Kozmetična industrija: Hvala bogu za smog, »selfije« in urbano življenje
Direktor francoskega podjetja L'Oréal je s pomočjo analize trga ugotovil, da jim prodaja raste predvsem na račun smoga, porasta trenda »selfijev« in življenja v mestih. Zakaj?
Odpri galerijo
Jean-Paul Agon, izvršilni direktor največjega kozmetičnega podjetja na svetu L'Oréal, je prepričan, da novi trendi napajajo njihov posel. L'Oréal je znan po razvijanju, produkciji in prodaji lepotilnih izdelkov za lase, kožo, zaščite pred soncem, ličil ter parfumov že od leta 1909 in v zadnjih mesecih prodaja kar raste in raste.
Agon je v intervjuju za ameriški finančno-poslovni medij MarketWatch razložil, zakaj.
Smog v mestih predstavlja vedno večjo grožnjo za našo kožo in lase in prav zaradi zavedanja o tem se ljudje bolj posvečajo negi telesa z različnimi šamponi, balzami za lase, hidratantnimi kremami, ipd.
Drug razlog za porast prodaje tovrstnih izdelkov predstavlja kult lepote, ki se pri mladih manifestira predvsem skozi t.i. selfije. Milenijci želijo na družabnih omrežjih, kot sta Instagram in Snapchat, videti izvrstno, za ta cilj pogosto uporabljajo celo različne filtre, in potem, ko udari realnost, si želijo lepšega videza tudi v živo. To dosežejo z dodatno nego kože in izdatnimi nanosi ličil.
Potem pa je tu še tretji razlog, zakaj jim (poleg preostalega truda) prodaja tako raste. To je urbano življenje v mestih. Vedno več ljudi živi v mestih (do leta 2030 naj bi številka dosegla rekordnih 5 milijard) in to življenje »zahteva« več urejenosti. Ljudje se med seboj pogosteje družijo, obiskujejo družabne dogodke, so v tesnejši interakciji in si med aktivnostmi želijo videti bolj sveže in lepše.
Direktor L'Oréala je te teze predstavil že prej, in sicer v uradnem strateškem planu podjetja, podprl pa jih je tudi s številkami. V prvi polovici leta so le zaradi zgornjih trendov povečali prodajo za približno 7 odstotkov, vsega skupno za 12, na pbl. 2,9 milijarde evrov. Analize so se razveselili tudi vlagatelji, v zadnjem letu je vrednost delnic zrastla za kar 20 odstotkov.
Agon je v intervjuju za ameriški finančno-poslovni medij MarketWatch razložil, zakaj.
PREBERITE ŠE:
Armani, Versace, kako se kdo oblači
NA KOSILU: Danica Zorin Mijošek, ustanoviteljica Kozmetike Afrodita
Armani, Versace, kako se kdo oblači
NA KOSILU: Danica Zorin Mijošek, ustanoviteljica Kozmetike Afrodita
Smog v mestih predstavlja vedno večjo grožnjo za našo kožo in lase in prav zaradi zavedanja o tem se ljudje bolj posvečajo negi telesa z različnimi šamponi, balzami za lase, hidratantnimi kremami, ipd.
Drug razlog za porast prodaje tovrstnih izdelkov predstavlja kult lepote, ki se pri mladih manifestira predvsem skozi t.i. selfije. Milenijci želijo na družabnih omrežjih, kot sta Instagram in Snapchat, videti izvrstno, za ta cilj pogosto uporabljajo celo različne filtre, in potem, ko udari realnost, si želijo lepšega videza tudi v živo. To dosežejo z dodatno nego kože in izdatnimi nanosi ličil.
Potem pa je tu še tretji razlog, zakaj jim (poleg preostalega truda) prodaja tako raste. To je urbano življenje v mestih. Vedno več ljudi živi v mestih (do leta 2030 naj bi številka dosegla rekordnih 5 milijard) in to življenje »zahteva« več urejenosti. Ljudje se med seboj pogosteje družijo, obiskujejo družabne dogodke, so v tesnejši interakciji in si med aktivnostmi želijo videti bolj sveže in lepše.
ALI VESTE? Rdeča šminka buri domišljijo. Tudi ekonomsko ...
Direktor L'Oréala je te teze predstavil že prej, in sicer v uradnem strateškem planu podjetja, podprl pa jih je tudi s številkami. V prvi polovici leta so le zaradi zgornjih trendov povečali prodajo za približno 7 odstotkov, vsega skupno za 12, na pbl. 2,9 milijarde evrov. Analize so se razveselili tudi vlagatelji, v zadnjem letu je vrednost delnic zrastla za kar 20 odstotkov.
Več iz rubrike
Nova razkošna nepremičnina Jennifer Anniston
Zvezdnica serije Prijatelji Jennifer Anniston je nedavno kupila razkošno nepremičnino od Oprah Winfrey.
Kaj možgane ohranja aktivne in zmanjšuje tveganje za demenco?
Strokovnjaki so 11 let analizirali podatke o zdravstvenem stanju več kot 500.000 ljudi, ki ob zaposlitvi niso imeli demence.