Warren Buffett svetuje, kako preprečiti odhod zaposlenih

Strupeno okolje naredi službo še bolj naporno, zato je izredno pomembno, da je delovno okolje pozitivno in spodbujajoče.
Fotografija: Warren Buffett svetuje da sprejemamo samo tiste službe v katerih bomo uživali. Foto: Kevin Lamarque/Reuters
Odpri galerijo
Warren Buffett svetuje da sprejemamo samo tiste službe v katerih bomo uživali. Foto: Kevin Lamarque/Reuters

Kot so že večkrat poročali tuji mediji, je novembra leta 2021 kar 4,5 milijona ameriških delavcev zapustilo svoja delovna mesta v iskanju boljše zaposlitve.

Tako imenovani veliki odstop je nedvomno poskrbel za ponastavitev kadrovanja, kar je delodajalce prisililo, da so začeli razmišljati o strategijah zmanjšanja množične fluktuacije.

image_alt
Povpraševanje po teh poklicih izjemno raste

Številni strokovnjaki menijo, da morajo vodje najprej ugotoviti, kako ustvariti delovno okolje dovolj privlačno za zaposlene, da bodo radi opravljali svojo službo, posledično pa bo tudi produktivnost večja.

»Pozivam vas, da delate na delovnih mestih, ki jih imate radi. Niste normalni, če še naprej sprejemate službe, ki vam niso všeč, ker mislite, da bo dobro videti v vašem življenjepisu,« je milijarder, poslovnež in predavatelj Warren Buffett vedno svetoval svojim študentom.

Spletna stran Inc navaja še nekaj nasvetov za delodajalce, kako lahko poskrbijo, da bodo njihovi zaposleni v službi zadovoljni.

Ustvarite okolje skupnih vrednot

Strupeno okolje naredi službo še bolj naporno, zato je izredno pomembno, da je delovno okolje pozitivno in spodbujajoče. Ko sodelavci in vodje delijo iste vrednote, prepričanja in etično vedenje v psihološko varnem okolju, se zaposleni počutijo sprejete in varne. To vodi do uspeha podjetja, navaja Inc.

image_alt
Pustila varno službo in uspela v svetu kriptovalut

Empatija je pomembna

V številnih podjetjih višji vodja skrbi, da so zadolžitve zaposlenih uspešno in pravočasno opravljene, hkrati pa uveljavlja pravila in politiko dela. Največkrat pa se iz določenih razlogov ne more osredotočati na vidik zaposlenih.

Če bi vodje dejavno poslušali skrbi zaposlenih in upoštevali njihove ideje, bi lahko inovativne rešitve dosegli hitreje, so prepričani poznavalci.

Zadovoljstvo zaposlenih je zelo pomembno. Foto: GettyImages
Zadovoljstvo zaposlenih je zelo pomembno. Foto: GettyImages

V tej novi dobi je pomembno, da se zaposleni dobro počutijo, zato bi morali višji vodje pooblastiti nekoga za izpolnjevanje potreb zaposlenih. Ne glede na to ali to pomeni popolno prilagoditev urnika in reorganiziranje delovne skupnosti. Občutek zaposlenih, da so podprti s strani nadrejenih, bo poskrbel za zadovoljstvo celotne ekipe in posledično za bolj produktivne rezultate.

Najemite voditelje z značajem

Ne glede na stopnjo vodstva v hierarhiji je ljudem z značajem in integriteto mogoče zaupati. Taka oseba je tudi bolj resnicoljubna, kar v delovno okolje prinaša višjo mero kredibilnosti.

Zaposleni, ki imajo radi svojo službo, so bolj motivirani, vložijo več časa v delo in ga opravijo bolj kvalitetno.

image_alt
Warren Buffett: kriza je velika priložnost za vlagatelja

»Rad imam vsak dan, saj delam z ljudmi, ki so mi všeč. Ni službe na svetu, ki bi bila bolj zabavna kot vodenje Berkshira in jaz štejem za srečo, da sem tam, kjer sem,« Inc povzema Buffettove besede.

Več iz rubrike

Komentarji: