Kateri so najbolj popularni zvoki na svetu

Kot najbolj priljubljene zvočne kulise na svetu so anketiranci raziskave Mastercard izbrali ptičje petje, udarjanje valov ob skale in tapkanje dežnih kapljic po oknu. Kako je videti celoten seznam?
Fotografija: Ker danes ljudje preživijo kar 32 dni na leto ob poslušanju glasbe, podcastov in zvočnih knjig. Foto Pexels
Odpri galerijo
Ker danes ljudje preživijo kar 32 dni na leto ob poslušanju glasbe, podcastov in zvočnih knjig. Foto Pexels

Ker danes ljudje preživijo kar 32 dni na leto ob poslušanju glasbe, podcastov in zvočnih knjig, so v raziskavi skupine Mastercard ugotavljali, katero zvočno kuliso poleg glasbe, imajo ljudje najraje. 
 

10 NAJBOLJ POPULARNIH ZVOKOV NA SVETU

  • Petje ptic
  • Udarjanje valov ob skale
  • Tapkanje dežnih kapljic po oknu
  • Šumenje vetra v krošnjah
  • Prasketanje ognja
  • Zvok klavirja
  • Mačje predenje
  • Smeh dojenčkov
  • Poslušanje violine
  • Smeh ljudi          


So slušalke tudi vaša obvezna oprema? Raziskave kažejo, da smo Evropejci vse bolj in bolj navezani nanje.

»Ušesa so vrata do misli in srca ljudi po celotnem svetu in ljudje za svoja ušesa porabijo več kot kdajkoli prej,« je dejala Rose Beaumont, višja podpredsednica za Podporo poslovanju in Evropske komunikacije pri podjetju Mastercard. »Priča smo eksploziji zvočne zabave, od podcastov do pametnih zvočnikov, in zvok je postal primarni spremljevalec današnjega vedno priklopljenega večopravilnega uporabnika.«

KAR DESETINO ŽIVLJENJA PREŽIVIMO OB POSLUŠANJU GLASBE IN DRUGIH ZVOKOV
 
Zvočni indeks Mastercard (Mastercard Sound Index) je raziskava podjetja Mastercard, ki je bila opravljena maja 2019 in je zajela 6.500 odraslih v 12 državah sveta.

Več iz rubrike

trendi

Kako se prepletata budizem in znanost

Znanstveniki vse bolj uporabljajo budistično modrost za razumevanje različnih raziskovalnih tem in človeškega stanja. Menihi in redovnice pa zavzeto srkajo najnovejše raziskave. Njihova vprašanja so …

trendi

Blagoslov in prekletstvo à la Michelin

O tem, kako podjetje, ki prodaja gume, odloča o usodi svetovne kulinarike.

trendi

Ženske se manj ličijo. Posledice se že čutijo

Japonsko luksuzno kozmetično podjetje Shiseido se spogleduje s kitajskim spletnim modelom, ki bi podjetju zagotovil rast po pandemiji. Trenutno časi niso rožnati.

trendi

Na dnu oceana poteka lov na minerale, vredne več bilijonov

Najzanimivejša prihodnost tehnologije za drone morda ne bo v zraku, po katerem bi dostavljali pakete za Amazon, ampak pod vodo, kjer bi pomagali odkrivati ogromno bogastvo.

Komentarji: