Donosni posli z blagovnimi znamkami s katerimi služi David Beckham
David Beckham je nekdanji angleški profesionalni nogometaš, ki ima priznano 20-letno nogometno kariero. Ni pa bil le del angleške reprezentance, temveč tudi drugih klubov, vključno z Manchester United, Real Madridom, Paris-Saint Germainom in LA Galaxy. Z neto vrednostjo 450 milijonov dolarjev se ponaša kot eden najbolje plačanih športnikov vseh časov.
Poleg nogometne kariere se lahko pohvali tudi s svojo poslovno žilico. Po tem, ko je prenehal aktivno igrati nogomet, Beckham še vedno zasluži okrog 42 milijonov dolarjev na leto s tem, da je med drugim tudi obraz blagovnih znamk pri več podjetjih. Oglejmo si nekaj njegovih najbolje plačanih sodelovanj z blagovnimi znamkami.
Adidas
Po prestopu iz Manchester Uniteda v Real Madrid leta 2013 je podpisal štiriletno pogodbo v vrednosti 40 milijonov dolarjev, poleg tega je športnik isto leto sklenil doživljenjsko pogodbo z Adidasom za 160 milijonov dolarjev. Kot obraz blagovne znamke ustvarja tudi dobiček z marketinškimi kampanjami.
Pepsi
Eno najstarejših sodelovanj z blagovnimi znamkami predstavlja zvezdnikovo partnerstvo s Pepsijem, kjer se je zvezdnik za reklame oblekel v gladiatorja in kavboja, medtem ko se je združil z drugimi znanimi nogometaši in slavnimi osebnostmi ter promoviral brezalkoholno pijačo. Od leta 1998 do 2008 je Beckham z njihovimi kampanjami zaslužil 2,9 milijona dolarjev na leto, poroča Daily Mail.
Maserati
Junija 2021 je Beckham podpisal pogodbo z Maseratijem, da postane obraz njihove znamke ter nastopa v njihovih oglaševalskih kampanjah. Beckham je do sedaj že igral v reklami za Maserati MC20. Podjetje ga je presenetilo, ko mu je podarilo isti model Maseratija kot je bil v reklami. Vrednost »darila« je znašala kar 220.000 dolarjev.
Tudor
Leta 2017 je švicarsko podjetje za luksuzne ure Tudor zvezdnika razglasilo za ambasadorja svoje blagovne znamke. Kot eden najbolj priljubljenih britanskih zvezdnikov je zaslužil več kot 300.000 dolarjev na objavo za promocijo ure in drugih kampanj za podjetje.
Jaguar
Zvezdnika so kot svetovno znanega nogometaša k sodelovanju povabili tudi pri britanskem proizvajalcu avtomobilov, Jaguarju. Predstavljal je britanski slog in prefinjenost za promocijo Jaguarja na Kitajskem trgu. Ker ima Kitajska donosen trg in veliko prebivalcev, je njegov vpliv dolgoročno promocijo pomagal povečati prodajo.
Haig Club
Beckham je sodeloval tudi z največjim svetovnim podjetjem za žgane pijače, Diageo. Lansiral je blagovno znamko viskija Haig Club, ki je dobil ime po nogometnem klubu Inter Miami. Kot ljubitelj viskija je aktivno promoviral viski svojim trenutno skoraj 73 milijonom sledilcev na Instagramu. Po poročanju tujih medijev naj bi Beckham imel tudi 50 milijonov dolarjev deleža v podjetju.
Emporio Armani
Emporio Armani in Beckham, sta pogodbo podpisala za tri leta. Po njihovem mnenju, je bil najbolj privlačen nogometaš, ki je igral v njihovi oglaševalski kampanji. Med letoma 2012 in 2014 je sodeloval v njihovi kampanji spodnjega perila s snemanjem revij in panojev, ki so bili oglaševani po vsem svetu. Posel za blagovno znamko mu je prinesel več kot 25 milijonov dolarjev.
H&M
Ker je Beckham zelo šarmanten, ga je v svojo kampanjo povabila tudi švedska franšiza prodajaln s hitro modo, H&M. V kampanji je nastopil s Kevinom Hartsem. Ponudba spodnjega perila je bila navdih Beckhamovega sodelovanjem z Armanijem leta 2008. Tudi pri H&M so bili mnenja, da je Beckham eden najbolj tržnih posameznikov na svetu.
Več iz rubrike
Nova razkošna nepremičnina Jennifer Anniston
Zvezdnica serije Prijatelji Jennifer Anniston je nedavno kupila razkošno nepremičnino od Oprah Winfrey.
Kaj možgane ohranja aktivne in zmanjšuje tveganje za demenco?
Strokovnjaki so 11 let analizirali podatke o zdravstvenem stanju več kot 500.000 ljudi, ki ob zaposlitvi niso imeli demence.