Instagram in njegovi vplivneži uničujejo festival Burning Man
Generalna direktorica festivala Burning Man je ostro napadle vse blogerje, vplivneže in modne ikone, ki na glasbeni festival prihajajo le zato, ker je »kul«.
Odpri galerijo
V kolumni je zapisala, da Burning Man ni le glasbeni festival, temveč način življenja, občutek, drža, miselnost in pravi odklop za vse intelektualce. Gre za boj proti kapitalizmu, komercialnim nagibom in preveliki potrošniški konzumaciji.
»Potem pa so tu osebe, ki v duhu hiperkapitalizma služijo denar s tem, da objavljajo fotografije in posnetke z dogodka, le zato, ker je to »kul« in trendi,« razloži Marin Goodell v kolumni. »Vplivneži na družabnih omrežjih po mojem mnenju niso ljudje, temveč blagovne znamke.«
Burning Man 2018 v znamenju UMETNE INTELIGENCE.
Obiskovalci svoje fotografije označujejo z oznakami (hashtag) in z deljenjem lokacije, da njihovi oboževalci in poslovni partnerji uvidijo, na kako zanimivem dogodku se nahajajo. »Začelo se je nedolžno, a sedaj so »hashtagi« ušli izpod nadzora, število udeležencev festivala se sicer stalno povečuje, ampak nismo prepričani, da želimo projekt zapeljati v to smer,« doda.
»Najhuje je to, da blogerska smetana zakupi all-inclusive pakete in tako sploh ne živi po naših načelih.« Večdnevno rajanje v Black Rock Cityju temelji na drugačni etiki; obiskovalci ne uporabljajo denarja, temveč si dobrine izmenjujejo med seboj.
Napetosti med obiskovalci festivala so v zadnjih letih naraščale morda prav zaradi velika prepada med ljudmi, ki ga obiščejo. Pri tem je izpostavila, da si na dogodku ne želijo influencerjev, ljudi, ki obiskujejo dogodke elektronske glasbe ali pa se predajajo modnim trendom, temveč tiste, ki čutijo njihov življenjski slog.
Festival Burning Man je znan kot kreativni odklop poslovnežev, peskovnik za odrasle, čudežna dežela, ... in je epicenter renesanse sredi puščave
Paris Hilton na festivalu Burning Man:
»Potem pa so tu osebe, ki v duhu hiperkapitalizma služijo denar s tem, da objavljajo fotografije in posnetke z dogodka, le zato, ker je to »kul« in trendi,« razloži Marin Goodell v kolumni. »Vplivneži na družabnih omrežjih po mojem mnenju niso ljudje, temveč blagovne znamke.«
Burning Man 2018 v znamenju UMETNE INTELIGENCE.
Obiskovalci svoje fotografije označujejo z oznakami (hashtag) in z deljenjem lokacije, da njihovi oboževalci in poslovni partnerji uvidijo, na kako zanimivem dogodku se nahajajo. »Začelo se je nedolžno, a sedaj so »hashtagi« ušli izpod nadzora, število udeležencev festivala se sicer stalno povečuje, ampak nismo prepričani, da želimo projekt zapeljati v to smer,« doda.
»Najhuje je to, da blogerska smetana zakupi all-inclusive pakete in tako sploh ne živi po naših načelih.« Večdnevno rajanje v Black Rock Cityju temelji na drugačni etiki; obiskovalci ne uporabljajo denarja, temveč si dobrine izmenjujejo med seboj.
Napetosti med obiskovalci festivala so v zadnjih letih naraščale morda prav zaradi velika prepada med ljudmi, ki ga obiščejo. Pri tem je izpostavila, da si na dogodku ne želijo influencerjev, ljudi, ki obiskujejo dogodke elektronske glasbe ali pa se predajajo modnim trendom, temveč tiste, ki čutijo njihov življenjski slog.
Festival Burning Man je znan kot kreativni odklop poslovnežev, peskovnik za odrasle, čudežna dežela, ... in je epicenter renesanse sredi puščave
Paris Hilton na festivalu Burning Man:
Več iz rubrike
Nova razkošna nepremičnina Jennifer Anniston
Zvezdnica serije Prijatelji Jennifer Anniston je nedavno kupila razkošno nepremičnino od Oprah Winfrey.
Kaj možgane ohranja aktivne in zmanjšuje tveganje za demenco?
Strokovnjaki so 11 let analizirali podatke o zdravstvenem stanju več kot 500.000 ljudi, ki ob zaposlitvi niso imeli demence.