Jennifer Lopez, navdih za izum iskalnika Google Photos (VIDEO)

Kaja Kovič
Jennifer Lopez na Fashion Week v Milanu. REUTERS

Leta 2000 je Versacejeva obleka hitro postala ena najbolj komentiranih, fotografiranih ter publicistično podprtih oblačil na svetu; ima celo svojo internetno stran na enciklopediji Wikipedia.

Sedem dni, šestdeset modnih revij, osemdeset razstav oblačil, trideset dogodkov, skoraj dvesto kolekcij, a vsi govorijo le o eni stvari. To je presenečenje na koncu Versacejevega modnega spektakla.

Zadnja se je po brvi sprehodila 50-letna Jennifer Lopez in občinstvu prikazala prenovljeno ikonično obleko, zaradi katere je nastal spletni iskalnik Google Images.

Ampak začnimo na začetku.



V Milanu, svetovni prestolnici mode, so pretekli teden modni veljaki enaintrideseto leto zapored predstavljali najnovejše smernice, ki bodo že prihodnje leto preplavile mestne ulice. Obiskovalci so se najbolj veselili modnih revij znamk Giorgio Armani, Missoni, Dolce&Gabbana, Gucci in Versace. Imeli so prav. Slednja je namreč presegla vsa pričakovanja, ko je v predstavitev kolekcije vključila pevko in igralko Jennifer Lopez, ki so ji pred dvajsetimi leti za podelitev grammyjev sešili zeleno svileno obleko, letos pa v Milanu predstavili njeno prenovljeno različico. 

MFW v številkah

Milano Fashion Week (MFW) je ena najbolj dobičkonosnih prireditev v regiji. Dogodek, ki mu Italijani pravijo Settimana della moda, je pretekli teden obiskalo več kot 22 tisoč ljudi, na njem pa je delalo kar 4600 ljudi iz modnega in tekstilnega sektorja, od tega polovica mlajših od 29 let. Skupaj s sedemdnevnim modnim posladkom je dihalo 13 tisoč tekstilnih podjetij in 91 tisoč njihovih zaposlenih, ki državni blagajni prinesejo skupaj 20 milijard evrov in predstavljajo 20 odstotkov prihodkov. Italijanski finančni časopisi pišejo, da utegne gospodarski učinek MFW doseči 160 milijonov evrov, če vštejejo vse, kar je povezano z njim, od hotelov, prevozov, restavracij, barov do muzejev in podobno, a natančnih izračunov še nimajo. V Italiji je v tekstilnem sektorju zaposlenih 580 tisoč ljudi, ki delajo za 67 podjetij in ustvarijo 88 milijard evrov letnih prihodkov.



 

Jennifer Lopez za Vouge razloži vse o novem projektu:




 

Sprehod po modni pisti:

 


Leta 2000 je Versacejeva stvaritev postala eno najbolj komentiranih, fotografiranih in nasploh medijsko razvpitih oblačil na svetu; ima celo svojo stran v spletni enciklopediji Wikipedija. Pomenila je pomemben preboj za Donatello Versace, ki je ravno v tistem obdobju, potem ko je bil njen brat umorjen, stopala v ospredje modne hiše, in še večjega za Jennifer Lopez, katere slava je v trenutku izbruhnila, ne nazadnje pa je ogromno naredila tudi za slehernega uporabnika interneta, saj so na Googlu prav zaradi tega dogodka in radovedne javnosti razvili iskalnik fotografij (zavihek Google Images). 


Svilena obleka je v lastništvu Jennifer Lopez doživela več adaptacij in transformacij:



Fina zelena tkanina je bila tudi letos potiskana s tropskim vzorcem bambusa, model je odkrival celoten hrbet in roke, dekolte je segal pod popek, pika na i pa je razporek, ki je popolnoma odkril noge. Prenovljena različica obleke bo naprodaj prihodnje leto, izvirno iz leta 2000 pa hrani J. Lo, ki ima na bančnem računu menda približno trikrat toliko denarja, kot znaša ves prihodek milanskega tedna mode.

Luči ugasnejo, zvočna kulisa, ki napoveduje nekaj posebnega, napetost v zraku, potem pa – Jennifer Lopez pri petdesetih v novi različici zapeljive svilene obleke.



 
Več iz rubrike