Pet najbolj branih poslovnih knjig

Warren Buffett, verjetno najuspešnejši investitor našega časa, je nekoč dejal, da je ključ do njegovega uspeha branje. Prebral naj bi tudi do 500 strani na dan. Njegove najljubše tematike so seveda podjetništvo, poslovanje, investiranje in splošne teorije uspeha.
Fotografija: Pixabay
Odpri galerijo
Pixabay

Tudi Bill Gates in Mark Zuckerberg prebereta veliko podjetniških knjig. Prvi po dve, zadnji po eno knjigo na teden. Če želite biti izpostavljeni novim idejam, načinom razmišljanja in agregatu različnih znanj, je branje resnično pomembno. To vam bo pomagalo pri karierni poti, saj boste na posel začeli gledati drugače, trdijo na Business Insiderju.

Katere so najbolj vplivne poslovne knjige vseh časov?

John Brooks: Business Adventures

Bill Gates je knjigo označil za najboljšo poslovno knjigo, ki jo je prebral v življenju. Vsebina govori o škandalih in nesrečah velikih korporacij, iz katerih se lahko običajen poslovnež nauči marsikatero novo lekcijo. Knjigo mu je posodil Buffet že leta nazaj, a kmalu za tem si jo je kupil tudi sam, saj v njej vidi pomembne lekcije, ki jih ponovi večkrat letno.

Benjamin Graham: The Intelligent Investor

Knjiga je po mnenju mnogih finančnikov najboljši investitorski svetovalec dvajsetega stoletja. Benjamin Graham je poučeval in navdihoval ljudi po vsem svetu, njegova filozofija "vrednotenja naložb" pa še danes ščiti vlagatelje pred majhnimi napakami z velikimi posledicami ter jih uči razvijati dolgoročne strategije. Borzna biblija, kot knjigo radi poimenujejo, je bila prvič objavljena leta 1949.

Clayton M. Christensen: The Innovator's Dilemma: The Revolutionary Book That Will Change the Way You Do Business

Čtivo ponuja nasvete, kako graditi uspeh in kako se izogniti napakam. Namenjena je vsem voditeljem in inovatorjem, ki želijo ubrati popolnoma novo in samosvojo pot do uspeha. To knjigo velikokrat povezujejo s Stevom Jobsom in Jeffom Bezosom, ko sta na Applu ustvarjala prvi oblak za hrambo podatkov.

William N. Thorndike: The Outsiders: Eight Unconventional CEOs and Their Radically Rational Blueprint for Success

Kaj dela izvršnega direktorja uspešnega? Je to začinjen vodja z močnim strokovnim znanjem v industriji? Bi ga lahko opisali karizmatičnega, virtuoznega govorca, ki mu v upravljanju podjetja ne primanjkuje samozavesti? Kaj je zares pomembno, ko vodite organizacijo? Kakšen je odličen direktor? Knjigo je na letnem delničarskem srečanju v Berkshire Hathaway Warren Buffett javno priporočil vsem prisotnim.

Dale Carnegie: How to Win Friends & Influence People

Dale Carnegie je dober in večkrat preizkušen nasvet razširil v pravo knjižno uspešnico in s tem pomagal številnim ljudem na poti navzgor po lestvici uspeha v poslovnem in osebnem življenju. Ena izmed najbolj revolucionarnih in uspešnih knjig vseh časov "Kako osvojiti nove prijatelje in vplivati na ljudi" vas bo naučila šest trikov, kako vas bodo ljudje hitreje in lažje vzljubili, dvanajst načinov, kako vplivati na razmišljenje ljudi ter devet načinov, kako spremeniti ljudi na bolje brez njihovega pretiranega upiranja, vznemirjanja in nezadovoljstva.

Več iz rubrike