Veščine, ki odlikujejo dobrega vodjo
Izzivi, s katerimi se svet sooča v zadnjih letih, so povzročili velike spremembe na trgu dela, predvsem glede delovnih navad in trenda zaposlovanja. Novodobne oblike dela, kot sta hibridno delo in delo od doma še posebej zahtevajo dobre vodje, da lahko podjetje lepo krmari na poti do uspeha.
Brandon Pena podjetnik in nagrajeni strokovnjak za digitalni marketing na spletni strani Fast Company navaja, kakšne veščine mora imeti dober vodja.
Humanizacija
Potrošniki vedno bolj cenijo blagovne znamke, ki h komunikaciji pristopajo iskreno, na osebni ravni in s pravim tonom. Humanizacija blagovne znamke je v sodobni dobi nujen, a dolgotrajen proces. Najprej morate kot dober vodja razumeti, kako ljudje, ki prihajajo v vaše podjetje, dojemajo vas in vse ostale, ki predstavljajo vašo blagovno znamko.
Pena pravi, da se je vedno osredotočal na humanizacijo sebe in svoje ekipe, saj je le tako lahko nastala pristna povezava med blagovno znamko in strankami. Svoji ekipi je vedno dovolil, da sodelujejo pri pomembnih odločitvah in dodajajo svoje predloge. Če vodja dovoli, da se člani ekipe počutijo sprejete, bo to vidno tudi na rezultatih.
Odnos do storitev
Ko imajo zaposleni slab dan, spomnite zaposlene, kako deluje podjetje in kako ste se odločili služiti skupnosti. Bodite zgled in svojo ekipo naučite pravilnega komuniciranja, hkrati pa jim dovolite, da poskusijo na svoj način v okviru vizije podjetja. Le v okolju, kjer se bo vaša ekipa veselila izzivov, odnos zaposlenih do storitev ne bo problematičen.
Ustvarite nove voditelje
Dober vodja svojo ekipo podpira in spodbuja. Številni uspešni podjetniki pravijo, da z novim zaposlenim ne želijo le zapolniti delovnega mesta, ampak ustvariti bodočega vodjo. Dober vodja bo opazil napredek zaposlenih le z vzdrževanjem odprtih in tesnih odnosov, meni Pena.
Dobro počutje zaposlenih je pomembno
Kot vodja ste pomemben del vsakdanjika svoje ekipe. Čeprav je vaš odnos zgolj profesionalen, bodo zaposleni vseeno pri vas iskali podporo in pomoč. Zavedati se morate, da so med konkurenco izbrali vaše podjetje in vas, zato se jim zahvalite tako, da poskrbite za njihovo dobro počutje.
Ohranite fokus
Produktivnost se bo lahko povečala, če bo ekipa osredotočena na svoje naloge, ob tem pa bo v delo vložila 100 odstotkov svojih prizadevanj. Vendar če vodja sama nima fokusa, ne more tega pričakovati od svojih zaposlenih.
Družbena omrežja
Za podjetje je uveljavitev na družabnih omrežjih ključnega pomena. Kar pomeni, da je treba slediti novim trendom in pravilom ter biti pozoren na nove pristope k trženju na družbenih omrežjih. Ob tem pa ne smete pozabiti na odnos s svojimi sledilci. Pristno sodelovanje vključuje odgovarjanje na komentarje, deljenje vsebine, ustvarjanje anket itd.
Več iz rubrike
10 podjetij, ki omogočajo delo od koderkoli
Prihodnost dela je fleksibilna oblika dela, zato vse več podjetij razmišlja o razširitvi možnosti dela na daljavo za svoje zaposlene.
»Working smarter« je recept za dodano vrednost in preboj
Smo med med gospodarsko srednje razvitimi v EU, zaostanek za naprednejšimi pa je povezan z nižjo produktivnostjo. Mar ne delamo dovolj "pametno"?