Kaj imajo skupnega Argeta, Adidas in Pepsi?

Argeta se bo pridružila peščici svetovnih blagovnih znamk z lastno kolekcijo NFT-jev.
Fotografija: Enzo Smrekar, podpredsednik Atlantic Grupe za delikatesne namaze, Donat in internacionalizacijo: »Argeta je pripravljena na nove čase in želi slediti svojim oboževalcem.«. Foto: Jure Eržen/Delo
Odpri galerijo
Enzo Smrekar, podpredsednik Atlantic Grupe za delikatesne namaze, Donat in internacionalizacijo: »Argeta je pripravljena na nove čase in želi slediti svojim oboževalcem.«. Foto: Jure Eržen/Delo

Argeta je napovedala prodor v inovativen in razburljiv svet nezamenljivih žetonov, bolje znanih kot NFT (ang. non-fungible token). Argeta se bo tako pridružila peščici svetovnih blagovnih znamk z lastno kolekcijo NFT-jev, s tem pa bo premaknila še eno pomembno mejo, saj bo postala prva FMCG blagovna znamka v naši regiji z lastno kolekcijo NFT-jev. 

Nova doba Argete v digitalnem prostoru  

Čeprav je Argeta blagovna znamka s tradicijo, se znajde tudi v hitro spreminjajočem se svetu sodobnih tehnologij. 

To bo dokazala v sredo, 9. marca, ko bo Argeta svojo slavno dozico paštete prenesla v digitalni svet epskih razsežnosti. Z umestitvijo svoje blagovne znamke v novi tehnološki prostor Web3.0 se bo Argeta pridružila peščici svetovnih znamk, kot so Facebook (Meta), Adidas, NBA in Pepsi Co.  

image_alt
Vinakoper prodira na afriški trg

»Še konkurenca si bo želela imeti enega od Argettyjev.« 

»Argeta je pripravljena na nove čase in želi slediti svojim oboževalcem, ne glede na to, kje živijo svoje življenje – v digitalnem ali fizičnem svetu,« je izid kolekcije NFT komentiral Enzo Smrekar, podpredsednik Atlantic Grupe za delikatesne namaze, Donat in internacionalizacijo.

Skepticizem do novih tehnologij je pričakovan, vendar jih ne skrbi: »Verjamemo, da si bo še konkurenca zaželela imeti enega od Argettyjev,« je hudomušno povedala Živa Deu, vodja digitalne strategije v strateškem poslovnem področju delikatesni namazi v Atlantic Grupi.

Za brezplačne NFT-je se bo lahko potegoval vsak. Vir: Atlantic Droga Kolinska
Za brezplačne NFT-je se bo lahko potegoval vsak. Vir: Atlantic Droga Kolinska

Argetino kolekcijo NFT-jev sestavlja 21 nezamenljivih žetonov pod skupnim imenom Argettyji. Zbirateljsko serijo Argetinih NFT-jev so navdihnile lastnosti blagovne znamke in tudi novi časi v še neraziskanih prostorih prihodnosti. 

Na Argeti so na tej točki razkrili identiteto enega od Argettyjev, to je Argetty Digital. Celotna kolekcija Argettyjev bo sicer zaživela 9. marca na Argetinem Instagram profilu (@argeta_official) ob 21. uri. 

Za brezplačne NFT-je se bo lahko potegoval vsak: »Želimo doseči, da bi lahko vsak izkoristil to priložnost in se potegoval za izkušnjo novega sveta ter postal ponosni lastnik NFT-ja,« je za konec pojasnila Petra Čadež, direktorica marketinga v strateškem poslovnem področju delikatesni namazi v Atlantic Grupi. 

image_alt
Podjetniške zgodbe: Kodila

Kdo si želi postati lastnik Argettyja?

Na voljo bo 21 unikatnih Argettyjev, za lastništvo pa se lahko poteguje prav vsak uporabnik družbenih omrežij. Vse, kar bodo morali ljubitelji Argete storiti, je, da s komentarjem pod objavo na družbenih omrežjih prepričajo Argetino skupnost, da si zaslužijo postati lastnik Argetinega NFT-ja. 

Vsi bodoči lastniki različnih Argetinih NFT-jev bodo s tem dobili košček identitete blagovne znamke, kot lastnike pa jih v prihodnosti čaka še kakšno presenečenje. 

O NFT

NFT so nezamenljive enote podatkov, ki so shranjeni v verigi blokov. Uporabnikom lahko omogočijo lastništvo digitalne lastnine prek omrežja blockchain. Uporabniki lahko hranijo digitalna sredstva, kot so glasba, artefakti, risbe in različne umetniške oblike v NFT.  

image_alt
Plastika Skaza prehaja na šesturni delovnik

Več iz rubrike