
Zvočni indeks Mastercard (Mastercard Sound Index) razkriva, da uporaba slušalk naraste tekom daljših dni spomladi in poleti, ko dve tretjini posameznikov (66 %) prisluhne zvokom med tekom ali vadbo zunaj.
Rezultati so prav tako pokazali, da so odrasli z manj časa postali večopravilnostni, saj jih 81 % glasbo, podcaste ali zvočne knjige posluša na poti, skoraj tri četrtine (74 %) pa si s poslušanjem lajša čiščenje doma.
Ugotovitve kažejo, da zvok postaja vedno bolj pomemben, saj dve tretjini vprašanih (68 %) trdi, da jim poslušanje nekaterih zvokov pomaga pri vadbi, 71 % meni, da poveča njihovo produktivnost, štiri petine (84 %) pa pravijo, da jih zvok dela srečnejše. Skoraj tri četrtine (74 %) vprašanih je priznalo, da jih zvoki narave kot je petje ptic pomirjajo, 71 % pa pravi, da zmanjšujejo stres ali tesnobo.
Zvočni indeks Mastercard (Mastercard Sound Index) je raziskava podjetja Mastercard, ki je bila opravljena maja 2019 in je zajela 6.500 odraslih v 12 državah sveta.