Jutranja rutina uspešnih ljudi

Navade uspešnih vodij so tiste, ki pomembno pripomorejo k njihovem uspehu. Na kakšen način začnejo dan uspešni posamezniki?
Fotografija: Jutranji ritual uspešnih. FOTO: TuiPhotoengineer
Odpri galerijo
Jutranji ritual uspešnih. FOTO: TuiPhotoengineer

Vsak človek ima svoje navade, te pa se lahko tekom življenja tudi spreminjajo, če se tako odločimo. Gre za ponavljanje določenih ritualov, ki jih vpeljemo v svoj vsakdan. Če te navade pozitivno vplivajo na nas, nam lahko prinesejo veliko dobrega. V nasprotnem primeru pa imajo zaviralni učinek na poti do naših ciljev.

Dobra jutranja rutina lahko pomembno pripomore h kakovosti celotnega dneva, s tem pa tudi k boljšemu počutju in večji produktivnosti. Thrive Global je objavil študijo o jutranji rutini uspešnih podjetnikov, po kateri bi se lahko marsikdo zgledoval.

V nasprotju s splošnim prepričanjem ni prva stvar, ki jo uspešni ljudje naredijo, ko zjutraj vstanejo, ta, da se nemudoma lotijo delovnih nalog. Imajo namreč določene jutranje obrede, ki jim pomagajo, da lahko nov dan začnejo s kar največ energije. Številni med njimi dan začnejo z aerobno telesno aktivnostjo, kar jim pomaga pri bistrenju misli, ohranjanju zdravja in dobrega razpoloženja. Hkrati je fizična aktivnost odlična obramba pred negativnimi učinki stresa. Uspešni ljudje jutranje minute dostikrat izkoristijo za razgibavanje telesa, trening misli in umiritev.
 

Zgodnje vstajanje je ključ do uspeha. FOTO: Moostocker
Zgodnje vstajanje je ključ do uspeha. FOTO: Moostocker
Osem ur spanja in zgodnje vstajanje


Uspešni ljudje se običajno zbujajo zgodaj; v povprečju kar dve uri prej kot povprečni zaposleni. Tako se lahko pripravijo na delo, ki jih čaka, in se v pisarni pojavijo polni zagona in nove energije.

Poskrbijo za to, da vsako noč dobijo zadostno količino spanja. Običajno se držijo priporočenih osmih ur. Številni uspešni posamezniki se ne zbujajo z budilko, ampak so svoj bioritem naravnali na naravno prebujanje. Tisti, ki pri bujenju uporabljajo budilko, se zbudijo ob njenem prvem signalu, saj se zavedajo negativnih učinkov jutranjega dremeža, pri čemer prihaja do prekinjanja REM ciklov.


Ko se uspešni ljudje končno lotijo delovnih obveznosti, najprej opravijo tiste, ki so najmanj prijetne. Zavedajo se namreč, da je smiselno jutranjo spočitost izkoristiti za težja opravila, medtem ko se lahko kasneje lotijo lažjih opravil. S to navado se takoj rešijo največjega bremena, potem pa lahko bolj lahkotno nadaljujejo dan.
 
 

Več iz rubrike

b2b

Odpiramo vrata tujine: Irska; poslovne navade in bonton (4/4)

V seriji prispevkov nove rubrike »Odpiramo vrata tujine«, predstavljamo četrteka od štirih o Irski. Tokrat o tamkajšnjih poslovnih navadah in bontonu.

b2b

Povračilo nekritih fiksnih stroškov po PKP7 (pojasnjeno)

Državni zbor je v zadnjih dneh decembra sprejel nov sveženj interventnih ukrepov (PKP7), ki deloma spreminja tudi že obstoječo shemo delnega povračila nekritih fiksnih stroškov, uvedeno s PKP6.

b2b

Izzivi okrnjenih dobavnih verig v letu 2021

Podjetja bodo lahko v časih, ki prihajajo, uspešno poslovala le, če se bodo znala prilagoditi spremenjenim razmeram na področju dobavnih verig.

b2b

Sedmi protikoronski zakon: delovnopravni vidik (poenostavljeno)

Glavni cilj PKP7 je omiliti in odpraviti posledice covida-19 na področju gospodarstva, dela in delovnih razmerij, socialnega varstva ter zdravstvenega varstva.

Komentarji: