Česar ne delite, ne morejo uporabiti

Tisti strah, da bi ljudje, vaši zaposleni ali sodelavci vedeli o vas več, kot si želite? Poznate to misel? Stavim, da jo.
Fotografija: Foto: Shutterstock
Odpri galerijo
Foto: Shutterstock

Pa vendar, se kdaj vprašate kako bi lahko vaše zagate, čustvene reakcije ali slabosti, pomagale drugim? Da bi lažje razumeli katero od svojih situacij ali celo bolje vodili svoje zaposlene? 
 
Naj delim z vami svojo izkušnjo. Lansko jesen, ko sem se odločila svoje coaching storitve ponuditi na globalnem trgu, je ta odločitev prinesla tudi aktivno globalno prisotnost na večini digitalnih medijev. In po svoji dobri, stari, recimo temu korporativni naravi, ko sem 20 let delala v mednarodnih podjetjih, sem večino svoje vsebine oblikovala okoli poslovnih nasvetov. Res je, da vam ta lahko pripomore pri zavedanju težavnih situacij in res je, da so objave vsebovale ogromno praktičnih nasvetov, a v njih je bilo le malo mene. Mene osebno, mojih lastnih izkušenj in izzivov. In temu primeren je bil vaš odziv.
image_alt
Podjetniške zgodbe: družinsko podjetje MIGI
 
Vse našteto sem počela do trenutka, ko mi je eden mojih bivših šefov, generalni direktor, dal zelo oseben in koristen nasvet. V bistvu mi je opisal svojo osebno zgodbo.
 
Kot generalni direktor na regijski poziciji, je izkazal iskreno žalost ob odhodu enega od bližnjih sodelavcev. S solzami v očeh se je poslovil in se mu zahvalil pred celotno ekipo. Še leta po tem dogodku so mu sodelavci opisovali, kako zelo cenijo njegovo pristnost in dejstvo, da so imeli priložnost spoznati, da je tudi on samo človek, ranljiv in zmožen pokazati čustva. 
 
Njegova zgodba mi je dala misliti. Karkoli se odločim sporočiti in deliti s svojimi sledilci in publiko, je zdaj bolj osebno. Predvsem pa sem se odločila deliti tudi neuspehe in zgodbe o situacijah, ki niso bile preproste, a so me veliko naučile.
Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock
 
In ko sem pred kratkim prebrala stavek podoben naslovu mojega današnjega zapisa, sem takoj vedela da vas, vodjo, želim spodbuditi k razmisleku in vas opogumiti, da tudi vi delite več sebe s svojimi sodelavci.
 
Kot vodja namreč niste trdnjava, nedostopni in brez empatije. Ste predvsem oseba, ki se odziva - tudi čustveno. Ne svetujem vam, da se zjočete ob vsaki težavni situaciji v vaši organizaciji. Želim predvsem opisati, kakšno neverjetno moč ima naša ranljivost in koliko spoštovanja pridobite, če ste sposobni pokazati in deliti tudi svojo pristno, človeško nrav. 
image_alt
Gorenjska bogatejša za novo turistično ponudbo
 
Predstavljajte si, koliko več se bodo vaši sodelavci naučili o vas in od vas, koliko bolje bodo obvladali situacije in reševali težavne odnose, če bodo imeli zgled v vas. Tistega pogumnega, ki ga lažje pokažete in tega ranljivega vodjo, ki ga velikokrat skrijete.
 
Odločitev je vaša. Koliko sebe želite deliti? Kakšno sporočilo pošiljate svojim sodelavcem? Ste pripravljeni graditi kulturo dostopnega in empatičnega vodenja?
 
Rezultati slednjega so zavidljivo izjemni.
 

Več iz rubrike

Komentarji: