5 presenetljivo zabavnih poslovnih knjig za to poletje

Strokovne knjige so lahko tudi zanimive in humorne, kar dokazuje seznam petih najbolj branih poslovnih knjig.
Fotografija: Branje strokovnih knjig je lahko zabavno. Foto: Guliver/Getty images
Odpri galerijo
Branje strokovnih knjig je lahko zabavno. Foto: Guliver/Getty images

Branje poslovnih knjig je včasih nuja, včasih pa zgolj želja po dodatnem znanju. Širjenje obzorij in nabiranje besednega zaklada nam pride prav tako v zasebnem kot v poslovnem svetu. Strokovnjaki priporočajo, da preberemo vsaj strokovno knjigo na mesec. Spodaj je seznam petih knjig poslovne narave, ki so sproščujoče, hkrati pa nam ponujajo nasvete in širijo obzorja.
image_alt
Pet knjig, ki jih Bill Gates priporoča v poletno branje

Humor, Seriously: Why Humor Is a Secret Weapon in Business and Life, avtorici: Jennifer Aaker and Naomi Bagdonas


Avtorici v knjigi podajata nasvete, kako s humorjem izboljšati komunikacijske in pogajalske veščine. Jennifer Aaker Profesorica na poslovni šoli in Naomi Bagdonas komičarka in učiteljica improvizacije sta mnenja, da ima humor zelo pozitivne učinke na psihično stanje, hkrati lahko poveča efektivnost na delovnem mestu, zato je v stresnem poslovnem svetu nepogrešljiv.

 
Think Again: the Power of Knowing What You Don Know, avtor: Adam Grant


Avtor daje v tej knjigi ideje, kako sprejeti dejstvo, da se motimo, hkrati pa prepričamo sogovornike, da začnejo razmišljati širše. Sploh ko je govora o težkih temah, kot je splav, podnebne spremembe, delovna razmerja itd. »Debata ni vojna, ampak ples,« meni psiholog Adam Grant. Sposobnost, da ponovno premislimo in se na novo izučimo, je ena izmed najpomembnejših kognitivnih spretnosti, je prepričan avtor.
 
Branje knjig nam pomaga širiti obzorja. Foto: BARBARA K. PETEK/Delo
Branje knjig nam pomaga širiti obzorja. Foto: BARBARA K. PETEK/Delo

Anthor-Vision: A New Way to See in Business and Life, avtor: Gillian Tett


V dobi, ko v poslovnem svetu prevladujeta tehnologija in analiza podatkov, nam avtorica, večkrat nagrajena novinarka, v knjigi predstavi drugačno taktiko. Preučevanje potrošnikov, trgov in organizacij skozi antropološke oči, prinašajo uspeh, je prepričana Tett.


No Hard Feelings: The Secret Power of Embracing Emotions at Work, avtorici: Liz Fosslien in Mollie West Duffy


Avtorici v knjigi učita, kako vsak dan izvleči iz sebe najboljše in to prenesti na delo. Pri tem se opirata na vedenjsko ekonomijo, psihologijo in lastne izkušnje.
image_alt
Pametne igrače: podpora otrokovemu razvoju ali resna grožnja?

Dedicated: The Case for Commitment in an Age of Infinite Browsing, avtor: Pete Davis


S pomočjo osebnih zgodb in uporabne psihologije avtor z iskrenimi in skromnimi besedami ponuja pomenljive odgovore na sodobne frustracije, ki nas pestijo v tem hitrem avtomatiziranem svetu.

Več iz rubrike