Kako izgoreti?

Aljoša Bagola, izvršni kreativni direktor v agenciji Pristop, je na konferenci Sempl predaval o izkušnji izgorelosti, o kateri je pred kratkim napisal tudi knjigo.
Fotografija: Aljoša Bagola: Požrtvovalnost je pri Slovencih krepost. Foto Urša Premik
Odpri galerijo
Aljoša Bagola: Požrtvovalnost je pri Slovencih krepost. Foto Urša Premik

V dvajsetletni karieri je ustvaril največje tržnokomunikacijske projekte v Sloveniji in v širši regiji. Za svoje delo je prejel preko 150 nagrad in priznanj na domačih in mednarodnih oglaševalskih festivalih ter bil večkrat razglašen za slovenskega kreativnega direktorja leta. Je redni član žirij na festivalih doma in v tujini ter priznan kolumnist in predavatelj.

Premierna predstavitev knjige na Semplu. Foto Kaja Kovič
Premierna predstavitev knjige na Semplu. Foto Kaja Kovič


Bagola je v oglaševalskih krogih veljal za pravega »supermana«, a njegovo delo, zagnanost ter izčrpavanje so ga leta 2017 pripeljali v niz migren, ki so se prelevile v fazo izgorelosti.


»Uspehi so v moji karieri začeli prihajati zelo zgodaj,« pove Bagola. Zaupal nam je, da se mu je zdelo, kot da mora biti vedno najboljši, da mora zmagovati, čutil je tako notranje kot zunanje pritiske, potem pa je padel v nekakšno centrifugo, ki ga je pripeljala do izgorelosti.



»Poklic je naša poklicanost, a prevelika zagnanost in t.i. karierni brutalizem nas pripeljeta do centrifuge bolezni. Ko sem imel neodgovorjen klic ali neodprto elektronsko sporočilo, je to zame bilo neodgovorno. Pritisk je težak in to prinese resne težave, duševne in fizične.«


PREBERITE ŠE:    Vsakdanje navade uspešnih ljudi: Aljoša Bagola


Njegova knjiga Kako izgoreti je bila hitro razprodana, v nekaj dneh je prišlo do ponatisa. Aljoši Bagoli se to zdi dobro tudi zato, ker ti rezultati kažejo na dojemljivost Slovencev za tovrstne težave in ob enem upa, da bo delo morda komu pomagalo kdaj in kdaj reči ne. »Požrtvovalnost je pri Slovencih krepost. Slednja nas dela agresivno zagnane in tako nevede delamo žrtve sebe in ljudi okoli nas…« razloži in občinstvo posvari, naj pazijo nase.


 

Več iz rubrike

trendi

Kako se prepletata budizem in znanost

Znanstveniki vse bolj uporabljajo budistično modrost za razumevanje različnih raziskovalnih tem in človeškega stanja. Menihi in redovnice pa zavzeto srkajo najnovejše raziskave. Njihova vprašanja so …

trendi

Blagoslov in prekletstvo à la Michelin

O tem, kako podjetje, ki prodaja gume, odloča o usodi svetovne kulinarike.

trendi

Ženske se manj ličijo. Posledice se že čutijo

Japonsko luksuzno kozmetično podjetje Shiseido se spogleduje s kitajskim spletnim modelom, ki bi podjetju zagotovil rast po pandemiji. Trenutno časi niso rožnati.

trendi

Na dnu oceana poteka lov na minerale, vredne več bilijonov

Najzanimivejša prihodnost tehnologije za drone morda ne bo v zraku, po katerem bi dostavljali pakete za Amazon, ampak pod vodo, kjer bi pomagali odkrivati ogromno bogastvo.

Komentarji: