Kako izgoreti?
Aljoša Bagola, izvršni kreativni direktor v agenciji Pristop, je na konferenci Sempl predaval o izkušnji izgorelosti, o kateri je pred kratkim napisal tudi knjigo.
Odpri galerijo
V dvajsetletni karieri je ustvaril največje tržnokomunikacijske projekte v Sloveniji in v širši regiji. Za svoje delo je prejel preko 150 nagrad in priznanj na domačih in mednarodnih oglaševalskih festivalih ter bil večkrat razglašen za slovenskega kreativnega direktorja leta. Je redni član žirij na festivalih doma in v tujini ter priznan kolumnist in predavatelj.
Bagola je v oglaševalskih krogih veljal za pravega »supermana«, a njegovo delo, zagnanost ter izčrpavanje so ga leta 2017 pripeljali v niz migren, ki so se prelevile v fazo izgorelosti.
»Uspehi so v moji karieri začeli prihajati zelo zgodaj,« pove Bagola. Zaupal nam je, da se mu je zdelo, kot da mora biti vedno najboljši, da mora zmagovati, čutil je tako notranje kot zunanje pritiske, potem pa je padel v nekakšno centrifugo, ki ga je pripeljala do izgorelosti.
»Poklic je naša poklicanost, a prevelika zagnanost in t.i. karierni brutalizem nas pripeljeta do centrifuge bolezni. Ko sem imel neodgovorjen klic ali neodprto elektronsko sporočilo, je to zame bilo neodgovorno. Pritisk je težak in to prinese resne težave, duševne in fizične.«
Njegova knjiga Kako izgoreti je bila hitro razprodana, v nekaj dneh je prišlo do ponatisa. Aljoši Bagoli se to zdi dobro tudi zato, ker ti rezultati kažejo na dojemljivost Slovencev za tovrstne težave in ob enem upa, da bo delo morda komu pomagalo kdaj in kdaj reči ne. »Požrtvovalnost je pri Slovencih krepost. Slednja nas dela agresivno zagnane in tako nevede delamo žrtve sebe in ljudi okoli nas…« razloži in občinstvo posvari, naj pazijo nase.
Bagola je v oglaševalskih krogih veljal za pravega »supermana«, a njegovo delo, zagnanost ter izčrpavanje so ga leta 2017 pripeljali v niz migren, ki so se prelevile v fazo izgorelosti.
»Uspehi so v moji karieri začeli prihajati zelo zgodaj,« pove Bagola. Zaupal nam je, da se mu je zdelo, kot da mora biti vedno najboljši, da mora zmagovati, čutil je tako notranje kot zunanje pritiske, potem pa je padel v nekakšno centrifugo, ki ga je pripeljala do izgorelosti.
Razen podočnjakov in bledega obraza, se izgorelosti ne opazi. Ni tako kot prometna nesreča, ko nekomu iz prsnega koša pogledajo rebra.
»Poklic je naša poklicanost, a prevelika zagnanost in t.i. karierni brutalizem nas pripeljeta do centrifuge bolezni. Ko sem imel neodgovorjen klic ali neodprto elektronsko sporočilo, je to zame bilo neodgovorno. Pritisk je težak in to prinese resne težave, duševne in fizične.«
PREBERITE ŠE: Vsakdanje navade uspešnih ljudi: Aljoša Bagola
Njegova knjiga Kako izgoreti je bila hitro razprodana, v nekaj dneh je prišlo do ponatisa. Aljoši Bagoli se to zdi dobro tudi zato, ker ti rezultati kažejo na dojemljivost Slovencev za tovrstne težave in ob enem upa, da bo delo morda komu pomagalo kdaj in kdaj reči ne. »Požrtvovalnost je pri Slovencih krepost. Slednja nas dela agresivno zagnane in tako nevede delamo žrtve sebe in ljudi okoli nas…« razloži in občinstvo posvari, naj pazijo nase.
Več iz rubrike
Nova razkošna nepremičnina Jennifer Anniston
Zvezdnica serije Prijatelji Jennifer Anniston je nedavno kupila razkošno nepremičnino od Oprah Winfrey.
Kaj možgane ohranja aktivne in zmanjšuje tveganje za demenco?
Strokovnjaki so 11 let analizirali podatke o zdravstvenem stanju več kot 500.000 ljudi, ki ob zaposlitvi niso imeli demence.