ohranja aktivne in zmanjšuje tveganje za demenco?
Strokovnjaki so 11 let analizirali podatke o zdravstvenem stanju več kot 500.000 ljudi, ki ob zaposlitvi niso imeli demence.