Slušalke kot obvezna oprema Evropejcev?

Skoraj polovica evropske populacije (48 %) trdi, da slušalke uporablja vsakodnevno, pri čemer prednjačijo milenijci, ki s slušalkami v ušesih vsak dan preživijo eno uro in 53 minut.
Fotografija: Uporaba slušalk naraste tekom daljših dni še bolj, saj dve tretjini posameznikov (66 %) prisluhne zvokom med tekom ali vadbo zunaj. Foto Jure Eržen
Odpri galerijo
Uporaba slušalk naraste tekom daljših dni še bolj, saj dve tretjini posameznikov (66 %) prisluhne zvokom med tekom ali vadbo zunaj. Foto Jure Eržen

Poleg uporabe zvočno upravljanih naprav za predvajanje glasbe (31 %), poslušanja radijskih programov (23 %) in postavljanja vprašanj (13 %), je tehnološko ozaveščena petina (21 %) dejala, da so izvedli nakupe s pomočjo glasu, od katerih je 19 % tak nakup izvedlo v predhodnem tednu, kaže nova raziskava Mastercard.

Zvočni indeks Mastercard (Mastercard Sound Index) razkriva, da uporaba slušalk naraste tekom daljših dni spomladi in poleti, ko dve tretjini posameznikov (66 %) prisluhne zvokom med tekom ali vadbo zunaj.

Rezultati so prav tako pokazali, da so odrasli z manj časa postali večopravilnostni, saj jih 81 % glasbo, podcaste ali zvočne knjige posluša na poti, skoraj tri četrtine (74 %) pa si s poslušanjem lajša čiščenje doma.

Ugotovitve kažejo, da zvok postaja vedno bolj pomemben, saj dve tretjini vprašanih (68 %) trdi, da jim poslušanje nekaterih zvokov pomaga pri vadbi, 71 % meni, da poveča njihovo produktivnost, štiri petine (84 %) pa pravijo, da jih zvok dela srečnejše. Skoraj tri četrtine (74 %) vprašanih je priznalo, da jih zvoki narave kot je petje ptic pomirjajo, 71 % pa pravi, da zmanjšujejo stres ali tesnobo.
 
Zvočni indeks Mastercard (Mastercard Sound Index) je raziskava podjetja Mastercard, ki je bila opravljena maja 2019 in je zajela 6.500 odraslih v 12 državah sveta.


Desetino življenja posvečamo glasbi, podcastom in zvočnim knjigam

 

Zvočna kulisa: Kateri so najbolj popularni zvoki na svetu


 

Več iz rubrike

trendi

Je strah zares močan motivator za nakup?

Po nekem pregovoru sta pohlep in strah dva gospodarja vsakega človeka. Temu smo pogosto priča v vsakdanjem življenju.

trendi

Ponudba za zaposlitev: Poklicni igralec Playstationa

Igrati Playstation in služiti denar - sanje za številne ljubitelje iger. Proizvajalec ponovno odpira delovna mesta: tokrat v Angliji za osebe s posebnimi jezikovnimi znanji.

trendi

Holističen pogled na zmanjšanje stresa

Ljudje smo kompleksna bitja, kar nam lepo ponazarja holističen (celosten) pogled na naše telo, ki ga sestavljajo fizično, eterično, čustveno in mentalno telo.

trendi

Nakup zlatih vizumov: Kako se elita prebija skozi zaprte državne meje

Medtem ko pandemija koronavirusa za večino omejuje potovanja, super bogate družine vse bolj uporabljajo svoj denar za prestop meja, ki so sicer zaprte.

Komentarji: