Koliko sledilcev potrebujete, da zaslužite na Instagramu?
Nekateri vplivneži in aktivni uporabniki lahko zaslužijo na tisoče dolarjev za objavo in Instagramu. Zaradi tega znani zvezdniki z velikim številom sledilcev zgrabijo velike posle, medtem ko se drugi trudijo povečati število sledilcev, ugled, angažiranost in še veliko več. Toda koliko denarja lahko dejansko zaslužite na Instagramu in kateri dejavniki vplivajo na to?
Koliko denarja lahko zaslužite na Instagramu?
Ni enoznačnega odgovora na vprašanje koliko denarja se da zaslužiti na Instagramu, saj na znesek zaslužka namreč vpliva več spremenljivk. Nekatere od teh vključujejo tržno nišo, število sledilcev, način monetizacije, stopnje angažiranosti in kakovost objav.
Po drugi strani pa imajo vplivneži pravico, da sami določajo svojo ceno. Na primer, manj znani vplivneži z do 10.000 sledilci lahko postavijo svoje cene na 25-50 dolarjev na objavo, uveljavljeni s 30-80.000 sledilci lahko zaračunajo 150 do 350 dolarjev na objavo, medtem ko lahko slavna oseba z več kot 100.000 sledilci zaračuna med 1000 in 500.000 dolarjev na objavo.
Koliko sledilcev potrebujete, da zaslužite na Instagramu?
Odvisno. Mnogi verjamejo, da je število sledilcev edini dejavnik, ki se upošteva za plačevanje sponzorskih objav in podobnega. Vendar to ni res. Pomembni dejavniki so tudi tržna niša, kakovost objav, ugled in angažiranost sledilcev, saj ti dejavniki vplivajo na prepoznavnost izdelka in prodajo.
Kateri dejavniki še vplivajo na zaslužek na Instagramu, tudi če imate veliko sledilcev?
Stopnja angažiranosti je eden od dejavnikov, ki vpliva na to, koliko denarja lahko nekdo zasluži na Instagramu. Na podlagi tega vplivneži z manj sledilci z visoko angažiranostjo zaslužijo več, ko blagovne znamke plačajo glede na stopnjo angažiranosti. Sledilci, ki se odzivajo na visoko stopnjo dejavnosti vplivnežev, bodo v bližnji prihodnosti bolj verjetno kupci in to je tisto, kar iščejo različna podjetja.
Stopnja angažiranosti na Instagramu je odstotek, ki ga dobimo tako, ko skupno število všečkov in komentarjev delimo s številom objav in to pomnožimo s 100, navaja Instant Famous. Visoka stopnja angažiranosti morebitnim sponzorjem daje vedeti, da sledilci upoštevajo ali sprejmejo priporočila vplivneža. To jih spodbuja v posel, saj bo veliko sledilcev kupilo izdelke.
Tržna niša
Družbeni mediji so postali del vsakdanjega življenja ljudi. Dejansko se sedem od 10 ljudi obrne na omrežja družbenih medijev, ko se odloča kaj kupiti. Večina se jih za nakup odloča na podlagi mnenja tistih, ki jim zaupajo. S promocijo blagovnih znamk in izdelkov v niši, ki jo dobro poznate, lahko zaslužite denar, tudi če nimate tone sledilcev.
To vodi do vprašanja: Katere so najbolj donosne niše na Instagramu? Trenutno so lepota, moda, zdravje, fitnes, dobro počutje, potovanja, posel, finance, življenjski slog in razkošje nekatere izmed najbolj priljubljenih niš. Poleg tega je v teh nišah veliko blagovnih znamk, ki pomagajo ustvariti veliko vsebine in jih uspešno monetizirati.
Splošni ugled vplivneža
Nekateri Instagram vplivneži so znani na Instagramu in drugih platformah družbenih medijev ter v svojih panogah. Med njimi so znani športniki, znanstveniki in strokovnjaki na drugih področjih. Ti posamezniki imajo odličen ugled na spletu in zunaj njega. Z njimi želijo sodelovati številne znamke, tudi če nimajo velikega števila sledilcev na Instagramu.
Zaradi vseh tovrstnih dejavnikov ni izrecnega odgovora na vprašanje, koliko sledilcev na Instagramu resnično potrebujete, da začnete služiti denar v prihodnosti. Kljub temu lahko začnete služiti denar tudi s 1000 sledilci, tako da raziskujete različne vire prihodkov od sponzoriranih objav, pridruženega trženja, prodaje lastnih izdelkov in ponujanja storitev. Število sledilcev na Instagramu ni toliko pomembno, da z visoko stopnjo angažiranosti 2000 zvestih sledilcev na tej platformi ne bi bilo možno zaslužiti denarja.
Več iz rubrike
Nova razkošna nepremičnina Jennifer Anniston
Zvezdnica serije Prijatelji Jennifer Anniston je nedavno kupila razkošno nepremičnino od Oprah Winfrey.
Kaj možgane ohranja aktivne in zmanjšuje tveganje za demenco?
Strokovnjaki so 11 let analizirali podatke o zdravstvenem stanju več kot 500.000 ljudi, ki ob zaposlitvi niso imeli demence.