Slavni, ki imajo svoje blagovne znamke čokolade in slaščic

Več znanih osebnosti je vstopilo v donosen posel čokolade in slaščic. Med njimi so tudi Maria Sharapova, Sarah Michelle Gellar in Ben Affleck.
Fotografija: Tudi Ben Affleck se je s svojo organizacijo preizkusil v poslu s čokolado. Foto: Mario Anzuoni/Reuters
Odpri galerijo
Tudi Ben Affleck se je s svojo organizacijo preizkusil v poslu s čokolado. Foto: Mario Anzuoni/Reuters

Znane osebnosti s stalno in rastočo neto vrednostjo v poslovnem svetu premišljeno delujejo. Med najbolj popularnimi panogami kamor vlagajo svoje zaslužke je sicer segment alkoholnih pijač. Vse bolj priljubljeno pa postaja področje čokolade in sladkarij. Marsikatera slavna osebnost je vstopila na že dolgo uveljavljen trg s svojimi privlačnimi izdelki, ki pritegnejo kupce. Poglejmo nekaj zvezdnikov, ki so lastniki blagovnih znamk čokolade in drugih sladkih dobrot.

image_alt
Istra med najboljšimi destinacijami za gurmane

Sarah Michelle Gellar

Sarah Michelle Gellar je postala popularna po svojih vlogah v Cruel Intentions, Buffy The Vampire Slayer in Scream. Toda njena strast ni zgolj igranje, saj se je leta 2015 podala tudi podjetništvo. Odprla je živilsko podjetje Foodstirs, ki prodaja mešanice in komplete za peko več kot 7.500 trgovinam v Ameriki, navaja People. Podjetje s 15 zaposlenimi je ustvarilo že več kot 5 milijonov dolarjev prodaje.

Maria Sharapova

Maria Sharapova, znana po svoji uspešni karieri v tenisu, je tudi uspešna podjetnica. Preizkusila se je v številnih podvigih, od kozmetike do mode. Teniška zvezdnica se ponaša z neto vrednostjo 200 milijonov dolarjev. Teniška igralka, ki je kar enajst let, vse do leta 2015 veljala za najbolje plačano športnico, je lansirala svojo linijo sladkarij Sugarpova. Blagovna znamka nudi predvsem čokolado in gumi žogice. Po navajanju Forbes, je njeno podjetje od leta 2019 doseglo prodajo v višini 20 milijonov dolarjev.

Maria Sharapova, ki je znana po svoji uspešni karieri v tenisu, je tudi uspešna podjetnica, Foto: Maria Sharapova
Maria Sharapova, ki je znana po svoji uspešni karieri v tenisu, je tudi uspešna podjetnica, Foto: Maria Sharapova

Jimmy Donaldson - Mr. Beast

Jimmy Donaldson, bolj znan kot Mr.Beast je danes eden najbolje plačanih in priljubljenih YouTuberjev. Od leta 2022 ima 23-letnik neto vrednost 54 milijonov dolarjev. Zaradi velikega števila svojih sledilcev, Donaldson kar naprej išče donosne poslovne priložnosti, ki bi mu lahko prinesle dodatne prihodke. Vplivnež je leta 2021 lansiral Mr.Beast Burger, ki je v prvih treh mesecih poslovanja prodal 1 milijon burgerjev. Januarja 2022 je ustanovil blagovno znamko Feastables, pod katero prodaja Mr.Beast čokoladice, ki so narejene iz petih rastlinskih sestavin.

image_alt
Donosni posli z blagovnimi znamkami s katerimi služi David Beckham

Ben Affleck

Tudi Ben Affleck se je s svojo organizacijo Eastern Congo Initiative združil s Theo Chocolate, ki je podjetje za proizvodnjo in obiranje kakavovih zrn iz Konga. Podjetje ima več kot 95 zaposlenih in neto vrednost, ki se je z leti se povečala na 25 milijonov dolarjev, poroča Biz Journal.

Billie Eilish

Billie Eilish je v svet živil vstopila novembra 2021, ko je predstavila svoje bonbone z imenom Happier Than Ever. V okviru marketinške kampanje za njen album so predstavili tudi vegansko čokoladnico. Prva omejena serija njene čokolade se je pričela prodajati decembra 2021. Ena čokolada ima ceno 10 evrov. Manj kot dan po začetku prodaje so bile vse čokolade razprodane.

Veganska čokolada Billie Eilish. Foto: Billie Eilish
Veganska čokolada Billie Eilish. Foto: Billie Eilish

Paul A. Young

Paul A. Young velja za enega od najbolj navdihujočih in revolucionarnih inovatorjev na britanski čokoladni sceni. Young je aktiven tudi na družbenih omrežjih, kjer vodi svoj kanal in predstavlja kako enostavno je narediti domačo čokolado. Ima več trgovin v Angliji, prav tako čokolado prodaja tudi preko svoje spletne strani Paul A. Young Fine Chocolates. S prodajo čokolad v maloprodaji in preko spleta je zaslužil že več 500.000 dolarjev neto vrednosti.

V svetu slavnih je še nekaj zvezdnikov, ki imajo »slaščičarske« znamke. Med njimi so med drugim tudi Karlie Kloss, Heidi Klum in Britney Spears. Vsak izmed slavnih je svojevrstno prispeval na svetovnem trgu sladkarij, ki naj bi bil do leta 2027 ocenjen na 270,5 milijarde dolarjev.

image_alt
Kako Jim Carrey porablja svoje bogastvo?

Več iz rubrike