Slušalke kot obvezna oprema Evropejcev?

Kaja Kovič
Uporaba slušalk naraste tekom daljših dni še bolj, saj dve tretjini posameznikov (66 %) prisluhne zvokom med tekom ali vadbo zunaj. Foto Jure Eržen

Skoraj polovica evropske populacije (48 %) trdi, da slušalke uporablja vsakodnevno, pri čemer prednjačijo milenijci, ki s slušalkami v ušesih vsak dan preživijo eno uro in 53 minut.

Poleg uporabe zvočno upravljanih naprav za predvajanje glasbe (31 %), poslušanja radijskih programov (23 %) in postavljanja vprašanj (13 %), je tehnološko ozaveščena petina (21 %) dejala, da so izvedli nakupe s pomočjo glasu, od katerih je 19 % tak nakup izvedlo v predhodnem tednu, kaže nova raziskava Mastercard.

Zvočni indeks Mastercard (Mastercard Sound Index) razkriva, da uporaba slušalk naraste tekom daljših dni spomladi in poleti, ko dve tretjini posameznikov (66 %) prisluhne zvokom med tekom ali vadbo zunaj.

Rezultati so prav tako pokazali, da so odrasli z manj časa postali večopravilnostni, saj jih 81 % glasbo, podcaste ali zvočne knjige posluša na poti, skoraj tri četrtine (74 %) pa si s poslušanjem lajša čiščenje doma.

Ugotovitve kažejo, da zvok postaja vedno bolj pomemben, saj dve tretjini vprašanih (68 %) trdi, da jim poslušanje nekaterih zvokov pomaga pri vadbi, 71 % meni, da poveča njihovo produktivnost, štiri petine (84 %) pa pravijo, da jih zvok dela srečnejše. Skoraj tri četrtine (74 %) vprašanih je priznalo, da jih zvoki narave kot je petje ptic pomirjajo, 71 % pa pravi, da zmanjšujejo stres ali tesnobo.
 
Zvočni indeks Mastercard (Mastercard Sound Index) je raziskava podjetja Mastercard, ki je bila opravljena maja 2019 in je zajela 6.500 odraslih v 12 državah sveta.


Desetino življenja posvečamo glasbi, podcastom in zvočnim knjigam

 

Zvočna kulisa: Kateri so najbolj popularni zvoki na svetu


 
Več iz rubrike