Blagovne znamke, ki jim generacija Z najbolj zaupa
Svet, v katerem živimo, se spreminja s čedalje večjo hitrostjo. Novi trendi krojijo naš vsakdan, način dela, preživljanje prostega časa, odnos do okolja in medsebojno komunikacijo. Okolje je pomemben faktor, ki vpliva na razvoj posameznika, zato lahko med pripadniki iste generacije zaznamo določene skupne točke.
Najmlajša med trenutno živečimi generacijami je generacija Z. V to skupino štejemo posameznike, ki so bili rojeni od leta 1996 naprej. Gre za prvo generacijo, ki se je s tehnološkimi pripomočki spoznala že v zgodnjem otroštvu, zato je ta nanjo vplivala v največji meri. Njeni pripadniki so nenehno priključeni na internet ter vajeni komunikacije prek družbenih omrežij. So individualistično usmerjeni, cenijo neodvisnost in fleksibilnost ter radi potujejo.
Različne generacije se med seboj razlikujejo tudi po tem, kako naklonjene so posameznim blagovnim znamkah. Comparably je tako med novembrom 2020 in novembrom 2021 zbral podatke o tem, katere blagovne znamke so najbolj priljubljene med potrošniki, starimi med 18 in 24 let. Anketiranci so morali predlagane blagovne znamke oceniti na podlagi naslednjih dejavnikov: kakovost izdelka oz. storitve, uporabniška izkušnja, splošno zadovoljstvo z blagovno znamko, zvestoba znamki in verjetnosti, da bi jo priporočili prijateljem. Med najbolj priljubljene so se uvrstile naslednje blagovne znamke:
Na prvo mesto se je uvrstilo tehnološko podjetje Google, ki deluje na področju storitev in izdelkov, povezanih z internetom. Ukvarja se s spletnim oglaševanjem, iskalnikom, programsko in strojno opremo ter računalništvom v oblaku.
Apple
Amazon
Amazon ima sloves največjega mednarodnega spletnega trgovca. V začetku je šlo za spletno prodajo knjig, dandanes pa je možno prek njegove platforme prodajati in kupiti zelo raznovrstne izdelke. V času pandemije so se njegovi prihodki ob naraščajoči priljubljenosti spletnega nakupovanja precej povišali.
Netflix
Netflix je postal še posebej priljubljen v času pandemije, ko so bile kinoteke zaprte. Podjetje ponuja knjižnico filmov in televizijskih serij prek distribucijskih pogodb in lastne produkcije. Ponudnik je bil ustanovljen leta 1997, oktobra letos pa je imel že več kot 214 milijonov naročnikov po vsem svetu.
Sony PlayStation
Milenijci v prostem času radi igrajo video igre. Blagovno znamko Sony PlayStation sestavljajo pet domačih igralnih konzol, dva dlančnika, medijski center, pametni telefon ter druge spletne storitve. Prva konzola PlayStation je bila lansirana leta 1994 na japonskem trgu.
Spotify
Nike
Ameriška multinacionalka Nike se ukvarja z načrtovanjem, razvojem, proizvodnjo in prodajo obutve, oblačil, opreme in modnih dodatkov. Je največji dobavitelj športne obutve in oblačil na svetu.
Microsoft
Med pripadniki generacije Z je zelo priljubljena blagovna znamka tudi Microsoft, ameriška tehnološka multinacionalka, ki se ukvarja z razvojem, proizvodnjo, licenciranjem in prodajo številnih programskih izdelkov, potrošniške elektronike in osebnih računalnikov.
Druge priljubljene blagovne znamke
Pripadniki generacije Z so visoko na lestvico uvrstili tudi blagovne znamke Chick-fil-A (ameriška veriga s hitro prehrano), Vans (ponudnik športne obutve), Discord (platforma za tekstovna sporočila), Roblox (platforma za video igre) in Bath and Body Works (ponudnik dišav za telo in dom).
Več iz rubrike
Nova razkošna nepremičnina Jennifer Anniston
Zvezdnica serije Prijatelji Jennifer Anniston je nedavno kupila razkošno nepremičnino od Oprah Winfrey.
Kaj možgane ohranja aktivne in zmanjšuje tveganje za demenco?
Strokovnjaki so 11 let analizirali podatke o zdravstvenem stanju več kot 500.000 ljudi, ki ob zaposlitvi niso imeli demence.