Ljubljana glavno prizorišče Amazonovega reklamnega videa; Burger King dela reklamo za McDonalds

Največji spletni trgovec Amazon je posnel nov promocijski video. Snemanje je med drugim potekalo tudi na ljubljanskih ulicah.
Fotografija: V posnetku je predstavljena zgodba 17-letne francoske balerine Taïs Vinolo. FOTO: Posnetek zaslona / Youtube
Odpri galerijo
V posnetku je predstavljena zgodba 17-letne francoske balerine Taïs Vinolo. FOTO: Posnetek zaslona / Youtube

Kot poroča Marketing Magazine, je Amazon, največji spletni trgovec na svetu, posnel božični oglas, ki se bo predvajal v božičnem času. Številni mimoidoči so lahko v začetku oktobra na ljubljanskih ulicah opazili snemalne ekipe, ki so opravljale svoje delo, zaradi česar so bile ulice zaprte. Trnovo, Miklošičeva ulica in lokacija pri Stari elektrarni so bile namreč prizoriščne točke snemanja Amazonovega promocijskega videa. Snemanje je potekalo pod vodstvom britanske oglaševalske agencije Lucky Generals, pri projektu pa je sodelovala tudi slovenska produkcijska hiša Divison.
 

Tematika, ki se sklada z epidemijo in nagovarja ljudi, ki so se znašli v težkih situacijah


Tematika posnetka se sicer sklada z epidemijo, s katero se svet sooča v zadnjih mesecih. Številni ljudje po celem svetu so morali zaradi razmer prenehati s svojimi dejavnostmi oziroma jim je situacija prekrižala takšne in drugačne načrte, ki so si jih postavili za bližnjo prihodnost.

Iz videa je razvidno, da je žaromet, ki da piko na i njeni predstavi, kupljen v Amazonu. FOTO: REUTERS/Abhishek N. Chinnappa
Iz videa je razvidno, da je žaromet, ki da piko na i njeni predstavi, kupljen v Amazonu. FOTO: REUTERS/Abhishek N. Chinnappa
V posnetku je predstavljena zgodba 17-letne francoske balerine Taïs Vinolo. Ta cele dneve vadi za glavno vlogo, ki jo je dobila v šolski predstavi, in se zelo veseli dogodka. Nato prejme obvestilo, da je bila predstava zaradi epidemije odpovedana, kar jo razžalosti.

Kljub vsemu se odloči, da se bo pripravljala naprej. Sestra, ki opazi njeno razočaranje, se odloči, da ji bo pri tem pomagala. Tako se poveže z lokalno skupnostjo in nastop na koncu organizirajo na prostem; na ploščadi v blokovskem naselju.
 
Iz videa je razvidno, da je žaromet, ki da piko na i njeni predstavi, kupljen v Amazonu. Na koncu predstave seveda sledi bučen aplavz, ki ji ga namenijo prebivalci blokovskega naselja. Osrednja baletna točka je bila sicer posneta na Švabićevi ulici v naselju Trnovo.

Oglas, s katerim bo Amazon v predbožičnem času nagovarjal ljudi


Dvominutni video sicer poteka ob spremljavi skladbe »Show must go on« skupine Queen. Pesem je bila izbrana z razlogom, saj opozarja na to, da kljub trenutni situaciji ne smemo obupati in da se bo moralo življenje enkrat nadaljevati.

Oglaševalsko kampanjo je zasnovala Melina Matsoukas, ki je med drugim režirala tudi videospota We found Love pevke Rihanne in Formation od Beyonce.

Posnetek je bil premierno že predvajan v Veliki Britaniji, medtem ko se bo v Združenih državah Amerike odvrtel v nedeljo zvečer v času nogometne tekme. Sicer pa je oglas zasnovan za predbožični čas, ko bo Amazon opozarjal na možnost spletnih nakupov v času zaprtja fizičnih trgovin.
 

 

Podpora med tekmeci 


V teh neobičajnih časih se je veriga restavracij s hitro prehrano Burger King v Veliki Britaniji in Franciji odločila za nenavadno oglaševanje.
 
»Naročite pri McDonaldsu,« je mogoče prebrati zapis družbe Burger King na družbenem omrežju Twitter.
 
»Nismo si mislili, da bomo to kdaj zapisali,« so navedli pri Burger Kingu. A v teh časih potrebuje gastronomija, ki zagotavlja tisoče delovnih mest, vsako podporo - to velja tudi za tekmece, kot so KFC, Subway in drugi. Potrošnike so zato pozvali, naj s prevzemom hrane na prodajnem mestu ali naročilom na dom tudi v času ustavitve javnega življenja podprejo lokalne ponudnike.



V Angliji v četrtek deloma ustavljajo javno življenje, ko bodo morali zapreti vrata restavracije, pubi in kavarne. Podoben poziv je Burger King na Twitterju objavil tudi v Franciji, kjer so ukrepe zaostrili pred kratkim.

V britanskem združenju gostincev UK Hospitality se bojijo, da bo vnovična ustavitev javnega življenja ogrozila desettisoče delovnih mest v panogi. »Kriza v gostinstvu je velika. Ne pretiravamo, če govorimo o eksistenčni ogroženosti,« je v Londonu za nemško tiskovno agencijo dpa povedala predsednica združenja Kate Nicholls.

O pozivu Burger Kinga pa je dejala, da je spodbudno opazovati, kako podjetja v času krize stopijo skupaj.

Povsem nesebični pri Burger Kingu sicer niso. Na koncu zapisa so namreč dodali: »Vzeti whopper je vedno najboljše, a tudi big mac ni tako slab.«
 
 

Več iz rubrike