Pepsi kuje nepričakovane dobičke

Čista prodaja je v drugem četrtletju presegla vsa pričakovanja, saj se je povečala za 5,2 odstotka na 20,23 milijarde dolarjev.
Fotografija: Čisti dobiček podjetja je v drugem četrtletju znašal 1,43 milijarde dolarjev Foto: REUTERS/Sergey Pivovarov
Odpri galerijo
Čisti dobiček podjetja je v drugem četrtletju znašal 1,43 milijarde dolarjev Foto: REUTERS/Sergey Pivovarov

Družba PepsiCo je v torek zvišala napoved prihodkov za letošnje leto, saj so potrošniki v zadnjem četrtletju kljub zvišanju cen prigriznili več čipsa Doritos in spili več pijače Gatorade.

image_alt
Prepoznavni slovenski znamki sta ustvarili vinski sladoled

Visoki stroški zaradi vojne

Na podlagi izsledkov raziskave družbe Refinitiv, je podjetje poročalo o svojih prihodkih v primerjavi s pričakovanji Wall Streeta. Dobiček na delnico se je povečal na 1,86 dolarja (v primerjavi s pričakovanega 1,74 dolarja). Prav tako so se povečali tudi prihodki, in sicer iz pričakovanih 19,51 milijarde dolarjev na 20,23 milijarde dolarjev.

Pepsi je poročal, da je čisti dobiček podjetja, v drugem četrtletju znašal 1,43 milijarde dolarjev ali 1,03 dolarja na delnico, kar je manj kot leto prej, ko je znašal 2,36 milijarde dolarjev ali 1,70 dolarja na delnico.

Foto: REUTERS/Mario Anzuoni
Foto: REUTERS/Mario Anzuoni

Čeprav so višji stroški vplivali na dobiček, je velikana na področju hrane in pijač bolj prizadela rusko-ukrajinska vojna. Kot navaja CNBC, so imeli v prvem četrtletju 1,17 milijarde dolarjev stroškov, povezanih s konfliktom. Po vdoru Kremlja v sosednjo državo v prejšnjem četrtletju je Pepsi sporočil, da je ustavil prodajo v Rusiji, razen nekaterih osnovnih izdelkov, kot so otroške formule. Družba zdaj poskuša ukiniti ali spremeniti lokacijo nekaterih svojih ruskih blagovnih znamk sokov in mlečnih izdelkov.

image_alt
Zakaj je hrana dražja za vse

Družba napoveduje visoko rast

Čista prodaja je v drugem četrtletju presegla vsa pričakovanja, saj se je povečala za 5,2 odstotka na 20,23 milijarde dolarjev, ob tem so se organski prihodki povečali za 13 odstotkov.

Za poslovno leto 2022 Pepsi pričakuje 10-odstotno rast organskih prihodkov, medtem ko je prej napovedoval 8-odstotno rast. To je že drugo zaporedno četrtletje, ko je podjetje zvišalo napoved prihodkov, ne da bi posodobilo svoja pričakovanja glede dobička. Prav tako družba še vedno napoveduje 8-odstotno rast osnovnega konstantnega valutnega dobička na delnico, še navajajo tuji mediji.

image_alt
Svet spreminja marketing ali marketing spreminja svet

Več iz rubrike

Komentarji: