Amazon odpira prvo fizično trgovino z modnimi oblačili
V začetku leta je Amazon napovedal, da namerava letos odpreti veliko maloprodajno modno trgovino Amazon Style. Skoraj 3000 kvadratnih metrov velika trgovina se bo nahajala v nakupovalnem središču The Americana at Brand v Los Angelesu.
»Z veseljem predstavljamo Amazon Style, našo prvo fizično modno trgovino, kjer lahko kupci izbirajo med ženskimi in moškimi oblačili, čevlji in dodatki. Amazon Style vključuje najboljše elemente nakupovanja na Amazonu – odlične cene, izbiro in udobje – s popolnoma novo nakupovalno izkušnjo v trgovini, ki je zasnovana tako, da navdihuje,« so zapisali na spletni strani podjetja.
Popolnoma prilagojena nakupovalna izkušnja
Podjetje navaja, da so se za fizično trgovino odločili, ker želijo potrošnikom predstaviti nov način nakupovanja modnih znamk s posebno tehnologijo in po dostopnih cenah. V trgovini bo na voljo samo en kos vsakega izdelka. Po skeniranju kode z aplikacijo Amazon Shopping bodo lahko stranke izbrale velikost, barvo in ostale podrobnosti. S pritiskom na gumb bodo nato dodale artikel v kabino za pomerjanje ali pa ga bodo prenesle neposredno na blagajno.
Amazon obljublja popolnoma prilagojeno nakupovalno izkušnjo. Medtem ko stranka izbira med artikli, ji trgovina s pomočjo algoritmov strojnega učenja predlaga oblačila po meri. Če želijo prejeti bolj izpopolnjena priporočila, lahko pred nakupovanjem delijo informacije o svojem slogu in željah in si ponudbo, prilagojeno posebej zanje, ogledajo v aplikaciji.
»Cilj je prikazati več slogov, ne da bi morale stranke pri tem brskati po trgovini, da bi našle pravo barvo, velikost in prileganje,« je za CNBC povedala direktorica prihajajoče trgovine Amazon Style Simona Vasen.
Napredna tehnologija kupcem omogoča, da med pomerjanjem oblačil v garderobi nadaljujejo z nakupom, in sicer tako, da preko zaslona na dotik zahtevajo dostavo dodatnih artiklov.
Velika izbira modnih znamk po dostopni ceni
Trgovina se bo osredotočila predvsem na oblačila, čevlje in modne dodatke po izboru modnih strokovnjakov in zvestih strank, ki redno nakupujejo v Amazonovi spletni trgovini.
Pri podjetju obljubljajo, da bo na voljo velika izbira modnih znamk po dostopnih cenah. Prostorska učinkovitost pa bo omogočala, da bo na voljo dvakrat več različnih slogov kot v običajni veleblagovnici.
Amazon Style ne bo prva tovrstna trgovina. Amazon namreč upravlja z verigo trgovin s priročnimi izdelki Amazon Go, verigo knjigarn Amazon Books in trgovsko verigo Whole Foods.
Nedavna raziskava je pokazala, da je Amazon največji prodajalec oblačil v Ameriki, uradni podatki ameriškega ministrstva za trgovino pa kažejo, da predstavljajo nakupi v fizični trgovini 85 odstotkov celotne maloprodaje v ZDA. Tako se zdi odločitev o trgovini Amazon Style zelo smiselna, še navaja CNBC.
Več iz rubrike
Nova razkošna nepremičnina Jennifer Anniston
Zvezdnica serije Prijatelji Jennifer Anniston je nedavno kupila razkošno nepremičnino od Oprah Winfrey.
Kaj možgane ohranja aktivne in zmanjšuje tveganje za demenco?
Strokovnjaki so 11 let analizirali podatke o zdravstvenem stanju več kot 500.000 ljudi, ki ob zaposlitvi niso imeli demence.