Če poskušamo z eno besedo opredeliti situacijo, skozi katero se svet trenutno prebija, bi to lahko nedvomno bila »sprememba«.
Vsaka sprememba pa predstavlja nov začetek, ki pomeni priložnost, da znova začnemo po isti ali drugačni poti, vendar z več izkušnjami. Na tej točki, kjer se zdi, da so vsi vidiki našega življenja prizadeti, se lahko osredotočimo na začetek novega cikla.
Uredništvo Sveta kapitala je v tem oziru pripravilo serijo kratkih intervjujev z uspešnimi podjetniki, voditelji, Slovenci, ki so si tlakovali uspešno kariero. Slednji so nam zaupali nekatere manj znane in bolj osebne podrobnosti svoje poti v karieri. Prav te, pa bi vam lahko bile v pomoč, inspiracijo ali pogum.
V tokratnem pogovoru izven pisarne se nam je pridružil Sašo Palčič, strokovnjak za učinkovit digitalni nastop in direktor podjetja Madwise.
V letih 2006-2007 je bil predsednik Študentske sekcije Društva za marketing Slovenije, od 2004-2006 predsednik Študentske organizacije Ekonomske fakultete in poslanec v Študentskem zboru Študentske organizacije Univerze v Ljubljani. Leta 2007 je zaključil visoko poslovno šolo, smer podjetništvo, na Ekonomski fakulteti v Ljubljani in svoje prve delovne izkušnje nabiral v podjetju Virtua kot vodja projektov, svojo poklicno pot nadaljeval v BBG kot produktni vodja, kasneje se je na podjetniško pot podal še s tremi kolegi, danes pa je prvi mož ene izmed vodilnih slovenskih agencij na podroičju digitalnega marketinga - Madwise.
Pri ustvarjanju, znamčenju in razvoju blagovnih znamk je sodeloval z vodilnimi slovenskimi in regijskimi podjetji, kot so Red Bull, Rog, Ford, Elan, Si.mobil, Adriatic Slovenica, Petrol, Nike, Kraš, TUŠ in številna druga.
Sašo nam je zaupal izkušnjo svoje prve zaposlitve, neizmernega občutka ponosa, razkril najpomembnejše lekcije v svojem življenju, kot tudi kaj obžaluje, koga občuduje, kakšne so njegove sanje in še marsikaj.
Sam pravi, da rad gazi po neuhojenih poteh in se vzpenja v smeri agilnosti z uporabo lean in scrum tehnik. Svojo ekipo in mlajše podjetnike, ki jim svetuje, intuitivno spodbuja k raziskovanju, sprejemanju, spreminjanju in odgovornosti.
Vabljeni k branju!
Neprebrana zgodba ni zgodba. Omogočite si dostop do celotne vsebine in berite zgodbe iz Sveta kapitala.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Berite Svet kapitala prvi mesec že za 4,99 € 0,99 €!
NAROČITE