Nasvet za branje: Sužnji zaslona (#GIVEAWAY)

Tokrat smo se v uredništvu lotili branja knjige Sužnji zaslona Adama Alterja, ki govori o eni najpogostejših zasvojenoti: odvisnost od mobilnikov, računalnikov in družbenih omrežij.
Fotografija: Korporacije z dobičkonosnim motivom premišljeno nastavljajo pasti, ki ljudi spreminjajo v odvisneže. Pixabay
Odpri galerijo
Korporacije z dobičkonosnim motivom premišljeno nastavljajo pasti, ki ljudi spreminjajo v odvisneže. Pixabay

Adam Alter je strokovnjak za marketing in univerzitetni predavatelj v New Yorku. V knjigi, ki je hitro postala mednarodna uspešnica, opisuje zasvojenost sodobnega človeka s tehnologijo ter svetuje, kako se izviti iz suženjstva zaslona. V vabilu za branje ustanoviteljica The  Huffinger Posta hudomušno zapiše: Če ne morete nehati ves čas preverjati, klikati, deskati in všečkati, odložite elektronsko napravo in berite Adama Alterja; Sužnji zaslona je spodbudna in vsebinsko revolucionarna knjiga.



Povprečen človek telefon preveri 46-krat na dan. Kar 44 odstotkov zaposlenih tudi na dopustu preverja službene e-pošte. Obstaja celo točno definirana bolezen. To je Za nomofobija, strah pred izgubo telefona ali nezmožnostjo uporabe telefona, zanjo trpi kar 66 odstotkov uporabnikov. Fantomsko vibriranje je doživelo 90 odstotkov vprašanih dodiplomskih študentov... En izmed bolj perspektivnih projektov in poslovnih modelov pa je postala DIGITALNA DETOKSIKACIJA. Nas bo le-ta rešila zasvojnosti s tehnologijo?

Zasvojeni z mobilnimi telefoni? Pixabay
Zasvojeni z mobilnimi telefoni? Pixabay

 
 

 

Odlomek iz knjige: Zasvojeni smo s stalno navzočnostjo pametnega telefona ali tablice ali računalnika, družbenimi omrežji, televizijo, preverjanjem elektronske pošte, všečki na Facebooku in Twitterju, spletnim nakupovanjem, množičnimi videoigrami in drugimi sodobnimi mediji. Odvisnost od omamnih substanc je pri večini ljudi v 21. stoletju nadomestila zasvojenost z zaslonom take ali drugačne naprave – učinek pa je podobno uničevalen in utrujajoč.


Avtor v knjigi razloži, da korporacije z dobičkonosnim motivom premišljeno nastavljajo pasti, ki ljudi spreminjajo v odvisneže. O tem smo že pisali; poznavalci Silicijeve Doline so britanski medijski hiši BBC za prispevek v Panorami celo razkrili, kako tehnološki velikani kot so Facebook, Snapchat in Twitter namerno inženirjajo svoje platforme za spodbujanje zasvojljivega vedenja.





knjiga sužnji zaslona
knjiga sužnji zaslona




 

Več iz rubrike