Instagramu ni uspel velik met. Novost je ustavil klan Kardashian

Vplivnica je uspela s peticijo "Naredite Instagram spet Instagram" in zamajala tla Instagramu, ki bo moral odgovarjati vlagateljem.
Fotografija: Med najbolj glasnimi v svoji kritiki je bila vplivnica in modna ikona Kylie Jenner, ki ima na Instagramu več kot 300 milijonov sledilcev. FOTO: REUTERS/Steve Marcus
Odpri galerijo
Med najbolj glasnimi v svoji kritiki je bila vplivnica in modna ikona Kylie Jenner, ki ima na Instagramu več kot 300 milijonov sledilcev. FOTO: REUTERS/Steve Marcus

Instagram je skušal lansirati novost, a so mu to preprečili svetovno znani vplivneži iz družinskega klana Kardashian. 

Šlo naj bi za razvoj celozaslonskega videa, ki naj bi konkuriral TikToku. Toda spremembe so bile deležne ostrih kritik in zdaj so se predstavniki Instagrama pri lansiranju novosti ustavili.

image_alt
Bikova sperma in celice v kremah proti gubah. Vse za lepoto.

Med naraščajočimi kritikami je podjetje Instagram včeraj sporočil, da opušča nekatere nedavno napovedane spremembe, vključno s celozaslonsko različico aplikacije.

"Vesel sem, da smo tvegali - če nam občasno ne spodleti, ne razmišljamo dovolj veliko ali dovolj drzno," je v četrtek za Casey Newton's Platformer povedal šef Instagrama Adam Mosseri.

"Toda vsekakor moramo narediti velik korak nazaj in se ponovno zbrati. Ko se bomo veliko naučili, se vrnemo z neko novo idejo ali ponovitvijo. Zato bomo to opravili," je še napoved prvi mož Instagrama, ki se zaveda prežeče nevarnosti vse bolj konkurenčnega TikToka.

Instagram se je v zadnjem času bolj osredotočal na videoposnetke v očitnem prizadevanju, da bi konkuriral TikToku, vendar je so njihova prizadevanja postala tarča mnogih kritik.

Med najbolj glasnimi v svoji kritiki je bila vplivnica in modna ikona Kylie Jenner, ki ima na Instagramu več kot 300 milijonov sledilcev. Ta teden je celo pripravila peticijo, v kateri je pozvala "Naredite Instagram znova Instagram".

In odziv Marka Zuckerberga?

Izvršni direktor Mete Mark Zuckerberg je povedal vlagateljem v poročilu podjetja v drugem četrtletju, da namerava podjetje do konca naslednjega leta več kot podvojiti količino priporočene vsebine v virih Facebook in Instagram.

Več iz rubrike