Znašli smo se sredi kataklizme, ki je v sodobnem času še nismo doživeli. Humanitarni in gospodarski davek je osupljiv, prihodnost nedoumljiva. A spomnimo se starega pregovora, ki pravi, da je »kriza druga beseda za priložnost«. Priložnosti je danes veliko več, kot jih je v »normalnih« časih, seveda pa je vedno prisotno tudi tveganje, zato velja, da je potrebno biti dobro informiran ter imeti ustrezno znanje.
Uredništvo Sveta kapitala je v tem oziru pripravilo serijo kratkih intervjujev s podjetniki, podjetnicami, voditelji ter voditeljicami, ki so si tlakovali uspešno kariero. Slednji so nam zaupali nekatere manj znane in bolj osebne podrobnosti svoje poti v karieri. Prav te pa bi vam lahko bile v pomoč, inspiracijo ali pogum.
V tokratnem pogovoru izven pisarne se nam je pridružil Gregor Karer, podjetnik, ustanovitelj in izvršni direktor Agencije GIG. Kot sam pravi, je bila ustanovitev glasbene agencije precej logičen korak, saj je bil plačan za tisto, v čemer je najbolj užival. S časom so se interesi spremenili, zato je podjetje danes v prvi vrsti komunikacijska agencija, podkovana z modernimi digitalnimi znanji, dogodki in glasba pa predstavljajo le še del storitev, ki jih ponujajo.
Gregor nam je zaupal, da je najbolj ponosen na svoje sodelavce, brez katerih, poudarja, ne bi bilo njegove kariere. Edina njegova zaposlitev je bila v lastnem podjetju, kjer je svoje znanje začel nabirati takoj po tem, ko je diplomiral. Menil je namreč, da si bo največ in najhitreje zagotovil izkušnje ravno na lastni podjetniški poti. V to trdno verjame še danes.
Vabljeni k branju!
Neprebrana zgodba ni zgodba. Omogočite si dostop do celotne vsebine in berite zgodbe iz Sveta kapitala.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Berite Svet kapitala prvi mesec že za 4,99 € 0,99 €!
NAROČITE