Kam Giorgio Armani nameni največ svojega bogastva?

Giorgio Armani kot lastnik in modni oblikovalec znamke po lastnem imenu, svoje bogastvo namenja v različne poslovne smeri.
Fotografija: Armani hotel v Milanu. FOTO: Shutterstock
Odpri galerijo
Armani hotel v Milanu. FOTO: Shutterstock

Giorgio Armani je lastnik in modni oblikovalec znamke po lastnem imenu, ki je prvič ustanovil svoj milijardo dolarjev vreden modni imperij sredi sedemdesetih let prejšnjega stoletja.

image_alt
Kaj pritegne bogate in slavne v Dubaju?

V osemdesetih letih prejšnjega stoletja je na ameriški trg prodrl z novimi linijami, kot so Giorgio Armani Underwear and Swimwear, Armani Jeans in dišavami z L’Oréal. V nadaljevanju vam predstavljamo kam Giorgio Armani namenja svoje bogastvo v vrednosti 9,6 milijarde dolarjev.

Razkošni hoteli

Veliki poslovni umi razmišljajo o pametnih naložbah in Armani se je odločil, da bo njegov denar delal zanj. Leta 2005 je ustanovil Armani Hotels and Resorts. Njegovi luksuzni hoteli se nahajo v Dubaju, Milanu in Italiji.

Po podatkih Lexington Downtown Hotela se Armani Hotel Dubai nahaja v Burj Khalifi, najvišji zgradbi na svetu in zaseda dve nadstropji. Enoposteljna suita z balkonom v hotelu Armani Ambassador stane 1.406 dolarjev na noč, medtem ko je cena na noč za apartma v Dubaju  3.811 dolarjev.

API IMPORT
API IMPORT

Armanijeve restavracije

Obstaja veliko slavnih restavracij, ki so postale izjemno priljubljene zgolj zaradi imena, kot so mednarodne restavracije Nobu, ki so v delni lasti Roberta De Nira. Leta 1998 je tudi Armani odprl svojo restavracijo s hrano in pijačo predstavil v Parizu s prvo restavracijo Armani. Od takrat je odprl več kot 20 restavracij na lokacijah od New Yorka, Floride in Združenega kraljestva do Egipta, Jamajke, Milana in Dubaja.

Luksuzne nepremičnine

Armani ima v lasti tudi nekaj nepremičnin. Med njimi je njegov dvorec Saint Moritzu v Švici: prostoren penthouse na Manhattnu, ki ga je kupil za 17,5 milijona dolarjev ter velika vila s 26 sobami v Milanu v Italiji, kot navaja New York Times. Ponaša se tudi s karibsko vilo ob pečini, ki se nahaja v Galley Bay Heights vzdolž zahodne obale Antigve, ki jo občasno obiskuje skozi vse leto.

image_alt
Poslovni ekscentriki (2/3): Steve Jobs je namakal noge v stranišče

Oblikovanje interiorja

Armani je s svojimi številnimi poslovnimi prizadevanji dokazal, da ima izjemen naravni talent za oblikovanje, ki ga lahko unovči na različne načine. Svoj talent je prenesel tudi na notranje oblikovanje in leta 2004 ustanovil Armani/Casa. Čeprav se njegovo ime morda ne pojavlja na seznamu 10 najbolj znanih notranjih oblikovalcev, s svojimi storitvami notranjega oblikovanja ponuja oblikovalske koncepte za projekte, ki segajo od stanovanj, vil in stanovanjskih kompleksov do krovov v notranjosti jaht in letal.

FOTO: Shutterstock
FOTO: Shutterstock

Sodelovanje z Bugattijem

Večina znanih modnih oblikovalcev ima neverjetno zbirko avtomobilov, včasih vrednih več sto milijonov. Glede tega je Giorgio Armani drugačen, saj je raje ustvaril poslovno priložnost z avtomobilskim podjetjem, kot pa da bi avtomobile zgolj zbiral v svoji garaži. Njegov uspešen poslovni podvig je bil leta 2016 z Bugattijem, ki izdeluje izdelke iz usnja.

Več iz rubrike

Komentarji: